Dat is onmogelijk, als je me niet mag en me echt wil pesten? Neem me een dagje mee naar de dierentuin. Daar heb ik echt zoeen pesthekel aan. Dierentuinenquote:
even voorstellen op facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef ValHallen het volgende:
Zullen we naar de Beekse Bergen gaan tijdens de huisjesmeet?
quote:
Ik heb een jaarabo bij Burgers. Ha, ik ben stom!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, als je me niet mag en me echt wil pesten? Neem me een dagje mee naar de dierentuin. Daar heb ik echt zoeen pesthekel aan. Dierentuinen
O ja VH FM 12 is aangekondigd.quote:
Ik las het jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
O ja VH FM 12 is aangekondigd.
Maar dat terzijde.
Ik alleen Blijdrop niet, geloof ik. En Artis kan ik me niet meer herinneren. Maar voor de rest wel en ik vind ze tof. In het buitenland ga ik ook gerust, al ga ik dan liever naar een aquarium. Die van Osakaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben volgens mij in elke dierentuin van Nederland geweest, familieuitjes
Dat en blijdorp wordt ieder jaar mooierquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Artis is meer een circus dan een dierentuin, zo klein en op elkaar gedrukt.
Wel briljant dat je nu landen en competities kan toevoegen tijdens je game.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik las het jaDaar gaan weer 100+ uur
Zoiets heb ik in gedachte, maar niets specifieks. Ik weet alleen nog dat ik naar de vleermuisgrot ben geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Artis is meer een circus dan een dierentuin, zo klein en op elkaar gedrukt.
Ik wil daar ook weer eens heenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat en blijdorp wordt ieder jaar mooier
We houden ons aanbevolen, jongste kan erg goed gidsen inmiddelsquote:
Welke is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
Ik vind die laatste zwartogende pies wel een lekkere beat hebben. help me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |