SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een reeks toch niet? Excuses anders!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aha, lapo opent niet meer een nieuwe?!
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
GEEF HEM EEN BAN!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Mensen die denkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
Mensen die niet denken dat dat niet zo isquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het al gespeeld is voordat het seizoen uberhaupt is begonnen
Hmm dat is het eerste wat ik hoor?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In een reeks toch niet? Excuses anders!
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in Decemberquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
Haha...oke oke...raakte verstrikt in mijn eigen woorden.
Uiteraard bedoel ik dit (aankomend) seizoen.
dit inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is maar internet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
He he, je begint na te denken... dus jij verwacht dat Real Madrid deze Super Copa wint in Camp Nou?
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwacht een 1-3 in Camp Nou. Barca zal dit seizoen geen problemen opleveren.
Winnen ze de Copa...kan gebeuren, dan van harte. Maar Real zal ze de baas zijn in de PL en CL.
Ik verwacht veel van Neymar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toch zo'n operatie wilde maar toch wel een enorm risico die weddenschap, Barca kan ook de WB al pakken in December
Ja, er staat iets, en, nee, er is geen verschil, maar wel in het aantal uitdoelpunten wat aan de kant van Barça 2 is en aan de kant van Real 0. Daarentegen heeft Real nu 2 thuisdoelpunten en Barça 0 thuisdoelpunten. Woensdag kan dat natuurlijk veranderen, maar wat er nu gescoord is kan niet meer veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel staat het. En zo ja, wat is het verschil?²
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
CL? wist niet dat ze tegen elkaar moesten spelen in de CL.
Mensen die denken dat, dit wel zomaar even gebeurtquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
whut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeft niet he...gaat om de winnaar van het miljoenenbal. Of Ajax, of Real pakt hem.
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tegen de juiste prijs!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ik jou ook inhuren voor waarzegger op een kinderfeestje?
Zie jij Rooney al langs Anita lopen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
zoiets jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit dat precies? Alleen bij 2-2 verlenging + penals?
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I lol'ed. Want manchester united is natuurlijk volkomen kansloos.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
[..]
Ik ben ook "supporter" van United. Ook zij hebben een goede kans, zeker als ze zo heerlijk spelen als tegen City in de CS. Maar Ajax schakelt Barca uit in de ene halve finale, Real zal United uitschakelen. En dan wordt het heel spannend...
Ja die is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Alexis een prima versterking, jammer voor Ibi.
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.quote:
Ibi moet gewoon weg, anders geen EK.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.
Ik denk dat Villa het zelfs moeilijk gaat krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ibi gaat weinig speelminuten krijgen vrees ik. Op zijn positie is Pedro normaal eerste keuze, gevolgd door Sanchez en dan pas Ibi.
Trollquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Onwetend zijn..![]()
We zullen zien.
Jaartje PSVquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon weg, anders geen EK.
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.quote:
Kom niet aan Barcaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou naar unibet sprinten! 150 keer je inleg als Ajax 'm wint.
Ik ben ook Ajacied maar wel realist, en Madrid zou inderdaad de CL kunnen winnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..geen troll. Ik ben Ajacied en geloof in dit Ajax. En is Real in de CL-finale zo ondenkbaar dan? Real was vandaag veel beter dan jullie heilige Barca...de 2-2 is zeer geflatteerd.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]DEZE VOORSPELLING
Ik ga mijn geld morgen inzetten op Ajax, zou je ook moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou naar unibet sprinten! 150 keer je inleg als Ajax 'm wint.![]()
Daarnaast haal ik morgen ook meteen mijn passe partout, zodat ik ze eigenhandig naar de finale kan schreeuwen![]()
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied maar wel realist, en Madrid zou inderdaad de CL kunnen winnen
Wat drink/snuif/rook jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld morgen inzetten op Ajax, zou je ook moeten doen.![]()
Daarnaast haal ik morgen ook meteen mijn passe partout, zodat ik ze eigenhandig naar de finale kan schreeuwen
Ik denk dat hij in het verleden leeft...quote:
Dat team was echt van een veel hoger niveauquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?
Ya, Why not?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
'95 scenariootje kan nog eens gebeuren...waarom dit seizoen niet he?
Een betere vraag zou zijn wat ik niet allemaal doe joh..quote:
Klopt, maar dit team heeft ook enorm veel potentie. En als je gunstig loot en wat geluk hebt, waarom niet? Zie Griekenland '04 en Oranje en Schalke resp. vorig jaar en dit jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat team was echt van een veel hoger niveau
Vind ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ya, Why not?
We hebben een geweldige selectie.
Ik vrees het ook, en degene die onder hem stonden in de pikorde zijn weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
Fabregas op de bank zetten.Het voetbal is verziekt.
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Busquets, Xavi of Iniesta opofferen voor Cesc dan?
Edit: Geweldige aankoop, die gast is pas 24 en dat wist ik net nog niet.
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Busquets niet uiteraard. Hooguit Iniesta dan.
Maar hoe je het ook went of keert, het is gewoon zonde om een Iniesta, Fabregas of Sanchez straks op de bank te zien zitten. Allemaal spelers waar ik een wedstrijd voor kijk.
Pep zal wat meer gaan rouleren verwacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Fabregas is toch eigen opleiding ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en Barca heeft aan Fabregas en Sanchez 80 miljoen uitgegeven, hoezo eigen opleiding?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Fabregas is toch eigen opleiding ?
Oempaloempaquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
Cesc naar Barcelona en Arsenal 40 miljoen rijker, vraag me wel af waar Cesc zal spelen? In bekerwedstrijdjes, zoals wel meer wisselspelers? Mits Xavi of Iniesta geblesseerd zijn dan komt hij wel aanbod.
Dan onderschat je Busquets schromelijk. Pep zal hem nooit uit de basis halen ten faveure van Cesc. Begrijp niets van deze transfer, vanuit Barca-oogpunt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef Masterboy het volgende:
Voor het middenveld hebben ze nu: Xavi - Iniesta - Fabregas - Busquets - Keita en Thiago.
Xavi > Fabregas
Iniesta > Thiago
Busquets > Keita
Fabregas is natuurlijk beter dan Busquets en Keita.
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
Fabregas is als controleur echt niet beter dan Busquets...
Vanaf de bank is het altijd makkelijk controleren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dit seizoen zul je zien dat Fabregas een betere controleur is dan Busquets.
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kijk er weer naar uit. Ik verwacht toch wel een beter spelend Barca dan afgelopen Zondag. Cesc al bij de wedstrijdselectie ?
Ik zie het verband niet zo tussen de transfersom en de wedstrijd van vanavondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben daar ook benieuwd naar. Zoveel uitgeven en dan moet hij toch wel bij zo'n wedstrijd spelen?
quote:Mogelijk maakt Cesc Fabregas zijn debuut voor het team van Guardiola. "We zullen zien. Op de training heeft hij veel alleen gewerkt, maar af en toe ook al met de groep. Hij zit zeker bij de selectie, maar we moeten nog zien of hij negentig minuten gaat spelen of niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |