Ik had de hele box, tot mijn ex het nodig vond ze mee te nemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van Rocky blijf je af![]()
mijn jeugdliefde oh wat heb ik gejankt als hij op het einde Edriane riep
![]()
![]()
dat is wel heel treurigquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een duif hier bij het flat en volgens de vrouw die hem voert is het haar overleden man
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:
en daarom hou ik dus van duiven, omdat iedereen ze haat.
Duiven zijn cool, ze lopen schattig en het is nog schattiger als ze van een stoeprand afspringen.
Duiven![]()
Njah ach dat mens was heul de weg kwijt, we lieten haar maar gaanquote:
Van de stoeprandquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:
en daarom hou ik dus van duiven, omdat iedereen ze haat.
Duiven zijn cool, ze lopen schattig en het is nog schattiger als ze van een stoeprand afspringen.
Duiven![]()
quote:
moet je maar eens opletten, ze doen dan met hun 2 pootjes tegelijk zo'n soort van hupsje, echt heel geinigquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.
ik heb rocky 1 van de oudste gehad omdat ik helemaal leip van die film ben nog steeds kijk hem geregeld oh met pauli die broer, oh rocky en dit nummer zo mooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had de hele box, tot mijn ex het nodig vond ze mee te nemen
Ik wil ze weer
ja ga ff het einde verradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van Rocky blijf je af![]()
mijn jeugdliefde oh wat heb ik gejankt als hij op het einde Edriane riep
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een duif van een stoeprand zien afsprinen.
ja ik weet het....quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou niet dus, want je zegt net dat je er met plezier naar zit te kijken.
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat jankenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ga ff het einde verradenMoge morgen de duiven je balkon en ramen onderschijten
Vrijdagavond nog 100,- met rijbewijs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
15 jaar zonder rijbewijs weten te rijden en maar 200 euro boete
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Duiven lopen alsof ze de hele dag naar Mental Theo en Charly Lownoise luisteren.
juist! dus dat, dat kopje dat de hele tijd heen en weer aan het gaan is tijdens het lopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Duiven lopen alsof ze de hele dag naar Mental Theo en Charly Lownoise luisteren.
Ik vond 6 ook wel aardig, en 4 die trainingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat janken
Ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
moet je maar eens opletten, ze doen dan met hun 2 pootjes tegelijk zo'n soort van hupsje, echt heel geinig
nee deel 6quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk je Rocky 1??? dat is de mooiste vooral het end je gaat janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |