Denk het, niet dat ik in slaap val maar gewoon moe/brak. Ook door reizen.quote:
Is dat vreemd?quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Denk het, niet dat ik in slaap val maar gewoon moe/brak. Ook door reizen.
sinds topic 200 ofzo post ik hierquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, maar ik had je hier nog niet zien posten.
Niet dat ik hier vaak post.
Jij bent bijna meubulair.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
sinds topic 200 ofzo post ik hier, wel met pauzes.
200? Ik zit er net twee weken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
sinds topic 200 ofzo post ik hier, wel met pauzes.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent bijna meubulair.
Ikg a trouwens even ergens wat voer scoren. Tot later.
Ik heb jou hier nog nooit gezien eigenlijk.quote:
Ik jou wel, volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog nooit gezien eigenlijk.
Ohquote:
Ik ken jou vooral van Nachtbagger vandaar.quote:
eet zequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten ofzo. 7 uur alweer.
Ik bleef wakker voor Curlingquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn ook sporten waar ik niets om geef maar waar ik op de Olympische spelen wel blij ben dat we er goed in zijn, zoals paardensport dus.
Ik bleef wakker voor bobsleeën.quote:
Is ook geen reet aan.quote:
Dat mis ik wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
http://twitpic.com/663qny - Volledig blauwe lucht
Ik kan voor het eerst niet fatsoenlijk naar TV kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
http://twitpic.com/663qny - Volledig blauwe lucht
Nee bewolking en regen sinds ik in Nederland ben.quote:
Echt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee bewolking en regen sinds ik in Nederland ben.
Bennyquote:
Primaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny
Hoe was je weekje weg? Heb je heul nog niet gesproken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima. Het weer hadden we helemaal mee, de gezinnen hebben genoten, het was gewoon erg gezellig
![]()
.
Er waren 14 kinderen(6 gezinnen) tussen de 1,5 en 11 jaar en ik was de jongste vrijwilliger, dus ik had de taak hun bezig te houden. Ik heb continue wel iemand om mijn nek gehad
Da's relaxed. Even aanleren dat ze deuren voor je openduwen enzo en je hebt gewoon een extra setje handjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb continue wel iemand om mijn nek gehad
Ja dat snap ik, hier goed en werk al weer 3 weekjes hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben dus een beetje moe
Maar hoe is eht met jou? Kindjes weer thuis, jij weer aan het werk?
Ohw 3 alweerquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, hier goed en werk al weer 3 weekjes hoor
Moeten ze morgen alweer beginnen? Zo snelquote:Morgen wat later want dan is de eerste schooldag, dus breng ik ze zelf
Ze hadden hier vroeg vakantie, meteen de 1e week van juli. Ze hebben er al 6 op zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw 3 alweer![]()
[..]
Moeten ze morgen alweer beginnen? Zo snel?!
quote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's relaxed. Even aanleren dat ze deuren voor je openduwen enzo en je hebt gewoon een extra setje handjes.
Wat gaat de tijd snelquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hadden hier vroeg vakantie, meteen de 1e week van juli. Ze hebben er al 6 op zitten.
En Zero geen idee van die OV dinges
Nee, want je weet bij voorbaat al dat je je gaat ergeren aan die ventquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond Zomergasten maar heb totaal geen zin om te kijken
Wie gaat die autist nu weer de mond snoeren, ik bedoel interviewen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond Zomergasten maar heb totaal geen zin om te kijken
Lilian Gonçalves-Ho Kang Youquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie gaat die autist nu weer de mond snoeren, ik bedoel interviewen?
Hadden ze geen echte gast kunnen vinden?quote:
Wat maakt dat nou uit als de interviewer toch kut is?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hadden ze geen echte gast kunnen vinden?
Nou soms is iets beter met een goede handicap. Zoals golf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als de interviewer toch kut is?
Wie isser?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nooit naar Zomergasten, te langdradig.
Lilian nog wat Goncalves.quote:
Ja die zie hem nu pas voor het eerst.quote:
quote:Lilian Gonçalvez-Ho Kang You (Paramaribo, 1946) is jurist en mensenrechtenactivist. Na haar rechtenstudie in Leiden koos ze ervoor om terug te gaan naar Suriname om haar land mee op te helpen bouwen. In 1971 werd ze jurist bij het Kabinet van de minister-president in Paramaribo en ontmoette daar haar echtgenoot Kenneth Gonçalvez, met wie ze een advocatenpraktijk opbouwde. Kenneth Gonçalvez was een van de vijftien Surinamers die door het regime Bouterse in de nacht van 7 december 1982 werden geëxecuteerd. Toen Lilian Gonçalvez zich in haar land niet meer veilig voelde kwam ze met haar dochtertje naar Nederland. Ze was hier onder meer vicevoorzitter van de Commissie Gelijke Behandeling en lid en vice-voorzitter van de OPTA. In 2001 werd Gonçalvez voorzitter van Amnesty International Nederland en vervolgens in 2006 van het International Executive Committee van Amnesty in Londen. Ze zette zich bij Amnesty in voor meer aandacht voor sociale, culturele en economische rechten en voor vrouwenrechten. In 2009 plaatste de Volkskrant Gonçalvez op de 37ste plaats van de Top 200 van invloedrijkste Nederlanders. Gonçalvez is lid van de staatsraad van de Raad van State en voorzitter van het Prins Claus Fonds.
Deze vind ik kut, die hiervoor waren waren wel leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
vind daar echt geen bal aan aan die nieuwe reklame`s van AH
quote:
ach beter dan de Plus met Edgar echt de plus hebben we hier niet en zowel ging ik er niet heen plus bbrrr rillingen van die reklame`s net als carglas ook zo ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze vind ik kut, die hiervoor waren waren wel leuk
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Maar mensjens ik ga hardlopen, moet al die troep die ik naar binnen heb gewerkt tijdens vakantie eens wegwerken.
Tschuss!
Succes!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Maar mensjens ik ga hardlopen, moet al die troep die ik naar binnen heb gewerkt tijdens vakantie eens wegwerken.
Tschuss!
Succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tschuss!
NGC staat op de achtergrond aan, straks wel de zomergastenfilm kijken, als ik dat zo zie is dat wel wat voor mij.quote:
No offence heks, maar soms heb ik echt moeite om wat logisch van je zinnen te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
vind dat de presentator wel groeit in dit deeltje 3 is ook best moeilijk VPRO he voor veel mensen om hem te Mogen
nee ik kijk naar zomergastenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence heks, maar soms heb ik echt moeite om wat logisch van je zinnen te maken.
Blijf ik lekker doorpuzzelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik kijk naar zomergasten![]()
helemaal niet erg, hebben er meer last van
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het ook pas net langskomen. Jammer, had het wel willen opnemen.
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik pluk hem wel een keertje van het internet Ik zet hem onderaan de ellenlange lijst van dingen die ik nog moet downloaden.
Deugniet!quote:
quote:
En nu eet ie alle bootjes op?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk een beetje actie in het water
Ik zie hem heul niet, hij is gezonkenquote:
Die haai?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie hem heul niet, hij is gezonken
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jawsquote:
He be lurkin' in teh darkz.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jaws
Hey meisquote:
Wat unne kutbeest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jaws
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat unne kutbeest.![]()
Ik zou er sushi van maken!
Waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Boven de brugquote:
echt wel, duiven zijn echt zo cool! Behalve als ze op je schijtenquote:
Tevens stelen ze ook, stinken ze en alle andere vogels hebben een hekel aan ze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duiven. De uitkeringstrekkers onder de vogels.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt wel, duiven zijn echt zo cool! Behalve als ze op je schijten
En ze komen altijd in groepen. De klootvogels kunnen het niet alleen af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens stelen ze ook, stinken ze en alle andere vogels hebben een hekel aan ze.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duiven. De uitkeringstrekkers onder de vogels.
Ik loop ook altijd met een grote boog om duiven heen, ze fluiten ook meisjes na.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze komen altijd in groepen. De klootvogels kunnen het niet alleen af.
Vroeger at ik ze we eens. Gewoon omdat het kon en ik dakloos was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd met een grote boog om duiven heen, ze fluiten ook meisjes na.
Nare vogels ja.
Wat grappigquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Boven de brug
In het midden van het water goffer, er zijn ook walvissen te koop
Ik heb een duif hier bij het flat en volgens de vrouw die hem voert is het haar overleden manquote:
Paperclips en duivenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
Duiven zijn de meest stupide beesten ooit!
Rij je op ze af met de auto, geen ze voor je uit rennen, echt.![]()
Dat kijk ik niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
was een verwijzing naar Bert van Sesamstraat
Welja laten we nog een dierensoort uitroeienquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
afschieten moeten ze die schijtduiven, beginnende bij het setje op mijn zonnescherm
Ze dragen al 35 jaar hetzelfde en slapen in aparte bedden...quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet meer.
Ze gaan trouwens geeneens trouwen. Nephomo's.
ja waarom niet heb je mijn zonnescherm wel eens van dichtbij gezien, of dat geschijt op me balkon heb er nu een rubber bezem staan vieze ziekmakende kutduiven zijn hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Welja laten we nog een dierensoort uitroeien
Dan zijn ze toch al eens getrouwd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze dragen al 35 jaar hetzelfde en slapen in aparte bedden...
Tja ik ben niet zo van het uitroeienquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja waarom niet heb je mijn zonnescherm wel eens van dichtbij gezien, of dat geschijt op me balkon heb er nu een rubber bezem staan vieze ziekmakende kutduiven zijn het
Nóg meer? We hebben er net weer 24 bij, dus het kanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Welja laten we nog een dierensoort uitroeien
En hoeveel zijn er al uitgeroeid? Weegt het op tegen elkaar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nóg meer? We hebben er net weer 24 bij, dus het kan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
nu wordt ik weer boos komt door jullie, jullie beginnen over duiven, dood aan de duiven zeg ik jullie
En de dam danquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
nu wordt ik weer boos komt door jullie, jullie beginnen over duiven, dood aan de duiven zeg ik jullie
Oke, wel dag en nacht dan naast je he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn gek, ik sta aan die Duivenkant.
Krijg allemaal de roekoe.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Tevens gebruik ik Dove Nourishing Oil Care, voor die warme zachte gloed.
Met magneten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga elke duif die ik zie doodmaken met magneten. Kutduiven.
Tevens ga ik een Valk kopen.
Cool een eigen hotelquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga elke duif die ik zie doodmaken met magneten. Kutduiven.
Tevens ga ik een Valk kopen.
mogen ze ook van mij uitgeroerd worden, echt zieke beesten heb eens met spoed naar de dokter gemoeten, was mijn balkonnetje van duivestront aan het schrobben haalde ik me duim open, 3 dagen later mooi bloedvergiftiging dokter moest gaan pielen in mijn duin had een rode streep al lopen op mijn arm, schijtbeestenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de dam dan? De Dam zonder duiven is de Dam niet
zal maar niet aan je infuus trekken, en wat is er mis met rocky ohhhhh die armen zuchtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:
Snel kill me...trek mn infuus dr uit...ik zit gewoon met plezier naar rocky te kijken
Alles.....Allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal maar niet aan je infuus trekken, en wat is er mis met rocky ohhhhh die armen zucht
Magneten zijn zeer effectief.quote:
Ohw lekker danquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mogen ze ook van mij uitgeroerd worden, echt zieke beesten heb eens met spoed naar de dokter gemoeten, was mijn balkonnetje van duivestront aan het schrobben haalde ik me duim open, 3 dagen later mooi bloedvergiftiging dokter moest gaan pielen in mijn duin had een rode streep al lopen op mijn arm, schijtbeesten
quote:
whaaaaaaaaaaaaa zie je hollenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw lekker dan![]()
Als kind vond ik het geweldig om die beesten te achtervolgen
Okanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he er is niks mis met rocky
ga maar aan je infuus trekken nu
![]()
Ja van Rocky blijf je afquote:
Ik had de hele box, tot mijn ex het nodig vond ze mee te nemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van Rocky blijf je af![]()
mijn jeugdliefde oh wat heb ik gejankt als hij op het einde Edriane riep
![]()
![]()
dat is wel heel treurigquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een duif hier bij het flat en volgens de vrouw die hem voert is het haar overleden man
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:
en daarom hou ik dus van duiven, omdat iedereen ze haat.
Duiven zijn cool, ze lopen schattig en het is nog schattiger als ze van een stoeprand afspringen.
Duiven![]()
Njah ach dat mens was heul de weg kwijt, we lieten haar maar gaanquote:
Van de stoeprandquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:
en daarom hou ik dus van duiven, omdat iedereen ze haat.
Duiven zijn cool, ze lopen schattig en het is nog schattiger als ze van een stoeprand afspringen.
Duiven![]()
quote:
moet je maar eens opletten, ze doen dan met hun 2 pootjes tegelijk zo'n soort van hupsje, echt heel geinigquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.
ik heb rocky 1 van de oudste gehad omdat ik helemaal leip van die film ben nog steeds kijk hem geregeld oh met pauli die broer, oh rocky en dit nummer zo mooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had de hele box, tot mijn ex het nodig vond ze mee te nemen
Ik wil ze weer
ja ga ff het einde verradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van Rocky blijf je af![]()
mijn jeugdliefde oh wat heb ik gejankt als hij op het einde Edriane riep
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.
ja ik weet het....quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou niet dus, want je zegt net dat je er met plezier naar zit te kijken.
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat jankenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ga ff het einde verradenMoge morgen de duiven je balkon en ramen onderschijten
Vrijdagavond nog 100,- met rijbewijs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
15 jaar zonder rijbewijs weten te rijden en maar 200 euro boete
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Duiven lopen alsof ze de hele dag naar Mental Theo en Charly Lownoise luisteren.
juist! dus dat, dat kopje dat de hele tijd heen en weer aan het gaan is tijdens het lopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Duiven lopen alsof ze de hele dag naar Mental Theo en Charly Lownoise luisteren.
Ik vond 6 ook wel aardig, en 4 die trainingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat janken
Ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
moet je maar eens opletten, ze doen dan met hun 2 pootjes tegelijk zo'n soort van hupsje, echt heel geinig
nee deel 6quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat janken
Judge Dredquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Beste Stallone film blijft Demolition Man.
Ik vind het kut dat ik met plezier kijk...SNAP DAT DAN!!!!!!!!!!!1...Nu kan ik nooit meer zeiken over Rockyquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE VOND HET TOCH KUT?!
Neem 's een beslissing, godverdomme. Hier raak ik toch van in de war?
Nope, gordel niet om.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfde prijs als tegen een boompje piesen
Te hard gereden?
ohhhhhhhhhhh die kan ik niet ontvangen in mooi Amsterdamquote:
dat heb ik half gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga ik ook kijken. Kijk je nu ook overtreders?
Stoute jongen hè? En de reden tot staandehouding was ik iets te enthousiast een bocht omgestoven kwam, het eenstrepertje kwam me tegemoet en wilde daar wat van zeggen. (om fucking half twee in een lege stad.quote:
Das wel balenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoute jongen hè? En de reden tot staandehouding was ik iets te enthousiast een bocht omgestoven kwam, het eenstrepertje kwam me tegemoet en wilde daar wat van zeggen. (om fucking half twee in een lege stad.) Toen zag ie dat ik mijn gordel niet om had was het prijs.
Het hoort er een beetje bij. Ik bedoel, met de kilometers die ik draai op jaarbasis is het niet heel gek dat ik af en toe een bekeuring pak.quote:
quote:
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
Je artiestennaam is trouwens Totaloef.
Lees wat er staat.quote:
van loef en marianne?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
Je artiestennaam is trouwens Totaloef.
Ik zie wat er staat, alleen begrijpen doe ik het niet.quote:
Je bent een nette taxibestuurderquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Het hoort er een beetje bij. Ik bedoel, met de kilometers die ik draai op jaarbasis is het niet heel gek dat ik af en toe een bekeuring pak.
en als ik hoor wat andere collega's soms binnenhalen dan valt het bij mij nog wel mee.
quote:
Je zou harder rijden als ze extra betalenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, ik word niet vaak gepakt, dat is wat anders.
Word wel eens gevraagd. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou harder rijden als ze extra betalen?>
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Word wel eens gevraagd. Maar daar doe ik niet aan.
Wij moesten het een keer doen. Anders zouden we de bus naar Duitsland missen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Word wel eens gevraagd. Maar daar doe ik niet aan.
Wuutquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En het word weer vroeg donker, tijd voor sneeuw
Sneeuw.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Schneeuwquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
yeah we hebben geen zomer gehad en die wil ik toch nog een beetje hebben voor ikm aan sneeuw denkquote:
Zonnebank jezelf ahead.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Al wil ik komende 2 week brandende zon, om bruiner dan rene te worden!
Verf Rene stiekem wit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Al wil ik komende 2 week brandende zon, om bruiner dan rene te worden!
Dat maakt het weer een beetje anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij moesten het een keer doen. Anders zouden we de bus naar Duitsland missen.
Leuken garp.quote:
Ik ga er dan uitzien als een Turk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Ik snap dat hele gedoe met mensen die bruin willen worden niet, ken amper iemand die er beter uit ging van zien.
Ik word niet bruin dus ik heb zo'n zonnebank niet nodig. Dat krijg je met Germaanse/Viking genen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Ik snap dat hele gedoe met mensen die bruin willen worden niet, ken amper iemand die er beter uit ging van zien.
Die heb ik officieel ook, maar ik lijk wel een Italiaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word niet bruin dus ik heb zo'n zonnebank niet nodig. Dat krijg je met Germaanse/Viking genen.
Jij bent wel lief. Wil jij mijn Patrick zijn? Puur vriendschappelijk, uiteraard.quote:
Wat the actual fuck.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_op_u.html#comments
Dit ziet er best vreemd uit..
Ik hoorde het op de radio afgelopen nacht, bi-zar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoor het je zeggen. Heb ik soms, van die momentjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio afgelopen nacht, bi-zar.
Tsja, ik snap werkelijk waar niet waarom er een reconstructie nodig is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Staat ie nou uit te leggen hoe je moet kleiduiven-schieten bij Duck Hunt op de NES?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, ik snap werkelijk waar niet waarom er een reconstructie nodig is.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen je lopen bitchen, dus aan mij kan het niet geleden hebben!
benny wat voor interesses heb jijquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Die Gambiaanse toyboys op Nederland 3_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny wat voor interesses heb jijHij schijnt iets met die Lutte te hebben. Of zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Iedereen lijkt hier wel wat met elkaar te hebben!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij schijnt iets met die Lutte te hebben. Of zo!
Whehehe. Kan nu een kutopmerking maken. Wont do wont do!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen lijkt hier wel wat met elkaar te hebben!
MAAR JIJ NIET, HAHA MAAGD!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk op te wachten, beetje jammer dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe. Kan nu een kutopmerking maken. Wont do wont do!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |