yeah we hebben geen zomer gehad en die wil ik toch nog een beetje hebben voor ikm aan sneeuw denkquote:
Zonnebank jezelf ahead.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Al wil ik komende 2 week brandende zon, om bruiner dan rene te worden!
Verf Rene stiekem wit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Al wil ik komende 2 week brandende zon, om bruiner dan rene te worden!
Dat maakt het weer een beetje anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij moesten het een keer doen. Anders zouden we de bus naar Duitsland missen.
Leuken garp.quote:
Ik ga er dan uitzien als een Turk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Ik snap dat hele gedoe met mensen die bruin willen worden niet, ken amper iemand die er beter uit ging van zien.
Ik word niet bruin dus ik heb zo'n zonnebank niet nodig. Dat krijg je met Germaanse/Viking genen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Ik snap dat hele gedoe met mensen die bruin willen worden niet, ken amper iemand die er beter uit ging van zien.
Die heb ik officieel ook, maar ik lijk wel een Italiaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word niet bruin dus ik heb zo'n zonnebank niet nodig. Dat krijg je met Germaanse/Viking genen.
Jij bent wel lief. Wil jij mijn Patrick zijn? Puur vriendschappelijk, uiteraard.quote:
Wat the actual fuck.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_op_u.html#comments
Dit ziet er best vreemd uit..
Ik hoorde het op de radio afgelopen nacht, bi-zar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoor het je zeggen. Heb ik soms, van die momentjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio afgelopen nacht, bi-zar.
Tsja, ik snap werkelijk waar niet waarom er een reconstructie nodig is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Staat ie nou uit te leggen hoe je moet kleiduiven-schieten bij Duck Hunt op de NES?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, ik snap werkelijk waar niet waarom er een reconstructie nodig is.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen je lopen bitchen, dus aan mij kan het niet geleden hebben!
benny wat voor interesses heb jijquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Die Gambiaanse toyboys op Nederland 3_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny wat voor interesses heb jijHij schijnt iets met die Lutte te hebben. Of zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Iedereen lijkt hier wel wat met elkaar te hebben!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij schijnt iets met die Lutte te hebben. Of zo!
Whehehe. Kan nu een kutopmerking maken. Wont do wont do!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen lijkt hier wel wat met elkaar te hebben!
MAAR JIJ NIET, HAHA MAAGD!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk op te wachten, beetje jammer dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe. Kan nu een kutopmerking maken. Wont do wont do!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |