quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb al een uur voorbeschouwing hier.Versta er niks van.
Dan zijn ze net klaar met eten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
Spanjaarden hebben hun eigen wil en denken niet aan onsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Achterlijke tijd...val dalijk al in slaap
Gevormd zoals 'ie is, ja. Niet voor niets op z'n 16e al goed genoeg voor het eerste van Arsenal. Bijna alles is talent, dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"
oh is dit in spanje wist ik niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis mee
het lijkt erop dat die psver het niet wistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh is dit in spanje wist ik niet..
Maak er kennis mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik weet dat het in Spanje is maar die tijd is gewoon achterlijk
Opstellingen Barcelona en Realquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben wat laat, kan iemand de opstellingen (nog) eens geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |