+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.
Gelukkig post ik prive problemen met weinig details.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ben nooit zo dom geweest om privé problemen met teveel details of andere dingen op internet te zetten.
4 cm was het toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig post ik prive problemen met weinig details.
Daar heb ik me nooit over uitgelaten.quote:
Ik doe het soms wel te veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
+1quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Ik zeg op FOK! altijd teveel omdat ik in waan leef dat het anoniem is.![]()
Terwijl ik de meeste van jullie heb ontmoet.
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Ik zeg op FOK! altijd teveel omdat ik in waan leef dat het anoniem is.![]()
Terwijl ik de meeste van jullie heb ontmoet.
Hihi, je zei groeit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.
Ik onthoud dat soort dingen ook altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
De momenten dat internet en IRL elkaar tegenkomen... laatst nog de vraag gehad hoe mijn pannenkoek van een paar weken daarvoor smaakte.
Onthouden, stalken óf gewoon interesse.....(?)
Ik zei de meesten.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen ook altijd.
Leugens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
heloef.rar groeit nog steeds dagelijks.
Ik ken hier niemand.quote:
Hihi ik heb jou wel eens gezien.quote:
Die dingen zijn echt masterlijk lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik pakje kretek meenemen zaterdag? Vandaag van mijn baas gehad
In de dierentuin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hihi ik heb jou wel eens gezien.
Ik las masturberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt masterlijk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |