Nee, dan kan Vaduz niet. Kan ik een afspraak voor uw maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduz, weet jij al of je zaterdag kunt?
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduz, weet jij al of je zaterdag kunt?
Excelsior voetbalt wel vaker in een jaar,quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.
kom nou gewoon, anders ga ik huilenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen. Het is of een van de wedstrijden van het jaar voor Excelsior'31 laten schieten of jullie niet vergezellen. M'n hart ligt in tweeën.
moet bekennen dat ik een beetje lachquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn nog en koorts iets gezakt
Nu zit ik opgesloten in de woonkamer, sleutel afgebrokenwacht nu op mijn vader
Geen dag een ramp bij CA is gewoon een dag niet geleefdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik een beetje lachhoe krijg je dat nu weer voor elkaar doos
![]()
gelukkig dat je koorts zakt
Nooooooh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
kom nou gewoon, anders ga ik huilen
Gemakkelijk dan, een deel van je hart naar het voetbal, de andere naar TAL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft je op zijn foe lijst staanquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik VanHallen geen PM sturen?
KSSHTTT!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft je op zijn foe lijst staan
PM vol?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik VanHallen geen PM sturen?
GIL DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
ik wil heel hard gillen............heel erg hard dus wat een terringtakkekutherrie echt pppffttt ben echt wel wat gewend maar nu alles trilt
net gedaan.......echt en ik denk dat het niks gaat helpen de muren te issoleren, want er zit zoveel ruimte tussen de buiten en binnenmuur.........de nieuwe ramen staan ook al klaar ze beginnen aan de renovatiewoning en dan ben ik aan de beurtquote:
Krijg je nieuwe ramen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net gedaan.......echt en ik denk dat het niks gaat helpen de muren te issoleren, want er zit zoveel ruimte tussen de buiten en binnenmuur.........de nieuwe ramen staan ook al klaar ze beginnen aan de renovatiewoning en dan ben ik aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |