SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een reeks toch niet? Excuses anders!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aha, lapo opent niet meer een nieuwe?!
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
GEEF HEM EEN BAN!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Mensen die denkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
Mensen die niet denken dat dat niet zo isquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
Hmm dat is het eerste wat ik hoor?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in Decemberquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
dit inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is maar internet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Ik verwacht veel van Neymar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Ja, er staat iets, en, nee, er is geen verschil, maar wel in het aantal uitdoelpunten wat aan de kant van Barça 2 is en aan de kant van Real 0. Daarentegen heeft Real nu 2 thuisdoelpunten en Barça 0 thuisdoelpunten. Woensdag kan dat natuurlijk veranderen, maar wat er nu gescoord is kan niet meer veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel staat het. En zo ja, wat is het verschil?²
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.
Mensen die denken dat, dit wel zomaar even gebeurtquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
whut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tegen de juiste prijs!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?
Zie jij Rooney al langs Anita lopen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
zoiets jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit dat precies? Alleen bij 2-2 verlenging + penals?
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
Ja die is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Alexis een prima versterking, jammer voor Ibi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |