Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's relaxed. Even aanleren dat ze deuren voor je openduwen enzo en je hebt gewoon een extra setje handjes.
Wat gaat de tijd snelquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hadden hier vroeg vakantie, meteen de 1e week van juli. Ze hebben er al 6 op zitten.
En Zero geen idee van die OV dinges
Nee, want je weet bij voorbaat al dat je je gaat ergeren aan die ventquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond Zomergasten maar heb totaal geen zin om te kijken
Wie gaat die autist nu weer de mond snoeren, ik bedoel interviewen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond Zomergasten maar heb totaal geen zin om te kijken
Lilian Gonçalves-Ho Kang Youquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie gaat die autist nu weer de mond snoeren, ik bedoel interviewen?
Hadden ze geen echte gast kunnen vinden?quote:
Wat maakt dat nou uit als de interviewer toch kut is?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hadden ze geen echte gast kunnen vinden?
Nou soms is iets beter met een goede handicap. Zoals golf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als de interviewer toch kut is?
Wie isser?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nooit naar Zomergasten, te langdradig.
Lilian nog wat Goncalves.quote:
Ja die zie hem nu pas voor het eerst.quote:
quote:Lilian Gonçalvez-Ho Kang You (Paramaribo, 1946) is jurist en mensenrechtenactivist. Na haar rechtenstudie in Leiden koos ze ervoor om terug te gaan naar Suriname om haar land mee op te helpen bouwen. In 1971 werd ze jurist bij het Kabinet van de minister-president in Paramaribo en ontmoette daar haar echtgenoot Kenneth Gonçalvez, met wie ze een advocatenpraktijk opbouwde. Kenneth Gonçalvez was een van de vijftien Surinamers die door het regime Bouterse in de nacht van 7 december 1982 werden geëxecuteerd. Toen Lilian Gonçalvez zich in haar land niet meer veilig voelde kwam ze met haar dochtertje naar Nederland. Ze was hier onder meer vicevoorzitter van de Commissie Gelijke Behandeling en lid en vice-voorzitter van de OPTA. In 2001 werd Gonçalvez voorzitter van Amnesty International Nederland en vervolgens in 2006 van het International Executive Committee van Amnesty in Londen. Ze zette zich bij Amnesty in voor meer aandacht voor sociale, culturele en economische rechten en voor vrouwenrechten. In 2009 plaatste de Volkskrant Gonçalvez op de 37ste plaats van de Top 200 van invloedrijkste Nederlanders. Gonçalvez is lid van de staatsraad van de Raad van State en voorzitter van het Prins Claus Fonds.
Deze vind ik kut, die hiervoor waren waren wel leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
vind daar echt geen bal aan aan die nieuwe reklame`s van AH
quote:
ach beter dan de Plus met Edgar echt de plus hebben we hier niet en zowel ging ik er niet heen plus bbrrr rillingen van die reklame`s net als carglas ook zo ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze vind ik kut, die hiervoor waren waren wel leuk
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Maar mensjens ik ga hardlopen, moet al die troep die ik naar binnen heb gewerkt tijdens vakantie eens wegwerken.
Tschuss!
Succes!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Maar mensjens ik ga hardlopen, moet al die troep die ik naar binnen heb gewerkt tijdens vakantie eens wegwerken.
Tschuss!
Succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tschuss!
NGC staat op de achtergrond aan, straks wel de zomergastenfilm kijken, als ik dat zo zie is dat wel wat voor mij.quote:
No offence heks, maar soms heb ik echt moeite om wat logisch van je zinnen te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
vind dat de presentator wel groeit in dit deeltje 3 is ook best moeilijk VPRO he voor veel mensen om hem te Mogen
nee ik kijk naar zomergastenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence heks, maar soms heb ik echt moeite om wat logisch van je zinnen te maken.
Blijf ik lekker doorpuzzelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik kijk naar zomergasten![]()
helemaal niet erg, hebben er meer last van
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het ook pas net langskomen. Jammer, had het wel willen opnemen.
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik pluk hem wel een keertje van het internet Ik zet hem onderaan de ellenlange lijst van dingen die ik nog moet downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |