SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een reeks toch niet? Excuses anders!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aha, lapo opent niet meer een nieuwe?!
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
GEEF HEM EEN BAN!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Mensen die denkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
Mensen die niet denken dat dat niet zo isquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
Hmm dat is het eerste wat ik hoor?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in Decemberquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
dit inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is maar internet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Ik verwacht veel van Neymar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Ja, er staat iets, en, nee, er is geen verschil, maar wel in het aantal uitdoelpunten wat aan de kant van Barça 2 is en aan de kant van Real 0. Daarentegen heeft Real nu 2 thuisdoelpunten en Barça 0 thuisdoelpunten. Woensdag kan dat natuurlijk veranderen, maar wat er nu gescoord is kan niet meer veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel staat het. En zo ja, wat is het verschil?²
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.
Mensen die denken dat, dit wel zomaar even gebeurtquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
whut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tegen de juiste prijs!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?
Zie jij Rooney al langs Anita lopen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
zoiets jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit dat precies? Alleen bij 2-2 verlenging + penals?
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
Ja die is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Alexis een prima versterking, jammer voor Ibi.
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.quote:
Ibi moet gewoon weg, anders geen EK.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.
Ik denk dat Villa het zelfs moeilijk gaat krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.
Trollquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Onwetend zijn..![]()
We zullen zien.
Jaartje PSVquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon weg, anders geen EK.
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.quote:
Kom niet aan Barcaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou naar unibet sprinten! 150 keer je inleg als Ajax 'm wint.
Ik ben ook Ajacied maar wel realist, en Madrid zou inderdaad de CL kunnen winnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]DEZE VOORSPELLING
Ik ga mijn geld morgen inzetten op Ajax, zou je ook moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou naar unibet sprinten! 150 keer je inleg als Ajax 'm wint.![]()
Daarnaast haal ik morgen ook meteen mijn passe partout, zodat ik ze eigenhandig naar de finale kan schreeuwen![]()
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied maar wel realist, en Madrid zou inderdaad de CL kunnen winnen
Wat drink/snuif/rook jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld morgen inzetten op Ajax, zou je ook moeten doen.![]()
Daarnaast haal ik morgen ook meteen mijn passe partout, zodat ik ze eigenhandig naar de finale kan schreeuwen
Ik denk dat hij in het verleden leeft...quote:
Dat team was echt van een veel hoger niveauquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?
Ya, Why not?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?
Een betere vraag zou zijn wat ik niet allemaal doe joh..quote:
Klopt, maar dit team heeft ook enorm veel potentie. En als je gunstig loot en wat geluk hebt, waarom niet? Zie Griekenland '04 en Oranje en Schalke resp. vorig jaar en dit jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat team was echt van een veel hoger niveau
Vind ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ya, Why not?
We hebben een geweldige selectie.
Ik vrees het ook, en degene die onder hem stonden in de pikorde zijn weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
Fabregas op de bank zetten.Het voetbal is verziekt.
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?
Edit: Geweldige aankoop, die gast is pas 24 en dat wist ik net nog niet.
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.
Maar hoe je het ook went of keert, het is gewoon zonde om een Iniesta, Fabregas of Sanchez straks op de bank te zien zitten. Allemaal spelers waar ik een wedstrijd voor kijk.
Pep zal wat meer gaan rouleren verwacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Fabregas is toch eigen opleiding ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Fabregas is toch eigen opleiding ?
Oempaloempaquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Dan onderschat je Busquets schromelijk. Pep zal hem nooit uit de basis halen ten faveure van Cesc. Begrijp niets van deze transfer, vanuit Barca-oogpunt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef Masterboy het volgende:
Voor het middenveld hebben ze nu: Xavi - Iniesta - Fabregas - Busquets - Keita en Thiago.
Xavi > Fabregas
Iniesta > Thiago
Busquets > Keita
Fabregas is natuurlijk beter dan Busquets en Keita.
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
Fabregas is als controleur echt niet beter dan Busquets...
Vanaf de bank is het altijd makkelijk controleren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kijk er weer naar uit. Ik verwacht toch wel een beter spelend Barca dan afgelopen Zondag. Cesc al bij de wedstrijdselectie ?
Ik zie het verband niet zo tussen de transfersom en de wedstrijd van vanavondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?
quote:Mogelijk maakt Cesc Fabregas zijn debuut voor het team van Guardiola. "We zullen zien. Op de training heeft hij veel alleen gewerkt, maar af en toe ook al met de groep. Hij zit zeker bij de selectie, maar we moeten nog zien of hij negentig minuten gaat spelen of niet."
Ik snap daar ook geen klote van. Cesc wel, want ik denk dat Xavi/Iniesta/Fabregas oneindig veel beter is dan Xavi/Iniesta/Busquets en/of Keita.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef J2T het volgende:
Maar hoe wil Barca nu gaan spelen? Ze halen Cesc en Sanchez voor monsterlijke bedragen terwijl hun basiself eigenlijk al van wereldklasse is. Je gaat toch geen 40 miljoenen aankoop op de bank zetten?
PS. ik ben niet aan het haten. ben alleen benieuwd naar hoe jullie het zouden invullen.
Als je hem nu in Nederland ziet spelen heeft hij de afgelopen 6 maanden 30x zoveel geleerd als in 10 jaar PSV. Ik zou nog een jaartje mee trainen en dan naar de Spurs gaan ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef J2T het volgende:
Afellay moet echt even zijn zaakwaarnemer aan het werk zetten. Barca is een doodlopende weg voor hem.
Ik vind Villa helemaal niet bij Barca passen, harde werker maar toch een te beperkte voetballer voor dit niveauquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef TheFatLady het volgende:
De aankoop van Fabregas is naar mijn idee logischer dan die van Sanchez.
Toch denk ik dat beide aankopen te verdedigen zijn als je naar de laatste paar wedstrijden van vorig seizoen en de voorbereiding dit seizoen kijkt.
Daar speelde Barca met een aantal spelers die er “nog niet aan toe zijn”, daarbij hoort ook Afellay.
Ik denk dat Busquets / Fabregas niet veel uitmaakt. Ik vermoed ook dat Pep per wedstrijd gaat bekijken welk middenveld speelt. Ik kan me ook een opstelling met Xavi/Busquets/Fabregas of Iniesta/Busquets/ Fabregas voorstellen. Daarnaast kan Busquets ook centraal achterin spelen. Puyol is ook de jongste niet meer.
Dus ook Fabregas zal genoeg wedstrijden spelen dit seizoen.
Sanchez is voor de breedte, met Pedro en Villa heb je die voor je basiself niet nodig.
Maar dat kost Afellay helaas wel wat invalbeurten.
Vinden jullie Hernandez bij Barça passen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Villa helemaal niet bij Barca passen, harde werker maar toch een te beperkte voetballer voor dit niveau
Neymar hou toch op die circusartiest, laat die maar lekker naar Real gaan voor dat absurde bedragquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef DeMessias het volgende:
Neen. Ik had liever Neymar naar hen zien komen.
Puyol moet opletten dat 'ie z'n plaats centraal in de verdediging niet kwijstspeelt aan Mascherano. Die doet het op die positie uitstekend. Ik zie Cesc wel de positie van Busquets innemen en ik denk dat Pedro en Sanchez 50/50 kans op spelen zullen hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef TheFatLady het volgende:
De aankoop van Fabregas is naar mijn idee logischer dan die van Sanchez.
Toch denk ik dat beide aankopen te verdedigen zijn als je naar de laatste paar wedstrijden van vorig seizoen en de voorbereiding dit seizoen kijkt.
Daar speelde Barca met een aantal spelers die er “nog niet aan toe zijn”, daarbij hoort ook Afellay.
Ik denk dat Busquets / Fabregas niet veel uitmaakt. Ik vermoed ook dat Pep per wedstrijd gaat bekijken welk middenveld speelt. Ik kan me ook een opstelling met Xavi/Busquets/Fabregas of Iniesta/Busquets/ Fabregas voorstellen. Daarnaast kan Busquets ook centraal achterin spelen. Puyol is ook de jongste niet meer.
Dus ook Fabregas zal genoeg wedstrijden spelen dit seizoen.
Sanchez is voor de breedte, met Pedro en Villa heb je die voor je basiself niet nodig.
Maar dat kost Afellay helaas wel wat invalbeurten.
Je bedoelt toch die topscorer allertijde van het Spaanse elftal?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Villa helemaal niet bij Barca passen, harde werker maar toch een te beperkte voetballer voor dit niveau
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bedoelt toch die topscorer allertijde van het Spaanse elftal?
Ben inderdaad bang dat Puyol zijn beste tijd heeft gehad, maar ik ben ook niet zo'n fan van Mascherano (ondanks dat hij het goed doet). Busquets zal ook nog wel genoeg wedstrijden spelen hoor. Ik vind dat hij door velen nogal onderschat wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Puyol moet opletten dat 'ie z'n plaats centraal in de verdediging niet kwijstspeelt aan Mascherano. Die doet het op die positie uitstekend. Ik zie Cesc wel de positie van Busquets innemen en ik denk dat Pedro en Sanchez 50/50 kans op spelen zullen hebben.
Ik mis Ibraquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind Villa juist wel bij Barca passen, snel, wendbaar, redelijk technisch en erg doelgericht.
Ik denk dus dat Thiago volgend seizoen pas er pas echt klaar voor is. Hij doet het wel redelijk, maar is nog wel een verzwakking t.o.v. de grote jongens. Jaartje geduld nog (misschien ook wel voor Ibi).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef DAMH het volgende:
Vergeten jullie Thiago niet,, Waar de neuk gaat Cesc idd spelen... denk dat Pep gewoon iets meer mogelijkheden wilde,,, maar aan de andere kant, met Keita en Ibi had ie al 2 goeie invallers
Puyol Pique Abidal
Busquets
Thiago Xavi Iniesta
Sanchez Messi Pedro
Zo zou je dus nooit tegen United of Chelsea kunnen spelen. Te aanvallend imo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef DAMH het volgende:
Vergeten jullie Thiago niet,, Waar de neuk gaat Cesc idd spelen... denk dat Pep gewoon iets meer mogelijkheden wilde,,, maar aan de andere kant, met Keita en Ibi had ie al 2 goeie invallers
Puyol Pique Abidal
Busquets
Thiago Xavi Iniesta
Sanchez Messi Pedro
True! Alves over het hoofdgezien.. Wat betreft Thiago,, die gast is er klaar voor,, Ik heb echt het gevoel dat die jongen extreem goed gaat worden,, een paar tandjes beter als Xavi,, Soms lijkt ie wel een combi tussen Xavi en Iniesta,, waarbij die op ze braziliaans langs tegenstanders loopt,, plus dat ie nog scorend vermogen heeft...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Thiago volgend seizoen pas er pas echt klaar voor is. Hij doet het wel redelijk, maar is nog wel een verzwakking t.o.v. de grote jongens. Jaartje geduld nog (misschien ook wel voor Ibi).
Zet jij echt Puyol in huidige doen op rechts ten koste van Alves ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef J2T het volgende:
Oh Valdes op de bank en Cesc naast Iniesta. Keeper is niet nodig.
Hij is de spits, scoort ook nog het vaakst na Messi volgens mij, doet het dus prima!?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met merchandise en ticketverkoop van 80.000 kaartjes per wedstrijd moet dat wel terug verdiend kunnen worden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef J2T het volgende:
Maar hoe wil Barca nu gaan spelen? Ze halen Cesc en Sanchez voor monsterlijke bedragen terwijl hun basiself eigenlijk al van wereldklasse is. Je gaat toch geen 40 miljoenen aankoop op de bank zetten?
PS. ik ben niet aan het haten. ben alleen benieuwd naar hoe jullie het zouden invullen.
Ook na Messi de meeste assists.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is de spits, scoort ook nog het vaakst na Messi volgens mij, doet het dus prima!?
Misschien ziet hij liever een type Van Persie in de spits? (Wat die assists betreft, denk dat Alves, Pedro, Iniesta en Xavi er ook wel een aantal hebben)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook na Messi de meeste assists.
En dan is ie ook nog eens een paar weken (maanden) hopeloos uit vorm geweest.
Dat beloofd nog wat
Met die Assists heb ik het inderdaad mis, ik meende dat ergens gelezen te hebben, maar overall hebben Messi, Alves, Xavi en Iniesta meer assists. Voor alleen La Liga heeft ie na Messi en Alves de meeste assists.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien ziet hij liever een type Van Persie in de spits? (Wat die assists betreft, denk dat Alves, Pedro, Iniesta en Xavi er ook wel een aantal hebben)
Mee eens, maar ik heb er al ook eens gezeten bij een wedstrijd die 's nachts om 00:01 begon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch vreemd dat zo'n wedstrijd pas om 23.00 begint.
Gelukkig maar, anders had ik het niet kunnen zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch vreemd dat zo'n wedstrijd pas om 23.00 begint.
Was dat toen die 'protest' wedstrijd ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb er al ook eens gezeten bij een wedstrijd die 's nachts om 00:01 begon.
Daar ben ik wel meer van gecharmeerd jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien ziet hij liever een type Van Persie in de spits?
Alle Europese wedstrijden in de middag zijn s' nachts, als je in Australië bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb er al ook eens gezeten bij een wedstrijd die 's nachts om 00:01 begon.
Klopt, was in 2003 en als ik me goed herinner tegen Sevilla (toch?). Er speelden toen nogal wat Nederlanders mee en die hadden een interlandverplichting. Sevilla wilde de wedstrijddatum niet verzetten en Barca liet als tegenactie de wedstrijd om middernacht beginnen. Stadion zat wel bijna vol trouwens. Werd 1-1 met een fantastische goal van Ronaldinho.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was dat toen die 'protest' wedstrijd ?
Zijn ze net klaar met etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
Spanjaarden doen kennelijk niet moeilijk om zo'n tijd op een doordeweekse dag.
Gastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat die gast lekker naar Madrid gaan. Die heeft een veels te groot ego voor dit Barça. Nu al roepen dat je beter kan worden dan Messi. Dat getuigt zeker van lef, maar ik heb hem zo vaak zien duiken tijdens de copa dat ik het maar op naïviteit gooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef DeMessias het volgende:
Neen. Ik had liever Neymar naar hen zien komen.
Puyol is sinds jaar & dag de aanvoerder van Barça, en van alle spelers het minst technisch begaaft, maar altijd nog beter dan Mascherano. Zeker in de verdediging vind ik Mascherano niet sterk. Puyol blijft zeker een basis speler als ie blessure vrij is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Puyol moet opletten dat 'ie z'n plaats centraal in de verdediging niet kwijstspeelt aan Mascherano. Die doet het op die positie uitstekend. Ik zie Cesc wel de positie van Busquets innemen en ik denk dat Pedro en Sanchez 50/50 kans op spelen zullen hebben.
Waarom Sanchez op de plek van Pedro, en Pedro op de plek van Villa?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef DAMH het volgende:
Puyol Pique Abidal
Busquets
Thiago Xavi Iniesta
Sanchez Messi Pedro
Was dat niet Iniesta?quote:Ook na Messi de meeste assists.
En dan is ie ook nog eens een paar weken (maanden) hopeloos uit vorm geweest.
Dat beloofd nog wat
waarheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef onlogisch het volgende:
Puyol is sinds jaar & dag de aanvoerder van Barça, en van alle spelers het minst technisch begaaft, maar altijd nog beter dan Mascherano. Zeker in de verdediging vind ik Mascherano niet sterk. Puyol blijft zeker een basis speler als ie blessure vrij is.
Yep. Je kan niet zeggen dat ie mislukt is, heeft het prima gedaan maar het niveau is gewoon te hoog. Probleem is ook dat ie veel te weinig scoort voor een aanvaller.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef J2T het volgende:
Afellay moet echt even zijn zaakwaarnemer aan het werk zetten. Barca is een doodlopende weg voor hem.
Beter kan hij verhuurd worden naar Villareal/Sevilla.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Je kan niet zeggen dat ie mislukt is, heeft het prima gedaan maar het niveau is gewoon te hoog. Probleem is ook dat ie veel te weinig scoort voor een aanvaller.
Maar zie hem wel vertrekken naar een club als Milan, Inter of Bayern.
Marca geeft ook Busquets aan in de basis, maar ik verwacht eerder Xavi. (Of Xavi en Busquets en geen Thiago).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef chufi het volgende:
Afellay was toch geblesseerd?? Ik zie wel dat ie op de bank zit volgens de gegevens van Marca, net zoals Cesc
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het duurt nog een dikke 2 uur..
Ik heb er hier eentje voor je geplaatst, schijnt in dat topic te moeten, zelf gelukkig Sport1quote:
Gewoon die kut Iniesta op de bank zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Xavi weer op de bank begint, waarom niet?
10 El Clasico's al voor Ronaldo? Dacht 7 ofzo, ook al 2 doelpunten maar in de Copa del Rey finale keepte die rapper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef TheFatLady het volgende:
Nog een leuke voor de statistieken :
Real Madrid vestigt haar hoop op de kwaliteiten van Cristiano Ronaldo, maar om de een of andere redenen slaagt de Portugees er vrijwel nimmer in om het verschil te maken als Victor Valdés in het doel staat. Ronaldo speelde in tien Clásicos, 875 minuten, tegen de nummer één van Barcelona en maakte slechts één doelpunt: vanaf de stip
Supercopa heeft niets te maken met CL of EL toch ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doen Nederlandse clubs eigenlijk nog mee aan CL en EL als zulk soort clubs toch gewoon met dikke schulden kunnen kopen wat ze willen
Manchester United haalt 1,2 miljard opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doen Nederlandse clubs eigenlijk nog mee aan CL en EL als zulk soort clubs toch gewoon met dikke schulden kunnen kopen wat ze willen
Nee, om 23 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef xCore het volgende:
Begint de wedstrijd trouwens pas om 11u?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef xCore het volgende:
Begint de wedstrijd trouwens pas om 11u?
Nee, maar ik moest toevallig aan de financiele situatie denken van deze clubs tijdens het lezen van dit topic..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Supercopa heeft niets te maken met CL of EL toch ?
quote:
Logische opstelling van Barçaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstellingen Barcelona en Real
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
Wie weet, maar Barcelona nu wel met de bekende namen dat was zondag nog niet dus ze nemen het serieus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Debuutje van Cesc kunnen we dus over twaalven verwachten
Dus jij weet serieus niet waarom ze afgelopen zondag niet met de 'bekende' namen gingen starten???quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie weet, maar Barcelona nu wel met de bekende namen dat was zondag nog niet dus ze nemen het serieus.
Xavi, Pedro en Piqué vielen in dus van blessureleed was geen sprake bij die drie, Busquets zat op de reservebank dus die zou ook wel inzetbaar zijn geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus jij weet serieus niet waarom ze afgelopen zondag niet met de 'bekende' namen gingen starten???
Ja heb ook geen idee hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Xavi, Pedro en Piqué vielen in dus van blessureleed was geen sprake bij die drie, Busquets zat op de reservebank dus die zou ook wel inzetbaar zijn geweest.
Ajax huurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe je fan kan zijn van zo'n kutploegje dat alleen maar koopt en koopt
quote:Real heeft meer luxe dan Barceona hoor op de bank Vind Sanchez zeer matige aankoop en fabregas is gewoon slechter dan Nasri
Denk dat ik genoeg gelezen heb van die site nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las een post op voetbalzone
[..]
![]()
![]()
![]()
Voetbalzonequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is toch om te gieeeren man...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Madridquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zo. Ik ben er ook bij. Kijkend vanuit Madrid. Zondag keek ik in een Irish Pub recht naast Bernabeu.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh, en ik ben voor Barca, trouwens. Dat was nog het mooist.
Beide clubs zijn kut inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe je fan kan zijn van zo'n kutploegje dat alleen maar koopt en koopt
Oke. Wat is jouw benadering er van?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Idd, zie mijn sigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals altijd Sierd de Vos er weer bij. Goooooooaaaaaaaaaaal
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Weissman het volgende:
-offtopic-
Hoe heet die gast ook alweer die Bilja zegt en geilt op Messi ?
nee? Hoezo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaal
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Mijn held Cesc in een Barcelona shirt![]()
Barcelona zieke koopclub
You mad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?
Misschien bedoel je Frank Snoeks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?
Vraag je altijd naar de bekende weg?quote:
De stier gaat geslacht wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Toxor het volgende:
Ben benieuwd wat De Stier vanavond weer gaat flikken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
het zit diep he jongenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vraag je altijd naar de bekende weg?
Barcelona
Manchester City
Anders kopen ze ff mn 2 favoriete spelers weg in 1 week met geld dat ze eigenlijk niet hebben.
Echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef Sportex het volgende:
[..]
Cesc een held vinden en hem dan niet Barcelona gunnen.
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd geflotenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
Niet opgelet zondag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd gefloten
Ja, weinig gefluit,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Niet opgelet zondag?
Waren je batterijen leeg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, weinig gefluit,
Let straks maar op.
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.
Voordat de 2e helft begint heeft Pepe al een gele kaart.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb al een uur voorbeschouwing hier.Versta er niks van.
Dan zijn ze net klaar met eten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
Spanjaarden hebben hun eigen wil en denken niet aan onsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Achterlijke tijd...val dalijk al in slaap
Gevormd zoals 'ie is, ja. Niet voor niets op z'n 16e al goed genoeg voor het eerste van Arsenal. Bijna alles is talent, dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"
oh is dit in spanje wist ik niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis mee
het lijkt erop dat die psver het niet wistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh is dit in spanje wist ik niet..
Maak er kennis mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik weet dat het in Spanje is maar die tijd is gewoon achterlijk
Opstellingen Barcelona en Realquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben wat laat, kan iemand de opstellingen (nog) eens geven?
Volgens de Spanjaarden is dit geen Spanjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vervelend ben je altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
verkoop dan de rechten aan een andere tvzender denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Anders is het ook altijd om 22.00.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Barca nu wel met type-elftal dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Sick, dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Dat is de exacte reden ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
trieste regel. Zijn ze bang dat ze minder inkomst hebben?
Ik zou er ook van klaarkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Dat lijkt me heerlijk. De bal krijgen en door 90.000 man uitgefloten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |