Ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
Had liever Willie Wartaal ook als kandidaat gezien
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
Had liever Willie Wartaal ook als kandidaat gezien, maar ben benieuwd.
Ritmooooo!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.
Precies, en hij doet ook niet alsof ie het is.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ritmooooo!
WW is gewoonweg geen gangster.
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, en hij doet ook niet alsof ie het is.
Idd, kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Klopt.
Wordt trouwens lachen geblazen om half 10.
Niets te maken met nep-gangster of niet. Maar hij neemt waarschijnlijk die Amerikanen niet zo serieus.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WW is absoluut geen 'nep-gangster'.
Denk wel iets meer dan een miljoen, 1,1 ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 08:34 schreef RaymanNL het volgende:
Het zal denk ik geen cijfers zoals oh oh cherso halen, maar voor RTL 5 begrippen zal het zeker een uitschieter worden.
Dit zijn toch geen keuze's?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit zou kijken of de Diva's, maar ik ga hiervoor, Diva's kijk ik morgen wel terug en ER ook trouwens.
Het is slecht of slechterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen keuze's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |