1 seconde daarna kwam er dan eindelijk een nieuwe aanbieding en het was :quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de volgende een geurtje is eet ik 3 spaanse pepers
Het kan evt ook eerder, maar dat lijkt mij een mooie tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:16 schreef pl4kkie het volgende:
Trouwens waarom op een maandag om half 12? Probeer je er soms nog onder uit te komen door het zo laat te doen
Ik bouw de spanning opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Nu al een legendarisch topic, jammer dat het pas maandag gaat gebeuren
Snel eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Na een halve ga je volgens mij al kapot, hoe ga je dit proberen te overleven?
Gewone spaanse pepers zijn niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Ghehehehequote:Verder kan men soms tijdens de stoelgang nog een tweede keer van een scherpe pepermaaltijd 'genieten'.
En veel melk/yoghurt, dat neutraliseert de scherpte en vergroot de overlevingskans (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen melk/yogurt nemen. Alleen de pepersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En veel melk/yoghurt, dat neutraliseert de scherpte en vergroot de overlevingskans ()
Props! En succes ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga geen melk/yogurt nemen. Alleen de pepers
Waarom helpt iedereen hemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Gosert het volgende:
komkommer werkt ook fantastisch, serieus dat doet wonderen.... maar doe maar niet ik wil je zien lijden:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |