Kabelmodems bijvoorbeeldquote:
Wel waar.quote:
Ik kan het amper uitspreken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan me bijna geen memorable talentenjachtmomenten (wat een tyfuswoord!) van recente reeksen voor de dag halen.
Leugens, ik zegt het u leugens!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Een beter fipo had er niet kunnen zijn.
Jullie spannen samen, ik heb jullie wel door.quote:
Alizeequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Of die ene die Isla Bonita deed verneuken, ben al die namen vergeten.
quote:
Dit is nu al epischquote:
Willy Wartaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dit is een programma gemaakt door Amerikanen of wat?
is dit echt?quote:
Godver ik moet dat zo zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Willy Wartaal.
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Ik ben al fanquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. epic fail, nu al...
dat worden pareltjes van topics hier
Echt hequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
* Pheno is gonna eat those alive.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo veel zin in dat programmaquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Die mensen hebben echt geen idee hoe het werkt, echt
Gewoon goed rappen. Dan gaat het vanzelf allemaal, duh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Die mensen hebben echt geen idee hoe het werkt, echt
Dit.quote:
Ik alleen maar door de koeienstrontquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zie ze ook echt door Compton lopen gewoon
Het leven ís wel zwaar, daar...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik alleen maar door de koeienstront
Weet je hoe eng koeien zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leven ís wel zwaar, daar...
Thug Life!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koepac Amakoe Shakoer. West saaaaaaiiiiiiiit!
Man, man, man het leven van de straten van Dokkum, ik geef ze het te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leven ís wel zwaar, daar...
Thug Life!
Die teringlul sliep ook pas om 7 uur, alleen hij hoefde er niet om 8 uur uitquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Wander komt misschien ook Zaterdag !
Haha.. ik heb mee'lij met je hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die teringlul sliep ook pas om 7 uur, alleen hij hoefde er niet om 8 uur uit
Aan de ene kant wil ik ook gewoon komen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Wander komt misschien ook Zaterdag !
Ik kan je oppikken hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik ook gewoon komen...
Owquote:
Een dikke trol! Nee, das vriendin van mij en Doortje.. Ik geloof dat zij al wat geplant hadden samen.. maar Doortje vond dit denk ik leuker, en vroeg of ze ook mocht komen..quote:
Kaartje verkopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik ook gewoon komen...
Ahhh okequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een dikke trol! Nee, das vriendin van mij en Doortje.. Ik geloof dat zij al wat geplant hadden samen.. maar Doortje vond dit denk ik leuker, en vroeg of ze ook mocht komen..
Ik heb niet gezegd dat het een dikke trol was hoorquote:
En dan ook nog naar Delfzijl.. wat nog wel even, als je een beetje doorrijdt, 25 minuten van groningen-stad af ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wel een wereldreis hoor helemaal naar Groningen
Ik 277 km.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wel een wereldreis hoor helemaal naar Groningen
Ow gezellyquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een dikke trol was hoor
das dat meisje waarmee we toen naar het ziekenhuis moesten, omdat ze out ging tijdens uitgaan..
Ik 276 volgens google maps hahaquote:
Moeder wel, Vader kwam uit Ten Boer (waar jullie nog door heen gaan rijden met de auto)quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Komen je ouders ook uit Delfzijl Pat?
Lucky basterd hahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik 276 volgens google maps haha
Doe nog even je adres doorgeven schat, die stond op mijn oude pcquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moeder wel, Vader kwam uit Ten Boer (waar jullie nog door heen gaan rijden met de auto)
Staat in het evenement!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe nog even je adres doorgeven schat, die stond op mijn oude pc
Owquote:
Ik drie dus ik heb nog plek, of 4 als Heks komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens wel volle bezetting in de auto.
Met die dude uit Dokkum, hij wil jou als zijn bitchquote:
Jij, wander, stephan en lisa?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens wel volle bezetting in de auto.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Met die dude uit Dokkum, hij wil jou als zijn bitch
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Met die dude uit Dokkum, hij wil jou als zijn bitch
Ik oxideerde liefdesnectar uit mijn poriën bij de tepelzone.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik oxideerde liefdesnectar uit mijn poriën bij de tepelzone.
Ja hor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Kunnen we ook eventjes een bezoekje geven aan het Tepelhof?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een poëet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De zon shined in zijn ogen.quote:
Godverquote:
Contradictio in terminis.quote:
quote:
Gelijk heeft hij.quote:
quote:
Neuj, hele groep.quote:
Ik heb er ook ernstig veel zin in. En het relaxte van een grote groep is dat je niet met iedereen om hoeft te gaanquote:
Met mij ga je wel om toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er ook ernstig veel zin in. En het relaxte van een grote groep is dat je niet met iedereen om hoeft te gaan
Ja waaronder ik en nog een berg pubers.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben de eerste avond je wingman en we zien je daarna de rest van de week niet meer terug.
volgens mij vroeg ik bella wat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja waaronder ik en nog een berg pubers.
Ik antwoord, omdat het kan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij vroeg ik bella wat!
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zwetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij vroeg ik bella wat!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zweten
Wie gaan er mee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zweten
Dat deed het ook.. maar toch benieuwd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bella en ik zouden je al over de streep moeten trekken
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat deed het ook.. maar toch benieuwd!
Tjee leuk gezellig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergeten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
En, VH, ik dacht vanaf het begin dat je VanHallen heette
Ah, van JJH hou ik ook.. overwegen waard dus in totaal!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergeten
Ow dus geen vakantie meer voor jou gr gr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, van JJH hou ik ook.. overwegen waard dus in totaal!
Jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow dus geen vakantie meer voor jou gr gr.
wodkaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
Joah hoor ja ja lekker bier uit je porien zweten
Mijn opa was blijven hangen in de oorlog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag Interbellatrixum.quote:______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whoepsa
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, van JJH hou ik ook.. overwegen waard dus in totaal!
okquote:
quote:
Ha. Wat leuk! Dat plaatje wou ik net posten toen ik jouw naam zag bij de laatste reacties.quote:
Wijze man.quote:
Wat ik van hem vind?quote:
Ik heb het gevoel dat ik iets mis...quote:
Bron?quote:
quote:
Ik komt soms over als een cynische klootzak.quote:
Ontkracht? Want jij geeft geen bron van tegendeel. Derhalve houdt ik mijn standpunt tot nader order.quote:
Pardon?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik komt soms over als een cynische klootzak.
Sinds wanneer doe jij zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben ik niet van gediend. Joe, dankje!
Hij haat me.quote:
Mierloquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey komt uit Mierlo en dus goed volk
Case closed.
[ afbeelding ]
Judge Julie was leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey komt uit Mierlo en dus goed volk
Case closed.
[ afbeelding ]
Eensquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontkracht? Want jij geeft geen bron van tegendeel. Derhalve houdt ik mijn standpunt tot nader order.
Hmm jawel toch wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef Renesite het volgende:
TOFHEID HEEFT NIETS TE MAKEN MET WOONPLAATS
ik bedoel, delfzijl!
Ik roep op als getuige. Patjon1287quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm jawel toch wel.
Schijndel heeft me gevormd en ontbloesemd, Bakel heeft me anaal verkracht en afgebroken.
Ow? Doen jullie elkander?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik roep op als getuige. Patjon1287
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm jawel toch wel.
Schijndel heeft me gevormd en ontbloesemd, Bakel heeft me anaal verkracht en afgebroken.
Dat laatste woord deed me eventjes confusen. Ja toch ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm jawel toch wel.
Af en toe schenkt hij wat tips.quote:
Alsnog beter dan Mierlo.quote:
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm jawel toch wel.
Omdat wij beide Brabanders zijn, en daar tevens fier op zijn, hoef ik daar geen vergoeding voor.quote:
Maar vertel Zeroku!quote:
Een goeie voor de Johan Derksen bingokaart.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Mierlo.
En ik woon hier met frisse tegenzin.
Toch jammer dat Genee die niet meer bijhoudt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een goeie voor de Johan Derksen bingokaart.
Zeroku mij ook al. I see some discrimination.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. jij hebt al 2x mijn vraag genegeerd vandaag
Ben je er wel ooit geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Mierlo.
En ik woon hier met frisse tegenzin.
Dat vind ik plezant om in mijn gehoor te ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat wij beide Brabanders zijn, en daar tevens fier op zijn, hoef ik daar geen vergoeding voor.
Neu.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar vertel Zeroku!
Wij zijn erg open hier, met zijn allen. Ik vind jou nogal gesloten. Kom lucht je hart!
Je kunt ook te open zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar vertel Zeroku!
Wij zijn erg open hier, met zijn allen. Ik vind jou nogal gesloten. Kom lucht je hart!
Welke vraagquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. jij hebt al 2x mijn vraag genegeerd vandaag
Ik zou niks kwaads zeggen over een plek waar ik niet ben geweest.quote:
OW! Kom jij ook 20 augustus? Leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nee, denk ook niet dat dat gaat gebeuren
kquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niks kwaads zeggen over een plek waar ik niet ben geweest.
Dus je bent anaal verkracht en afgetrokken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die té open zijn op der interwabz komen zichzelf nog tegen later.
ANYTHING YOU SAY CAN AND WILL BE USED AGAINST YOU!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
jij wekte die indrukquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nee, denk ook niet dat dat gaat gebeuren
Hiroshima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.quote:
Ik kies Okinawa. Doe een "Typhoon of Steel"-aanval!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hiroshima.
Opdat wij niet vergeten.
We merken wel weer waar jouw liefde ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, ik wil aan de ene wel komen maar aan de andere kant ga ik ook wel graag naar Zand :p
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.
Gelukkig post ik prive problemen met weinig details.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.
4 cm was het toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig post ik prive problemen met weinig details.
Daar heb ik me nooit over uitgelaten.quote:
Ik doe het soms wel te veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
+1quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Ik zeg op FOK! altijd teveel omdat ik in waan leef dat het anoniem is.![]()
Terwijl ik de meeste van jullie heb ontmoet.
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Ik zeg op FOK! altijd teveel omdat ik in waan leef dat het anoniem is.![]()
Terwijl ik de meeste van jullie heb ontmoet.
Hihi, je zei groeit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.
Ik onthoud dat soort dingen ook altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
De momenten dat internet en IRL elkaar tegenkomen... laatst nog de vraag gehad hoe mijn pannenkoek van een paar weken daarvoor smaakte.
Onthouden, stalken óf gewoon interesse.....(?)
Ik zei de meesten.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen ook altijd.
Leugens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.
Ik ken hier niemand.quote:
Hihi ik heb jou wel eens gezien.quote:
Die dingen zijn echt masterlijk lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik pakje kretek meenemen zaterdag? Vandaag van mijn baas gehad
In de dierentuin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hihi ik heb jou wel eens gezien.
Ik las masturberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt masterlijk lekker
Dat is onmogelijk, als je me niet mag en me echt wil pesten? Neem me een dagje mee naar de dierentuin. Daar heb ik echt zoeen pesthekel aan. Dierentuinenquote:
even voorstellen op facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef ValHallen het volgende:
Zullen we naar de Beekse Bergen gaan tijdens de huisjesmeet?
quote:
Ik heb een jaarabo bij Burgers. Ha, ik ben stom!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, als je me niet mag en me echt wil pesten? Neem me een dagje mee naar de dierentuin. Daar heb ik echt zoeen pesthekel aan. Dierentuinen
O ja VH FM 12 is aangekondigd.quote:
Ik las het jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
O ja VH FM 12 is aangekondigd.
Maar dat terzijde.
Ik alleen Blijdrop niet, geloof ik. En Artis kan ik me niet meer herinneren. Maar voor de rest wel en ik vind ze tof. In het buitenland ga ik ook gerust, al ga ik dan liever naar een aquarium. Die van Osakaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben volgens mij in elke dierentuin van Nederland geweest, familieuitjes
Dat en blijdorp wordt ieder jaar mooierquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Artis is meer een circus dan een dierentuin, zo klein en op elkaar gedrukt.
Wel briljant dat je nu landen en competities kan toevoegen tijdens je game.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik las het jaDaar gaan weer 100+ uur
Zoiets heb ik in gedachte, maar niets specifieks. Ik weet alleen nog dat ik naar de vleermuisgrot ben geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Artis is meer een circus dan een dierentuin, zo klein en op elkaar gedrukt.
Ik wil daar ook weer eens heenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat en blijdorp wordt ieder jaar mooier
We houden ons aanbevolen, jongste kan erg goed gidsen inmiddelsquote:
Welke is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
Ik vind die laatste zwartogende pies wel een lekkere beat hebben. help me.
quote:
Iets dat ze niet willen stoppen. Ironisch, ze gaan toch weer een pauze houden?quote:
Doen we een keerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
We houden ons aanbevolen, jongste kan erg goed gidsen inmiddels
Oh ja dat kind, moet ik altijd zo om lachen.quote:
Trollquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Wtf 13 zijn en zeggen ik ben klaar voor sex
Ik weet alleen niet hoe ik hem gek moet maken euhhhh...
tettenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
Toen BEP nog om aan te horen waren.
quote:
Voor wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, voor iedereen de planning uitgeprint, hallen en stands uitgezocht en mijn eigen mediapas maar eens gezocht en gevonden. Ik vind het best.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens het nieuwe shirt van FC Barcelona
quote:
Hier, een topic voor je geluk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens het nieuwe shirt van FC Barcelona
Alleen maar vrouwen. Boh...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, een topic voor je geluk!
[E3] Booth babes (smartphone-killer)
De shirts van FC Las Vegas waren uitverkocht?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
Wel gekocht in Las Vegas als een baas
Nep!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
Wel gekocht in Las Vegas als een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |