Thiago en Fabregas gaan waarschijnlijk de rol van Xavi/Iniesta overnemen alleen wordt dat een hele lastige taak.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:26 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Klopt, heb de afgelopen 2 jaar echt elke wedstrijd gekeken.
Heb altijd het idee gehad dat Messi het stokje gaat overnemen van Xavi gaat stoppen.
Xavi kan heus nog wel 3 jaar mee. Iniesta nog wel 8.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:44 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Thiago en Fabregas gaan waarschijnlijk de rol van Xavi/Iniesta overnemen alleen wordt dat een hele lastige taak.
Xavi heeft altijd gepleit voor de komst van Cesc. Met een rede, Cesc is zijn natuurlijke opvolger zoals Xavi was voor Guardiola.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi kan heus nog wel 3 jaar mee. Iniesta nog wel 8.
Inderdaad. En sowieso weet ik niet of Thiago een verzwakking zal zijn ten opzichte van een Iniesta over een X-aantal jaar. Natuurlijk is Iniesta op dit moment veel verder dan een Thiago. Maar kom op, Thiago zit er pas net bij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Xavi heeft altijd gepleit voor de komst van Cesc. Met een rede, Cesc is zijn natuurlijke opvolger zoals Xavi was voor Guardiola.
Xavi kan nog max. 2 jaar mee, Iniesta 6.
Thiago bezit (nog) niet het briljante wat je nodig heb voor het systeem. Enkel toppers als Zidane en Xavi zien alles al 7 stappen van te voren. Iniesta 5, en het is te hopen dat Cesc over dezelfde capaciteiten beschikt om het elftal ná Xavi te sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. En sowieso weet ik niet of Thiago een verzwakking zal zijn ten opzichte van een Iniesta over een X-aantal jaar. Natuurlijk is Iniesta op dit moment veel verder dan een Thiago. Maar kom op, Thiago zit er pas net bij.
We gaan nog heel veel zien van die jongen
Ik vind dat er weinig verschil is tussen Xavi & Iniesta. Het enige verschil wat ik aan kan wijzen is dat Xavi meer controlerend is en Iniesta meer aanvallend is ingesteld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Thiago bezit (nog) niet het briljante wat je nodig heb voor het systeem. Enkel toppers als Zidane en Xavi zien alles al 7 stappen van te voren. Iniesta 5, en het is te hopen dat Cesc over dezelfde capaciteiten beschikt om het elftal ná Xavi te sturen.
We zijn het met elkaar eensquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig verschil is tussen Xavi & Iniesta. Het enige verschil wat ik aan kan wijzen is dat Xavi meer controlerend is en Iniesta meer aanvallend is ingesteld.
Thiago bezit de kwaliteiten wel, maar hij is dit jaar 20 geworden. Gun hem nog 1 of 2 jaar om te "rijpen" en hij wordt minimaal net zo goed als Xavi / Iniesta. Wel grappig dat een in Italië geboren Braziliaan kiest voor de spaanse nationaliteit en dus het spaans elftal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Thiago bezit (nog) niet het briljante wat je nodig heb voor het systeem. Enkel toppers als Zidane en Xavi zien alles al 7 stappen van te voren. Iniesta 5, en het is te hopen dat Cesc over dezelfde capaciteiten beschikt om het elftal ná Xavi te sturen.
Alves op de plek van Xavi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
Waarom zou Alves niet op de plek van Xavi kunnen en Rafinha als rechtsback?
Omdat Alves geen spelverdeler is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
Waarom zou Alves niet op de plek van Xavi kunnen en Rafinha als rechtsback?
Je kan ook niet van hem verwachten dat hij een van hun nu al evenaart, maar wat hij laat zien is van het allerhoogste niveau. Samen met Götze de 2 grootste talenten van dit moment. Speelt al maanden lang fantastisch op elk niveau (Spaanse jeugdelftallen, Barcelona's voorbereiding, officiële wedstrijden).quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Thiago bezit de kwaliteiten wel, maar hij is dit jaar 20 geworden. Gun hem nog 1 of 2 jaar om te "rijpen" en hij wordt minimaal net zo goed als Xavi / Iniesta.
Gebroeders De Jong spelen ook niet voor Zwitserland hequote:Wel grappig dat een in Italië geboren Braziliaan kiest voor de spaanse nationaliteit en dus het spaans elftal.
FC Barcelona Topic #37 Con Alexis y Cescquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Oh, dacht dit het Barcelona topic was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |