" Yo,G it's fucked up, je weettogggg G,ik ga al van al die rijke bitches stelen G, je weet tog G want ik ben hooggeleid,ik heb alles,ipod,iphone kijk ik heb gemakt maar ga nu naar les .
En dan kijk je gisteravond weer ff naar dat PowNed nieuws op NL 3 en dan zie je een interview op een ROC school in 020 en waar het bekende straatvolk weer zich lekker uit op een manier dat je denkt: " begrijpen die gasten nou echt niet dat ze zichzelf alleen maar te kakken zetten met die hele houding en straattaal maniertjes? "
"hwat ihk whil ghan doen? Automonteur worden en die zhak openmhaken enso je weet toggg "
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende: Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende: Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ja die verslaggever werd even goed gevoerd door die drukke neger. Ik hoop dat het die Marokkaan lukt een garage op te zetten met z'n oom, dat zou een heel goed voorbeeld zijn.
Mwah, ik denk dat ze a) eerst profiling hebben gebruikt, dus van de 100 leerlingen die voorbij lopen kiezen ze bepaalde types uit om een praatje mee te maken b) meerdere mensen hebben geinterviewd en de grootst idioten in de uitzending hebben geplaatst.