quote:
Who cares.quote:
Dit vragen vrienden van mij ook altijd, ik counter altijd met wat denk jezelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Facking stoppeltjes en ECHT NIET van een dag en I hate it.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb GEEN snor, ik herhaal, GEEN!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef tdrone het volgende:
mensen met relaties
Join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vanochtend getrimdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Facking stoppeltjes en ECHT NIET van een dag en I hate it.
BeLLa Zul(L)uH wUh batsuh ZONDAH FurrrrdERE KonSeQuEnCes?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
HoE izs uT in De LiEfduHH??? (L)(L)*(L)
JaH lEkkKur eN BiJ JoUW DaNN?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
DaT KuNnUh We BeTaH aN JoUW VraguH!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hier in ieder geval wel.quote:
jjAH Is FleX Ff ALLes in DUh olIE ZettuHquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
BeLLa Zul(L)uH wUh batsuh ZONDAH FurrrrdERE KonSeQuEnCes?
Aan mijn rits?quote:
Spang spang ik kom als een malle mang in je kut met veel glibberige zut op en neer ja toch heen en weer en dan hop hij heeft al zin daar binnenin. Na een tijdje rampetampen komen de vochtige dampen en hop voor het zingen is het alsof we daar nooit naar binnengingen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
jjAH Is FleX Ff ALLes in DUh olIE ZettuH
aaaah ik vindt het zo lekkah als je zo tege me praat ff aan ricardo vragen of ie ma naar gronignen kan brenga hhaha ja ok tot zo xooxoquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spang spang ik kom als een malle mang in je kut met veel glibberige zut op en neer ja toch heen en weer en dan hop hij heeft al zin daar binnenin. Na een tijdje rampetampen komen de vochtige dampen en hop voor het zingen is het alsof we daar nooit naar binnengingen.
Okeejen! Neem Ric mee dan heb Ramona ook wat te doen op d'r scooter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
aaaah ik vindt het zo lekkah als je zo tege me praat ff aan ricardo vragen of ie ma naar gronignen kan brenga hhaha ja ok tot zo xooxo
fixedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okeejen! Neem Ric Rinus mee dan heb Ramona ook wat te doen op d'r scooter.
xoxoxoxo
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef Patje1987 het volgende:
ff matje bijknippen dan start ik de civic jwz
Boek die bak strak in je trainingspak met je mat schatquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef Patje1987 het volgende:
ff matje bijknippen dan start ik de civic jwz
Euh... Dat wordt erg gezellig met een meter tussen elke stoelquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Vieze mensen.. ik weet wie ik zaterdag niet bij elkaar in de buurt moet zetten![]()
Ik zit bij Doortje haar lesbische nichten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Vieze mensen.. ik weet wie ik zaterdag niet bij elkaar in de buurt moet zetten![]()
Doortje haar lesbische nichten... I'm lost...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit bij Doortje haar lesbische nichten!
Yupquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef tdrone het volgende:
Benny ben je nog steeds ned3 aan het kijken?
het gaat nu over Anita die een gambiaan getrouwd is en daarheen verhuisd is
Ehm.. die komen NIETquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit bij Doortje haar lesbische nichten!
Hmm gemiste kans!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm.. die komen NIET
ik wil het graag leuk houden..
NIET ZEGGEN!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm.. die komen NIET
ik wil het graag leuk houden..
Dat ding zit toch echt aan mij vast dacht, dus dat hoef ik niet te vragen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan achter de rits, omdat dat wordt gevraagd
Het heeft niet een eigen wil?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ding zit toch echt aan mij vast dacht, dus dat hoef ik niet te vragen.
zit jou onderbroek aan je vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ding zit toch echt aan mij vast dacht, dus dat hoef ik niet te vragen.
Mensen uit de bijlmer dragen geen onderbroeken maar zijn meer van het naturale.quote:
Oh het heeft zeker een eigen wil, daarom gaat ie ook 6 keer op een dag omhoog zonder dat ik het wil.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het heeft zeker een eigen wil, daarom gaat ie ook 6 keer op een dag omhoog zonder dat ik het wil.
Hmmhmmquote:17, wel seksueel gefrustreerd
quote:
Ah.. gewoon jezelf zijn.. niet burgelijk doen omdat mijn moeder! Mijn moeder leeft met mij he..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh, dan zal ik me moeten gedragen. Maar dat doe ik altijd wel hoor
Behalve die ene keer in parenclub de Steigerende Hippo, dat was me toch wat!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh, dan zal ik me moeten gedragen. Maar dat doe ik altijd wel hoor
Ik liep Pat wat te bitchen met zijn moeder erbij. She liked it. I liked it. BAMquote:
Daar wil ik het gewoon niet meer over hebben, dat hebben we afgesproken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve die ene keer in parenclub de Steigerende Hippo, dat was me toch wat!
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die drinkt niet, die doet alleen maar advocaatjes
Hmmhmmm... I wonder....quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!
Niet weten waar die ondertitel vandaan komt.quote:
Als je haar Clit maar niet pakt!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je haar Clit maar niet pakt!
Nee... Maar dat 6 keer op ene dag duidt inderdaad wel HEEL ERG naar de frustratie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten waar die ondertitel vandaan komt.
Zou niet durven!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe jij zo praten over de clit van je moeder? Godverdommequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Renesite het volgende:
This clit is on fiiiiiireeeee
[/king of leon]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee... Maar dat 6 keer op ene dag duidt inderdaad wel HEEL ERG naar de frustratie.
Homo's slaan die over!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?
sorryquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe jij zo praten over de clit van je moeder? Godverdomme
Euh.... ik had andere bezigheden op mijn 17e... iets met ontdekkende fase en zo. Mijn piemel was over het algemeen té confuse zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.... ik had andere bezigheden op mijn 17e... iets met ontdekkende fase en zo. Mijn piemel was over het algemeen té confuse zeg maar.
Dus tijdens het smeren van een boterham pindakaas is hij al gelijk opgewonden? Like what?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.
Ik ben gewoon met iets bezig en tadaa! Hij is net Hans Kazan.
Blank?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.
Ik ben gewoon met iets bezig en tadaa! Hij is net Hans Kazan.
Met een windturbine jaa toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt er de klok op zetten dat heloef's piemol 6 x omhoog gaat.
[ afbeelding ]
Het staat los van elkaar het heeft niks met opgewonden te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus tijdens het smeren van een boterham pindakaas is hij al gelijk opgewonden? Like what?
Nee er zomaar uit het niets.quote:
Daar kan je mee naar de dokter gaan... Lijkt me erg lastig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar het heeft niks met opgewonden te maken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nee dat is vanmiddag al gebeurd onder douche.![]()
Maar hoezo dat dan?HeloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik ben by far niet de enige die dat heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar kan je mee naar de dokter gaan... Lijkt me erg lastig.
(Ik had dat echt niet)
Geen idee hoe dat in verband staat, maar lekker slapen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Pappa gaat werken morgen!!! Dus nu slapen!!!!!! Joe later spater![]()
ciaoquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Ja sorry ik vond dit zo schokkend ik moest dit even melden.quote:
Een onbeschreven blad.quote:
Meer een dagboek van een17 jarig gefrustreerde sexmaniak die een erectiestoornis heeft en vroeger met de piemel van zijn buurjongetje speeldequote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Eigenlijk is dit het enige wat klopt.quote:
Slaap lekker en vergeet niet: goed topic.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen, morgen werken en jetlag enzo
Trusten en succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen, morgen werken en jetlag enzo
Ja jong en onschuldig en alles.quote:
Ja maar ik heb nog niks gedaan, dus ik ben lekker onschuldig!quote:
net als mijquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog niks gedaan, dus ik ben lekker onschuldig!
...en van oooooh-zo-hoog-niveauquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker en vergeet niet: goed topic.
Ik laat het niveau kelderen met mijn persoonlijke probleempjes.quote:
Ik snap er echt geen flikker van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #10 Je kunt weer meedoen!
Ik had ooit een Bozo aan de lijn. Maar dat was nog een dwergclown. Die heb ik teruggegooid. Ik ben een sportclownvisser.quote:
* heloef gaat kijken.quote:
Die reactie van Bella.quote:
quote:
quote:Op 05-08-2011 19:16 schreef Bellatrix
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
If you are a beautiful strong black woman, someone will put this in your fobo
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Ik wel maar haar decolleté.quote:
Ik vind haar vooral hilarisch in een interview. Je moet haar maar eens kijken bij Graham Norton, met Jack Whitehall en Miranda Hart ook nog, zo goed.quote:
Ik heb drie dagen in een hoekje liggen janken omdat je me een vrouw noemde.quote:
En nu heb je B.Spears in je fobo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen in een hoekje liggen janken omdat je me een vrouw noemde.
Oeh, goeie tip. Volgens mij kan ze echt zo'n Engels viswijf zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral hilarisch in een interview. Je moet haar maar eens kijken bij Graham Norton, met Jack Whitehall en Miranda Hart ook nog, zo goed.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Volgens mij kan ze echt zo'n Engels viswijf zijn
quote:
Thanks, was al aan het zoekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje wanneer ze bij Jennifer Aniston op de wc zit,
Ja zij is legendarisch.quote:
Oh die is goed.quote:
Adele, zegt altijd lekker wat ze denkt nog zo heerlijk Engels wijf met een grote bek en enorme luide lach.quote:
Piratebayquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik series kan downloaden?
Torrentz.eu en BitTorrent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
SlAaP LeKKurR JoNguHquote:
Demonoid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Wendyquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Die mensen die denken dat Ushi echt is in die reacties.
Lekker kalm aan doen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerste maandag na de vakantie![]()
Jij ook mogge
Mogguh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, moet even wennen weer aan tasjes inpakken in de ochtend
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij omaquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mogguh.
Niet hun bammetjes vergeten hè.
Luizenzak?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij oma
Maar luizenzak, drinken, koek en voor de zekerheid de gymtas mee al zal dat wel meevallen de eerste schooldag.
Dat is van na mijn tijd, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:45 schreef Kally het volgende:
Dat is standaard, die hangt aan de kapstok zodat hun jasjes erin kunnen, puur ter preventie.
Op je mobiel zie je zo stom blauw cijfertje dat je dm hebt, maar als je het aanklikt, verdwijnt het niet, snappie?quote:
Irritant hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ja, inderdaad. Keek even op mijn mobiel.
Hoelang ga je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen trap ik af met Microsoft in Keulen
t/m vrijdagquote:
Jep maar wist het van te vorequote:
Succes dan maar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep maar wist het van te vore
In het begin slaap je wel omdat je moe bent, nu 's nachts gewoon geen oog dicht gedaan, pas rond 7 uur viel ik in slaap maar moest er om 8 uur al weer uit. Nu gewoon werken en vanavond nog maar eens proberen.
Ja, gewoon het ritme proberen op te pakken. Ik ken hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep maar wist het van te vore
In het begin slaap je wel omdat je moe bent, nu 's nachts gewoon geen oog dicht gedaan, pas rond 7 uur viel ik in slaap maar moest er om 8 uur al weer uit. Nu gewoon werken en vanavond nog maar eens proberen.
Benny stond naast je bed?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd me toch een partij raar wakker.. ik lag echt op het randje van mn bed, benen in de lucht, en ik hoorde K3
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd me toch een partij raar wakker.. ik lag echt op het randje van mn bed, benen in de lucht, en ik hoorde K3
Idd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou het een heel vreemde nacht geweest zijn.
Keelpijn nog en koorts iets gezaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Toverheks het volgende:
en hoe gaat het met de zieke C/A ====
So typically you.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn nog en koorts iets gezakt
Nu zit ik opgesloten in de woonkamer, sleutel afgebrokenwacht nu op mijn vader
Dat lukt alleen jouquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vragen ze of ik iets minder werk wil inleveren want ze kunnen het niet meer aan![]()
Prima joh, dan ga ik gewoon meer fokken tijdens werktijd
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Nee, dan kan Vaduz niet. Kan ik een afspraak voor uw maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduz, weet jij al of je zaterdag kunt?
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduz, weet jij al of je zaterdag kunt?
Excelsior voetbalt wel vaker in een jaar,quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.
kom nou gewoon, anders ga ik huilenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.
moet bekennen dat ik een beetje lachquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen dag een ramp bij CA is gewoon een dag niet geleefdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik een beetje lachhoe krijg je dat nu weer voor elkaar doos
![]()
gelukkig dat je koorts zakt
Nooooooh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
kom nou gewoon, anders ga ik huilen
Gemakkelijk dan, een deel van je hart naar het voetbal, de andere naar TAL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft je op zijn foe lijst staanquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik VanHallen geen PM sturen?
KSSHTTT!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft je op zijn foe lijst staan
PM vol?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik VanHallen geen PM sturen?
GIL DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
ik wil heel hard gillen............heel erg hard dus wat een terringtakkekutherrie echt pppffttt ben echt wel wat gewend maar nu alles trilt
net gedaan.......echt en ik denk dat het niks gaat helpen de muren te issoleren, want er zit zoveel ruimte tussen de buiten en binnenmuur.........de nieuwe ramen staan ook al klaar ze beginnen aan de renovatiewoning en dan ben ik aan de beurtquote:
Krijg je nieuwe ramen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net gedaan.......echt en ik denk dat het niks gaat helpen de muren te issoleren, want er zit zoveel ruimte tussen de buiten en binnenmuur.........de nieuwe ramen staan ook al klaar ze beginnen aan de renovatiewoning en dan ben ik aan de beurt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heks kan niet gillen, die kan alleen grommen!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heks kan niet gillen, die kan alleen grommen!
hahahha kom maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil wel even lekker komen krijsen bij je hoor
Nou wie weet moet ik nog een aantal keer voor alles gedaan wordt richting amsterdam en als het lukt komen we langsquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. roar
Zeggeh, benny.. als Zand word afgelast, dan kom je wel he?
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een hele leuke foto van Ian en mij
Zal ik hem posten
Is het niet ValHallen??quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik schrij VanHallen toch niet verkeerd?
Mag dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een hele leuke foto van Ian en mij
Zal ik hem posten
http://messages.fok.nl/compose.php?to=ValHallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik schrij VanHallen toch niet verkeerd?
quote:
Die panda krijgt er een harde bamboe-scheut van.quote:
Ik had het niet gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand dat direct
Ik begrijp wel waaromquote:
Dit is grappiger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand dat direct
Ik heb het ook wel een beetje gehad met de Baseballs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ondanks dat ik het een leuke versie vind, vind ik deze jongens echt verschrikkelijk irritant
met hun duitse pestpleuriskoppen!
Ik moest lachenquote:
ik heb de eerste ronde gewonnen, en wacht eigenlijk op de uitnodiging van de volgende tegenstanderquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef iBenny het volgende:
c_a, hoe zit het met je Wordfeud spel voor de competitie? De deadline is vanavond om 23:59 he
nee hor 3!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dezen topiQue sluit automatical over 4 posts!
stofzuiger is je volgende tegenstanderquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de eerste ronde gewonnen, en wacht eigenlijk op de uitnodiging van de volgende tegenstander
Oh, ik zal Zeroku even een DM sturen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dezen topiQue sluit automatical over 4 posts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |