quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh, en ik ben voor Barca, trouwens. Dat was nog het mooist.
Beide clubs zijn kut inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe je fan kan zijn van zo'n kutploegje dat alleen maar koopt en koopt
Oke. Wat is jouw benadering er van?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Idd, zie mijn sigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide clubs zijn kut inderdaad.
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals altijd Sierd de Vos er weer bij. Goooooooaaaaaaaaaaal
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Weissman het volgende:
-offtopic-
Hoe heet die gast ook alweer die Bilja zegt en geilt op Messi ?
nee? Hoezo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je maakt nu vast flink plezier omdat je naar bed moet bij het beginsignaal
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Mijn held Cesc in een Barcelona shirt![]()
Barcelona zieke koopclub
You mad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat je Jeroen Grueter bedoelt?
Misschien bedoel je Frank Snoeks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja hij volgens mij, is hij ook die ene die namen altijd zo apart uitspreekt ?
Vraag je altijd naar de bekende weg?quote:
De stier gaat geslacht wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Toxor het volgende:
Ben benieuwd wat De Stier vanavond weer gaat flikken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Barcelona![]()
Barcelona zieke koopclub
het zit diep he jongenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vraag je altijd naar de bekende weg?
Barcelona
Manchester City
Anders kopen ze ff mn 2 favoriete spelers weg in 1 week met geld dat ze eigenlijk niet hebben.
Echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstellingen Barcelona en Real
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef Sportex het volgende:
[..]
Cesc een held vinden en hem dan niet Barcelona gunnen.
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd geflotenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
Niet opgelet zondag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd gefloten
Ja, weinig gefluit,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Niet opgelet zondag?
Waren je batterijen leeg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, weinig gefluit,
Let straks maar op.
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.
Voordat de 2e helft begint heeft Pepe al een gele kaart.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb al een uur voorbeschouwing hier.Versta er niks van.
Dan zijn ze net klaar met eten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
Spanjaarden hebben hun eigen wil en denken niet aan onsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt het die Spanjaarden niet uit dat ze pas om 23 uur beginnen?
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Achterlijke tijd...val dalijk al in slaap
Gevormd zoals 'ie is, ja. Niet voor niets op z'n 16e al goed genoeg voor het eerste van Arsenal. Bijna alles is talent, dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"
oh is dit in spanje wist ik niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen niet in nederland dat je het weet. Spanje, het land van zijn gewoontes. maak er kennis mee
het lijkt erop dat die psver het niet wistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh is dit in spanje wist ik niet..
Maak er kennis mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik weet dat het in Spanje is maar die tijd is gewoon achterlijk
Opstellingen Barcelona en Realquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben wat laat, kan iemand de opstellingen (nog) eens geven?
Volgens de Spanjaarden is dit geen Spanjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vervelend ben je altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
verkoop dan de rechten aan een andere tvzender denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Anders is het ook altijd om 22.00.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Barca nu wel met type-elftal dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opstellingen Barcelona en Real
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Sick, dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Dat is de exacte reden ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
trieste regel. Zijn ze bang dat ze minder inkomst hebben?
Ik zou er ook van klaarkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Dat lijkt me heerlijk. De bal krijgen en door 90.000 man uitgefloten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |