Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
Fabregas op de bank zetten.Het voetbal is verziekt.
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?
Edit: Geweldige aankoop, die gast is pas 24 en dat wist ik net nog niet.
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.
Maar hoe je het ook went of keert, het is gewoon zonde om een Iniesta, Fabregas of Sanchez straks op de bank te zien zitten. Allemaal spelers waar ik een wedstrijd voor kijk.
Pep zal wat meer gaan rouleren verwacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Fabregas is toch eigen opleiding ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Fabregas is toch eigen opleiding ?
Oempaloempaquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Dan onderschat je Busquets schromelijk. Pep zal hem nooit uit de basis halen ten faveure van Cesc. Begrijp niets van deze transfer, vanuit Barca-oogpunt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef Masterboy het volgende:
Voor het middenveld hebben ze nu: Xavi - Iniesta - Fabregas - Busquets - Keita en Thiago.
Xavi > Fabregas
Iniesta > Thiago
Busquets > Keita
Fabregas is natuurlijk beter dan Busquets en Keita.
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
Fabregas is als controleur echt niet beter dan Busquets...
Vanaf de bank is het altijd makkelijk controleren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kijk er weer naar uit. Ik verwacht toch wel een beter spelend Barca dan afgelopen Zondag. Cesc al bij de wedstrijdselectie ?
Ik zie het verband niet zo tussen de transfersom en de wedstrijd van vanavondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?
quote:Mogelijk maakt Cesc Fabregas zijn debuut voor het team van Guardiola. "We zullen zien. Op de training heeft hij veel alleen gewerkt, maar af en toe ook al met de groep. Hij zit zeker bij de selectie, maar we moeten nog zien of hij negentig minuten gaat spelen of niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |