quote:
Who cares.quote:
Dit vragen vrienden van mij ook altijd, ik counter altijd met wat denk jezelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Facking stoppeltjes en ECHT NIET van een dag en I hate it.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb GEEN snor, ik herhaal, GEEN!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef tdrone het volgende:
mensen met relaties
Join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vanochtend getrimdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Facking stoppeltjes en ECHT NIET van een dag en I hate it.
BeLLa Zul(L)uH wUh batsuh ZONDAH FurrrrdERE KonSeQuEnCes?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
HoE izs uT in De LiEfduHH??? (L)(L)*(L)
JaH lEkkKur eN BiJ JoUW DaNN?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
DaT KuNnUh We BeTaH aN JoUW VraguH!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hier in ieder geval wel.quote:
jjAH Is FleX Ff ALLes in DUh olIE ZettuHquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
BeLLa Zul(L)uH wUh batsuh ZONDAH FurrrrdERE KonSeQuEnCes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |