Op de gemiddelde VMBO afvoerput vind je wel genoeg van die wannabe rappers, dus niet zo moeilijk casten denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
Heeft deze serie geen samenwerkingsverband met onderstaande school van mongoalen?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij om de meest zwakzinnige wigger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
"om duidelijk te krijgen wie de beste ‘muthaf….g’ is"
Gaat het nu om hiphop of om wannabe gangsta's?
Tering.quote:
8e.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
In de promo was het 'vanaf 8 september' wat is het nou?
Nee,quote:
Eindbaas, hij neemt het allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:48 schreef Nober het volgende:
Dat Willie Wartaal zich hier voor leent, Hip-Hop krijgt weer een schop.
hip hop heeft zichzelf jaren geleden al doodgeschopt.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:48 schreef Nober het volgende:
Dat Willie Wartaal zich hier voor leent, Hip-Hop krijgt weer een schop.
Ik vind het gewoon treurig.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eindbaas, hij neemt het allemaal niet zo serieus.
De commerciele tak wel ja, maar er zijn nog steeds erg goede rappers, Masta Ace is er een maar ook The Loyalists, Random Axe, The Roots, Sims en in Nederland Typhoon, Zwart Licht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hip hop heeft zichzelf jaren geleden al doodgeschopt.
die eerste is nog van vroegah, die 2 daarna zijn matig. roots waren vroeger ook toffer. sims ken ik niet en typhoon en zwart licht zijn ook niet super. hip hop ist deaudquote:Op maandag 5 september 2011 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
De commerciele tak wel ja, maar er zijn nog steeds erg goede rappers, Masta Ace is er een maar ook The Loyalists, Random Axe, The Roots, Sims en in Nederland Typhoon, Zwart Licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |