De zon shined in zijn ogen.quote:
Godverquote:
Contradictio in terminis.quote:
quote:
Gelijk heeft hij.quote:
quote:
Neuj, hele groep.quote:
Ik heb er ook ernstig veel zin in. En het relaxte van een grote groep is dat je niet met iedereen om hoeft te gaanquote:
Met mij ga je wel om toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er ook ernstig veel zin in. En het relaxte van een grote groep is dat je niet met iedereen om hoeft te gaan
Ja waaronder ik en nog een berg pubers.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben de eerste avond je wingman en we zien je daarna de rest van de week niet meer terug.
volgens mij vroeg ik bella wat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja waaronder ik en nog een berg pubers.
Ik antwoord, omdat het kan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij vroeg ik bella wat!
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zwetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij vroeg ik bella wat!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zweten
Wie gaan er mee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga anders ook mee! Lekker een week in een tentje liggen en je kapot zweten
Dat deed het ook.. maar toch benieuwd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bella en ik zouden je al over de streep moeten trekken
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat deed het ook.. maar toch benieuwd!
Tjee leuk gezellig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergeten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
En, VH, ik dacht vanaf het begin dat je VanHallen heette
Ah, van JJH hou ik ook.. overwegen waard dus in totaal!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verder: Heloef, JJH, Faye en nog een paar mensen die ik ben vergeten
Ow dus geen vakantie meer voor jou gr gr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, van JJH hou ik ook.. overwegen waard dus in totaal!
Jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow dus geen vakantie meer voor jou gr gr.
wodkaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
Joah hoor ja ja lekker bier uit je porien zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |