quote:Na Expeditie Robinson is vanaf 1 september elke donderdagavond om 21.30 het nieuwe programma ‘Holland in da Hood’ te zien. In dit programma volgen we acht Nederlandse jongeren die hiphop in hun aderen hebben strommen. Voor hun gevoel zijn ze in het verkeerde land geboren. Zij maken een reis naar LA om daar te vechten in een hiphop-life-style battle om erachter te komen wie de beste “Muthaf….G” is en alle facetten van hiphop bezit. Willy Wartaal gaat de show presenteren.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb er moeite mee om dit serieus te nemenDit kan toch niet waar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://bit.ly/nu70Fequote:Willie Wartaal presenteert 'Holland In Da Hood'
Willie Wartaal is door RTL 5 aangetrokken als presentator voor het programma 'Holland in da Hood'. Vanaf 1 september is de zesdelige reeks met de rapper van De Jeugd van Tegenwoordig te zien op de zondagavond.
In Holland In Da Hood volgt WiWa acht Nederlandse jongeren die leven voor hiphop, maar voor hun gevoel in het verkeerde land zijn geboren. "Ze krijgen de kans om af te reizen naar hun ‘ware roots’, oftewel de place waar de ultieme hiphop rules: Los Angeles. Daar vechten ze een hiphop-lifestyle battle uit om duidelijk te krijgen wie de beste ‘muthaf….g’ is en alle facetten van hiphop kent," laat RTL Nederland weten.
Op verschillende hiphop-fora wekt het programma vraagtekens op. Zo vindt een deel het apart dat er voor de Westcoast-rap van L.A. is gekozen in plaats van de geboorteplaats van hiphop: New York. Ook is er de angst dat het programma de hiphopcultuur van een verkeerde kant laat zien. Daarbij wordt vooral de vergelijking gemaakt met een ander RTL 5 programma: Oh Oh Cherso
http://bit.ly/qFVbkyquote:Eerste beelden RTL 5-show Holland in da Hood
De verrassing van RTL 5 vorig jaar was Oh Oh Cherso. Volgens sommigen moet Holland in da Hood de hit van komend najaar worden. Hierin volgen we Nederlandse bendeleden die het gevoel hebben in het verkeerde land op te groeien. Zij horen niet thuis in Nederland, maar in de Verenigde Staten, waar allerlei bendes rivaliseren en de straatcultuur de norm is.
Waar hebben RTL 5 en producent Eyeworks gezocht voor Nederlandse gangsters? In het Friese plaatsje Dokkum. In een promo maken we kennis met Nick en Wesly, die zelf doen voorkomen alsof heel Dokkum siddert wanneer zij voorbijgaan….
Holland in da Hood, te zien op de donderdag van RTL 5, wordt gehost door Willie Wartaal, die door De Jeugd van Tegenwoordig inmiddels weet wat je in huis moet hebben om dope te zijn. Hij maakt met de Nederlandse gangsters een reis naar LA om daar te vechten in een hiphop-life-style battle om erachter te komen wie de beste “Muthaf….G” is en alle facetten van hiphop bezit.
G-lo's pittige maquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
De wattes?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Silenus het volgende:
Wesley van de Dokkum West Side Crips natuurlijk. Gevreesd, vooral bij de Tytsjerkskeradeel Casual Crew East Side. ()
Gast. Afscheidsingsbeweging van de Hurdegaryp Loco's. Zitten tot over hun oren in de koeienhandel.quote:
Ik zal reclamezendtijd voor je inkopen waarin ik naar je zal zwaaien...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
Pas zodra dit op TV komt geloof ik het pas.
Ohja gek niet eens meer aan die gast gedacht, ik geloof dat er op fok jaren later nog een zoektocht geweest is naar die gozer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef Sushimonster het volgende:
Doet me denken aan Oh Oh Cherso, toen daarvan de eerste promo's uitkwamen dacht ook iedereen dat het nep was.
Thijs Bosma-tv, epic.
[ afbeelding ]
(Mag hier niet ontbreken natuurlijk)
Preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef Sushimonster het volgende:
Doet me denken aan Oh Oh Cherso, toen daarvan de eerste promo's uitkwamen dacht ook iedereen dat het nep was.
Thijs Bosma-tv, epic.
[ afbeelding ]
(Mag hier niet ontbreken natuurlijk)
Je mag ze ook bij elkaar optellen of zelfs vermenigvuldigenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Totale retards die gasten, wat zou hun gemiddelde iq zijn?
Als oh oh Cherso al 1.2 miljoen kijkers weet te trekken moet dit richting de 2 miljoen gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
Dit wordt zo'n grote hit, ik heb er alvast maar een reeks van gemaakt.
Met een zachte géquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:38 schreef m_nus het volgende:
Weer een toppertje op komst, jammer dat iedereen het dan waarschijnlijk weer zo achterlijk na gaat praten.
1e battle, overleef een nacht in da "hood"quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, ik denk dat ze het toch wel wat serieuzer zullen benaderen? Ik ben wel benieuwd hoe de "hood" in Amerika reageert op dit soort dwazen, volgens mij nemen ze Nederland dan helemaal niet meer serieus.
Oh Oh Cherso was inderdaad 1 bak ellende, ging helemaal nergens over, dit heeft wel potentie, hoop ik
psies... ik zie ze al aankomen in de echte achterstandswijken in amerika met een camera.... hahahaha.. mneh lekker nep dus maar wellicht wel grappigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit concept door oerlemans gekocht is in de VS.
Je cast gewoon een stuk of 10 neger acteurs die zich voordoen als gangstarappers en vervolgens stuur je er drie onwetende blanke Europeanen heen.
Slim concept, kun je vast aan veel landen verkopen.
Dan wordt dit dus de ultieme anti climax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gnittoo het volgende:
Nick en Wesley spelen weliswaar de hoofdrol in de trailer, ze hebben het door rapper Willie Wartaal gepresenteerde programma niet gehaald.
http://www.lc.nl/frieslan(...)s%27-hit-op-internet
twitter:Saaphyri twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 23:48:13This is the trailer for my new show... and you KNOW I had to teach these fools how we do it in LA ! They are... http://t.co/9IwHDYk reageer retweet
twitter:Saaphyri twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 00:01:58Holland In The Hood! http://t.co/TopUkHa This is the trailer for my new show .. They are Super GOOFY! reageer retweet
twitter:hermanroggeveen twitterde op woensdag 24-08-2011 om 12:56:51Eerste castfoto van Holland in da Hood. Louter artiestennamen dus wordt nog speuren naar identiteit kandidaten - http://t.co/H9ub2Nn reageer retweet
Die Angelo / G-Low is m'n favoriet, wat een epische faalhaas. Je zult maar zo'n jongen als zoon hebben.quote:
Op de gemiddelde VMBO afvoerput vind je wel genoeg van die wannabe rappers, dus niet zo moeilijk casten denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
Heeft deze serie geen samenwerkingsverband met onderstaande school van mongoalen?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij om de meest zwakzinnige wigger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
"om duidelijk te krijgen wie de beste ‘muthaf….g’ is"
Gaat het nu om hiphop of om wannabe gangsta's?
Tering.quote:
8e.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
In de promo was het 'vanaf 8 september' wat is het nou?
Nee,quote:
Eindbaas, hij neemt het allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:48 schreef Nober het volgende:
Dat Willie Wartaal zich hier voor leent, Hip-Hop krijgt weer een schop.
hip hop heeft zichzelf jaren geleden al doodgeschopt.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:48 schreef Nober het volgende:
Dat Willie Wartaal zich hier voor leent, Hip-Hop krijgt weer een schop.
Ik vind het gewoon treurig.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eindbaas, hij neemt het allemaal niet zo serieus.
De commerciele tak wel ja, maar er zijn nog steeds erg goede rappers, Masta Ace is er een maar ook The Loyalists, Random Axe, The Roots, Sims en in Nederland Typhoon, Zwart Licht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hip hop heeft zichzelf jaren geleden al doodgeschopt.
die eerste is nog van vroegah, die 2 daarna zijn matig. roots waren vroeger ook toffer. sims ken ik niet en typhoon en zwart licht zijn ook niet super. hip hop ist deaudquote:Op maandag 5 september 2011 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
De commerciele tak wel ja, maar er zijn nog steeds erg goede rappers, Masta Ace is er een maar ook The Loyalists, Random Axe, The Roots, Sims en in Nederland Typhoon, Zwart Licht.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
Had liever Willie Wartaal ook als kandidaat gezien
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
Had liever Willie Wartaal ook als kandidaat gezien, maar ben benieuwd.
Ritmooooo!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.
Precies, en hij doet ook niet alsof ie het is.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ritmooooo!
WW is gewoonweg geen gangster.
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, en hij doet ook niet alsof ie het is.
Idd, kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Klopt.
Wordt trouwens lachen geblazen om half 10.
Niets te maken met nep-gangster of niet. Maar hij neemt waarschijnlijk die Amerikanen niet zo serieus.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.
Denk wel iets meer dan een miljoen, 1,1 ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 08:34 schreef RaymanNL het volgende:
Het zal denk ik geen cijfers zoals oh oh cherso halen, maar voor RTL 5 begrippen zal het zeker een uitschieter worden.
Dit zijn toch geen keuze's?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit zou kijken of de Diva's, maar ik ga hiervoor, Diva's kijk ik morgen wel terug en ER ook trouwens.
Het is slecht of slechterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen keuze's?
ik ook, mooiste nog dat ie na 4 keer zich verspreken, het verandert naar look out!11quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik heb hier om gehuild van het lachen afgelopen weken
In de handbagage, hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef Ferdii het volgende:
Wat een softieswaar blijven de drugs, guns en drive by shootings?
Hij weet die meisjes te hosselen!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Die vriendin van opa! Hallo, hoe jong was die?
Limbo's iddquote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zitten geen Brabo's in, Limbo's volgens mij.
Dit vooral.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Goed, ze hebben nul komma nul overlevingskans in Nederland, laat staan in Amerika
Die swaffelen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Handjes schudden. Dat is toch helemaal niet street jeweetz?
Boom shakalaka!quote:
Shoot gemist. Wie is 33? Even goed kijken hoor want 't zal wel van 'm af te lezen zijn.... Wat zielig als je 33 bent en hieraan mee doet.quote:
Egmond a/d hoef?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn woonplaats is ook represent
Echt hequote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met een lampje in hun oren schijnt, lichten hun ogen op.
Mijn woonplaats Hilversum zo te zien ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn woonplaats is ook represent
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Oh ik besef nu pas dat ik al 'n half uur met timeshift zat te kijken, vroeg me al af hoe jullie wisten wat er over een paar minuten bij mij op tv kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |