Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef Sportex het volgende:
[..]
Cesc een held vinden en hem dan niet Barcelona gunnen.
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik gun hem Barcelona wel, ik gun Barcelona Cesc gewoon niet. Vooral niet de manier waarop.
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd geflotenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
Niet opgelet zondag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Anyway, ik ben er weer klaar voor. Heerlijk dat kansloze fluitpubliek in camp nou
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op dat er in Madrid bijna niet werd gefloten
Ja, weinig gefluit,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Niet opgelet zondag?
Waren je batterijen leeg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, weinig gefluit,
Let straks maar op.
Jij zegt bij het solliciteren dat je opleiding vmbo/havo/vwo is? Ik zou altijd m'n HBO studie opnoemen. Hij is op z'n 16e gedebuteerd bij Arsenal.. of je moet een 14-15 jarig voetballertje al 'volledig opgeleid' noemen... "zelf opgeleid"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelf opgeleid, man. Alleen 40 miljoen weggegooid.
Voordat de 2e helft begint heeft Pepe al een gele kaart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |