Volgens de Spanjaarden is dit geen Spanjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh is dit in spanje wist ik niet..
Vervelend ben je altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh is dit in spanje wist ik niet..
verkoop dan de rechten aan een andere tvzender denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Anders is het ook altijd om 22.00.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Huh, ze spelen gewoon zo laat door CL-voorrondes toch lijkt me?
Barca nu wel met type-elftal dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opstellingen Barcelona en Real
Barcelona: Victor Valdés; Dani Alves, Mascherano, Piqué, Abidal; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Real Madrid: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Coentrão; Alonso, Khedira, Di María, Özil; Ronaldo, Benzema.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Sick, dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ze spelen zo laat omdat er tijdens Uefa CL wedstrijden geen andere wedstrijden gespeeld mogen worden, dus ook de suppercoppa niet.
Dat is de exacte reden ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
trieste regel. Zijn ze bang dat ze minder inkomst hebben?
Ik zou er ook van klaarkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Dat lijkt me heerlijk. De bal krijgen en door 90.000 man uitgefloten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |