Een goeie voor de Johan Derksen bingokaart.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Mierlo.
En ik woon hier met frisse tegenzin.
Toch jammer dat Genee die niet meer bijhoudt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een goeie voor de Johan Derksen bingokaart.
Zeroku mij ook al. I see some discrimination.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. jij hebt al 2x mijn vraag genegeerd vandaag
Ben je er wel ooit geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Mierlo.
En ik woon hier met frisse tegenzin.
Dat vind ik plezant om in mijn gehoor te ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat wij beide Brabanders zijn, en daar tevens fier op zijn, hoef ik daar geen vergoeding voor.
Neu.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar vertel Zeroku!
Wij zijn erg open hier, met zijn allen. Ik vind jou nogal gesloten. Kom lucht je hart!
Je kunt ook te open zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar vertel Zeroku!
Wij zijn erg open hier, met zijn allen. Ik vind jou nogal gesloten. Kom lucht je hart!
Welke vraagquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. jij hebt al 2x mijn vraag genegeerd vandaag
Ik zou niks kwaads zeggen over een plek waar ik niet ben geweest.quote:
OW! Kom jij ook 20 augustus? Leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nee, denk ook niet dat dat gaat gebeuren
kquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niks kwaads zeggen over een plek waar ik niet ben geweest.
Dus je bent anaal verkracht en afgetrokken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die té open zijn op der interwabz komen zichzelf nog tegen later.
ANYTHING YOU SAY CAN AND WILL BE USED AGAINST YOU!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
jij wekte die indrukquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nee, denk ook niet dat dat gaat gebeuren
Hiroshima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.quote:
Ik kies Okinawa. Doe een "Typhoon of Steel"-aanval!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hiroshima.
Opdat wij niet vergeten.
We merken wel weer waar jouw liefde ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, ik wil aan de ene wel komen maar aan de andere kant ga ik ook wel graag naar Zand :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |