Deugniet!quote:
quote:
En nu eet ie alle bootjes op?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk een beetje actie in het water
Ik zie hem heul niet, hij is gezonkenquote:
Die haai?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie hem heul niet, hij is gezonken
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jawsquote:
He be lurkin' in teh darkz.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jaws
Hey meisquote:
Wat unne kutbeest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik over de plek ga met mijn muis waar hij hoort komt het woord shark, maar de hele haai is niet te zien, stomme Jaws
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat unne kutbeest.![]()
Ik zou er sushi van maken!
Waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Boven de brugquote:
echt wel, duiven zijn echt zo cool! Behalve als ze op je schijtenquote:
Tevens stelen ze ook, stinken ze en alle andere vogels hebben een hekel aan ze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duiven. De uitkeringstrekkers onder de vogels.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt wel, duiven zijn echt zo cool! Behalve als ze op je schijten
En ze komen altijd in groepen. De klootvogels kunnen het niet alleen af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens stelen ze ook, stinken ze en alle andere vogels hebben een hekel aan ze.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duiven. De uitkeringstrekkers onder de vogels.
Ik loop ook altijd met een grote boog om duiven heen, ze fluiten ook meisjes na.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze komen altijd in groepen. De klootvogels kunnen het niet alleen af.
Vroeger at ik ze we eens. Gewoon omdat het kon en ik dakloos was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd met een grote boog om duiven heen, ze fluiten ook meisjes na.
Nare vogels ja.
Wat grappigquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Boven de brug
In het midden van het water goffer, er zijn ook walvissen te koop
Ik heb een duif hier bij het flat en volgens de vrouw die hem voert is het haar overleden manquote:
Paperclips en duivenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
Duiven zijn de meest stupide beesten ooit!
Rij je op ze af met de auto, geen ze voor je uit rennen, echt.![]()
Dat kijk ik niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
was een verwijzing naar Bert van Sesamstraat
Welja laten we nog een dierensoort uitroeienquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
afschieten moeten ze die schijtduiven, beginnende bij het setje op mijn zonnescherm
Ze dragen al 35 jaar hetzelfde en slapen in aparte bedden...quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet meer.
Ze gaan trouwens geeneens trouwen. Nephomo's.
ja waarom niet heb je mijn zonnescherm wel eens van dichtbij gezien, of dat geschijt op me balkon heb er nu een rubber bezem staan vieze ziekmakende kutduiven zijn hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Welja laten we nog een dierensoort uitroeien
Dan zijn ze toch al eens getrouwd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze dragen al 35 jaar hetzelfde en slapen in aparte bedden...
Tja ik ben niet zo van het uitroeienquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja waarom niet heb je mijn zonnescherm wel eens van dichtbij gezien, of dat geschijt op me balkon heb er nu een rubber bezem staan vieze ziekmakende kutduiven zijn het
Nóg meer? We hebben er net weer 24 bij, dus het kanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Welja laten we nog een dierensoort uitroeien
En hoeveel zijn er al uitgeroeid? Weegt het op tegen elkaar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nóg meer? We hebben er net weer 24 bij, dus het kan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
nu wordt ik weer boos komt door jullie, jullie beginnen over duiven, dood aan de duiven zeg ik jullie
En de dam danquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
nu wordt ik weer boos komt door jullie, jullie beginnen over duiven, dood aan de duiven zeg ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |