Oke, wel dag en nacht dan naast je he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn gek, ik sta aan die Duivenkant.
Krijg allemaal de roekoe.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Tevens gebruik ik Dove Nourishing Oil Care, voor die warme zachte gloed.
Met magneten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga elke duif die ik zie doodmaken met magneten. Kutduiven.
Tevens ga ik een Valk kopen.
Cool een eigen hotelquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga elke duif die ik zie doodmaken met magneten. Kutduiven.
Tevens ga ik een Valk kopen.
mogen ze ook van mij uitgeroerd worden, echt zieke beesten heb eens met spoed naar de dokter gemoeten, was mijn balkonnetje van duivestront aan het schrobben haalde ik me duim open, 3 dagen later mooi bloedvergiftiging dokter moest gaan pielen in mijn duin had een rode streep al lopen op mijn arm, schijtbeestenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de dam dan? De Dam zonder duiven is de Dam niet
zal maar niet aan je infuus trekken, en wat is er mis met rocky ohhhhh die armen zuchtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:
Snel kill me...trek mn infuus dr uit...ik zit gewoon met plezier naar rocky te kijken
Alles.....Allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal maar niet aan je infuus trekken, en wat is er mis met rocky ohhhhh die armen zucht
Magneten zijn zeer effectief.quote:
Ohw lekker danquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mogen ze ook van mij uitgeroerd worden, echt zieke beesten heb eens met spoed naar de dokter gemoeten, was mijn balkonnetje van duivestront aan het schrobben haalde ik me duim open, 3 dagen later mooi bloedvergiftiging dokter moest gaan pielen in mijn duin had een rode streep al lopen op mijn arm, schijtbeesten
quote:
whaaaaaaaaaaaaa zie je hollenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw lekker dan![]()
Als kind vond ik het geweldig om die beesten te achtervolgen
Okanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he er is niks mis met rocky
ga maar aan je infuus trekken nu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |