quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh, en ik ben voor Barca, trouwens. Dat was nog het mooist.
Beide clubs zijn kut inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe je fan kan zijn van zo'n kutploegje dat alleen maar koopt en koopt
Oke. Wat is jouw benadering er van?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Idd, zie mijn sigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals altijd Sierd de Vos er weer bij. Goooooooaaaaaaaaaaal
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Weissman het volgende:
-offtopic-
Hoe heet die gast ook alweer die Bilja zegt en geilt op Messi ?
nee? Hoezo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaal
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Mijn held Cesc in een Barcelona shirt![]()
Barcelona zieke koopclub
You mad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?
Misschien bedoel je Frank Snoeks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?
Vraag je altijd naar de bekende weg?quote:
De stier gaat geslacht wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Toxor het volgende:
Ben benieuwd wat De Stier vanavond weer gaat flikken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
het zit diep he jongenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vraag je altijd naar de bekende weg?
Barcelona
Manchester City
Anders kopen ze ff mn 2 favoriete spelers weg in 1 week met geld dat ze eigenlijk niet hebben.
Echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstellingen Barcelona en Real
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |