Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...quote:
Gers Pardoel, bazonrappor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...
Gers Pardoel, rapper die ook meedeed op Broodje Bakpao en Ik ga hard.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...
Eh, ff denken.... nopequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je wereld instort nadat de lapo is gevallen en je wacht op het nieuwe topic? Zeg maar van die ultraheftige afkickverschijnselen.
Als ik de lapo niet heb begin ik altijd te schreeuwen en in mezelf te snijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je wereld instort nadat de lapo is gevallen en je wacht op het nieuwe topic? Zeg maar van die ultraheftige afkickverschijnselen.
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks de making of Final Destination 5 op Veronica
Die film moet ik zien
Final Destination 3 was zo kut dat ik ben afgehaakt. Wist niet eens dat er een deel 4 wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks de making of Final Destination 5 op Veronica
Die film moet ik zien
Dat was 1 toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.
Ik heb doorgespoeld. Hij gaat het zo opnieuw proberen!quote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.
Terugspoelen kan ook... kijken of het dan wel luktquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb doorgespoeld. Hij gaat het zo opnieuw proberen!
Neen.quote:
Dat heb ik gedaan, maar toen ging ie weer neer bij exact dezelfde klap! Die had ie de eerste keer toch al zien aankomen? Sommigen leren het nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Terugspoelen kan ook... kijken of het dan wel lukt
quote:
Ik kon niet eens normaal lopen in Hollywood omdat het première was van die bagger filmquote:
En ze luisteren ook niet als je tegen ze schreeuwt wat te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar toen ging ie weer neer bij exact dezelfde klap! Die had ie de eerste keer toch al zien aankomen? Sommigen leren het nooit.
The Shawshank Redemptionquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Zeroku het volgende:
Zie mijn fobo voor een collectie films waar je genitaliën drie maanden van overeind blijven staan.
Staat niet op de kaart.quote:
quote:
Ehm, jawel.....quote:
quote:Favo Films:
The King's Speech, 13 Tzameti, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1, The Shawshank Redemption
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Geef maar een samenvatting straks ofzo
quote:
Stelletjes altijd zo vervelend.quote:
quote:
quote:
quote:
PM bedoel ik.quote:
Marlene Dietrich.quote:
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.quote:
Bron?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.
Duurt alleen wel dik 3 uurquote:
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat fragment bij zomergasten was echt geweldig
Ik ken haar eigenlijk bijna niet, maar die tijd was echt gaaf. Toen diva's nog echte diva's waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.Topwijf.
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Renesite het volgende:
Universiteit3 hoorcolleges van de 4 kunnen gewoon op internet bekeken worden
Welken sneeuwfoto?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver... toffer dan die sneeuwfoto van mij
De bazigheid van deze foto.quote:
http://www.facebook.com/p(...)71887&type=1&theaterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Beter en treffender kan je het niet samenvatten.quote:
Lekker bakkie kamillethee, schat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een weekend. Morgen zo hard ontnuchteren. Ik ga in biothermestijl de zondag door.
quote:Koen Brouwer en Rens Polman vormen samen het muzikale duo Lieve Bertha. Hun nummers zijn gevoelig, komisch, spontaan, harmonieus en natuurlijk zelfgeschreven. Lieve Bertha doet meer dan alleen liedjes. Ze beleven hun nummers, wat ze live erg sterk maakt. De stemmen van het duo passen goed bij elkaar en dit komt de tweestemmige zang ten goede.
Ja he.quote:
Ik heb me er als 450 keer op afgetrokken, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
genieten met een kleine letter g
Lueken garp grgrquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me er als 450 keer op afgetrokken, dat was echt fantastisch.
WELKUM IN A BREND NEW TIMEZOOON!quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom gaat mijn wekker om kwartover 7?
Ik heb niks aan mijn wekker gedaan (wat zou moeten betekenen dat is gewoon automatisch om kwart over 6 zou moeten gaan trouwens!)
Dat heet kater!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ziek![]()
Dus lui zijn vandaag
Kater van watquote:
Nou.. Gewoon van vrijdag!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kater van wat
Nee opgezette keel, ik kan amper slikken en bijna 40 graden koorts
Effe dekentje pakken.
Nu Laguna beach aan het kijken, echt suf. Zet zo wel filmpje op
;*quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
Ow, straks ff iemand van t station halen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Wat is dit voor kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Ja...leuk liedjequote:Op zondag 14 augustus 2011 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
i gotta hurry hurry hurry nouw kwik kwik kwik
Vraag het niet aan mij ik heb het niet geschreven.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop het ook.
Als het volgende week zaterdag maar droog is
Alle weerberichten geef iets anders aan. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat het weer wordt of het is zo plaatselijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat staat er bij vw zaterdag
Dit is bij Almerequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle weerberichten geef iets anders aan. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat het weer wordt of het is zo plaatselijk
Ik zie wel wat er van komt...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is bij Almere![]()
Nijmegen ziet er ook wel oke uit
Gaydar!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt trouwens ook een radar op je kop die afgaat als er iemand over je praat he?
Gewoon de forumspy hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt trouwens ook een radar op je kop die afgaat als er iemand over je praat he?
Alleen voor betaalde leden.quote:
Even testenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je daarvoor ook
[..]
Niet meer. Ook voor 'gewone'
wat voor studie ga je doen?quote:
Rocky Balboa?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een aanrader voor een goede film?
Al gezien.quote:
127 hoursquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Source Code al gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Perfecte film idd!quote:
Kan teveel lesbian wet dreams niet aan nu.quote:
Is dat met Jake Gyllenhaal? Die lijkt me wel sjiek ja.quote:
Die lijkt me ook mooi ja!quote:
Ik weet echt niet wat ik daar van moet denken.quote:
Die ziet er wel gaaf uit.quote:
Interactieve Media aan de HvAquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat voor studie ga je doen?
Enneallemaal
Het werd zo groots aangekondigd in de USA, daarna gezien daar in de bios in Universal City maar wat een zaadfilm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik daar van moet denken.
Ik krijg er Paranormal Activity gevoelens bij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het werd zo groots aangekondigd in de USA, daarna gezien daar in de bios in Universal City maar wat een zaadfilm.
nee, is een combi van thriller en dramaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ziet er wel gaaf uit.
Is het ook horror?
En ik vond de film best goed tot een bepaald moment waardoor je eigenlijk naar een hele andere film zit te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg er Paranormal Activity gevoelens bij.
wat.quote:Director Tate Taylor kept a calendar of the actresses' menstruation periods so he would know who would be hormonal.
Dat doet elke slimme man. Dan weet je wanneer je wat minder vaak thuis moet zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit de trivia te lezen van The Help:
[..]
wat.
Die trailer toen, al die bimbo's die helemaal gingen flippen toen ze een enge scene zagen. Dat wilde ik ook ervaren. Maar ik trapte er dus gewoon in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik vond de film best goed tot een bepaald moment waardoor je eigenlijk naar een hele andere film zit te kijken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wat.
Het is dat een 2L beker frisdrank daar maar $6 kost, anders was ik weggegaan maar ik kreeg mijn drinken niet opquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die trailer toen, al die bimbo's die helemaal gingen flippen toen ze een enge scene zagen. Dat wilde ik ook ervaren. Maar ik trapte er dus gewoon in.
Heb je geen suikerziekte opgelopen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is dat een 2L beker frisdrank daar maar $6 kost, anders was ik weggegaan maar ik kreeg mijn drinken niet op
Het boek is mooi.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
Wat er echt gebeurt als je gaat bungeejumpen.
[ afbeelding ]
Die heeft niet op zitten letten bij biologie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
Wat er echt gebeurt als je gaat bungeejumpen.
[ afbeelding ]
Heerlijk van die filmweetjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[...]
wat.
Wtf, gewoon 11 jaar jonger dan mij, en nu al, nee.quote:
Dus datquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf, gewoon 11 jaar jonger dan mij, en nu al, nee.
Ik denk dat de 22 jarige sletjes op zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom wordt een meisje van 11 aangekleed als een sletje van 22?
Aj is dat hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat de 22 jarige sletjes op zijn.
Geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom wordt een meisje van 11 aangekleed als een sletje van 22?
quote:
neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee![]()
.
Heb jij Big Fat Gypsy Wedding #6 Grabben en verstoppertje spelen wel eens gezien?
Je moet dit eigenlijk ff (terug)kijken. Je ligt helemaal dubbelquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Ik kijk niet zoveel tv....
Ik download en kijk dus tv wanneer het mij uit komt
Alleen the voice en gtst ga ik weer kijken
echt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet dit eigenlijk ff (terug)kijken. Je ligt helemaal dubbel
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Downloadbaar?
Ben nu seizoen 5 van gooische vrouwen aan het uitpakken
Op RTL4, dat programmaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er dan? Gaan we ijsje eten?
Alleen zaterdagochtend om 7 uur, daarna was ik katervrij en nergens geen last meer vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
C_A nog gekotst na je verjaardag?
Ging er wild aan toe
Ow jee, waar komt jouw griepje dan vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen zaterdagochtend om 7 uur, daarna was ik katervrij en nergens geen last meer van
geen idee? Maar halve schoonfamilie is ziek geweest, dus zal daar wel van komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow jee, waar komt jouw griepje dan van!
Groetjensquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
Patrick commandeert me weg te gaan.
Nou, doeion
Las het ja. 40 gewonden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
4 mensen konden het niet navertellen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Papa: Als je niet vlug bent kun je je cavia uitwringen dalijk.
Oeps
Ongelofelijk onverantwoordelijk met zo'n windkracht een concert houden.quote:
Ik had nog geen beelden gezien, maar dat is wel heul dom inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ongelofelijk onverantwoordelijk met zo'n windkracht een concert houden.
Hij zat gewoon in zijn hokje, dus het viel zat mee gelukkig.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zat gewoon in zijn hokje, dus het viel zat mee gelukkig.
Maar in plaats van dat papa hem eruit haalt gaat ie vijf minuten wachten en dan pas mij roepen.
Hij overleeft het wel hoor, hij houdt wel van regenquote:
Hij stond buiten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij overleeft het wel hoor, hij houdt wel van regen
Zometeen borstelen (met een tandenborstel) en nageltjes knippen.
Stef Ekkel ken je toch wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
Goedemiddag heb de tros op op ned 1, echt waarheen waarvoor in rapversie
van ene stef ekcel wie de fuck is Stef
Niks mis met wat Hollandse frivoliteit!quote:
Ik luister wel eens RadioNL, en weet de frequenties van lokale piraten uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis met wat Hollandse frivoliteit!
Lekker man.quote:
nou al, van de week hoorde ik nog een paar maanden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Fritz Korbach is overleden schijnt het.
Oké. Triest.quote:
Ik las het zonde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Nee!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Op de een of andere manier gaan mijn hersenen altijd uit als er over voetbal gepraat wordt. Ik probeer het niet eens meer.
niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziekquote:
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat wel, maar toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziek
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.
Ik doe dan altijd dezequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.
yeah en dan speel je in een pooltje en winnen ze nog met alle geluk van de wereld.e n denken ze dat zer er echt verstand van hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd deze
Geen ze opeens vertellen dat de buitenspelval niet voldoende functioneert met die rechtermiddenvelder.
Dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb dat sowieso met mensen die praten buiten hun interessegebied. Verdiep je erin of hou je muil!
Daar weet ik ook wel een beetje van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook geen verstand van wielrennen tijdens de Tour de France ga ik echt niet de betweter uithangen.
Dat vind ik wel mooi, pretenderen dat ik veel van iets weet zonder het te weten. Een garantie voor op de bek gaan en dat is af en toe ook gewoon nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Auto's en voetbal weet ik veel van. De rest is zozo, maar dat weet ik en ik pretendeer dan ook niet dat ik er veel vanaf weet.
Ik weet wel wat maar ik verdiep me nooit echt goed in de Tour de France.quote:
Ik zeg wel eens voor de gein dat ik alles kijk wat beweegt op TV, qua sport dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet wel wat maar ik verdiep me nooit echt goed in de Tour de France.
Voor de rest volg ik het niet en boeit wielrennen me ook niet echt.
wielrennen imo een van de mooiste sportenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens voor de gein dat ik alles kijk wat beweegt op TV, qua sport dan.
Wielrennen kijk ik dus ook veel.
Er zijn alleen veel onbeduidende koersen. Bijvoorbeeld de Eneco-tour.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
wielrennen imo een van de mooiste sporten
yeah die koers hoort gewoon te degraderen qua standing.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn alleen veel onbeduidende koersen. Bijvoorbeeld de Eneco-tour.
Ik alleen als het om de top gaat vind ik het mooi. Zoals Evans Schleck kapot reed in de laatste tijd rit dat vind ik mooi. De Eneco Tour ga ik echt niet volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
wielrennen imo een van de mooiste sporten
yeah de tdf is sowieso vaste prik, de klassiekers ook, maar zo een eneco is echt niets imo. totaal geen lekker parcours. ik houd ervan als een parcours ook wel selectief is en je daardoor ook strijd hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik alleen als het om de top gaat vind ik het mooi. Zoals Evans Schleck kapot reed in de laatste tijd rit dat vind ik mooi. De Eneco Tour ga ik echt niet volgen.
op hockey na heb ik met die sporten ook wel wat. al is t met basketbal wel minder dan vroeger tbhquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Qua sport ben ik meer van het tennis, zwemmen, hockey, basketbal etc.
elke brabander hoort t wielervirus eigenlijk mee te dragen hequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
En wielrennen hoort in mijn bloed te zitten omdat familie, maar dat is niet helemaal doorgekomen.
Ja nogal, maar mijn familie is echt obsessief, niet leuk meer. Mijn moeder werd vroegah al meegesleurd naar alle uithoeken van de wereld om maar te kijken. Mij is dat gelukkig bespaard gebleven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
elke brabander hoort t wielervirus eigenlijk mee te dragen he
hehe, daar is t dus misgegaan. ze hebben jou niet meegesleeptquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nogal, maar mijn familie is echt obsessief, niet leuk meer. Mijn moeder werd vroegah al meegesleurd naar alle uithoeken van de wereld om maar te kijken. Mij is dat gelukkig bespaard gebleven.
Voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
ben gek op sport, voetbal en AJAX, Schaatsen, wielrennen en straks weer de OS vooral de winterspelen zit ik veel met hoofd bij tv
schaatsen kijk ik ook wel een beetje hoor, maar dat is imo zo een 3erangs sport ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
ben gek op sport, voetbal en AJAX, Schaatsen, wielrennen en straks weer de OS vooral de winterspelen zit ik veel met hoofd bij tv
Als ze zo door blijven voetballen is titel 31 ergens in maart al binnen.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
schaatsen kijk ik ook wel een beetje hoor, maar dat is imo zo een 3erangs sport ook
yeah maar in t land der blinden enzo hequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schaatsen zijn wij gewoon de beste in, nee schaatsen en meer sporten ben er mee opgegroeid, moest elk weekend mee naar voetballen met mijn ouwe heer en broers en heb zelf een balletje getrapt, en niet om op te scheppen was best goed
tennis volg ik nu veel minder dan vroeger. tien ik zelf nog speelde enzo volgde ik t echt heel erg. laatste jaren veel minder gewordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal en tennis zijn mijn mainsporten. Ik weet nog het meest van tennis tegenwoordig.
Dat dachten we hier in Zwolle afgelopen seizoen ook...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zo door blijven voetballen is titel 31 ergens in maart al binnen.
paardrijden, synchroonzwemmen, kunstrijden enzo. allemaal zapmomentenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
het enigste wat ik echt weg zapp is paardesport echt heb er totaal niks mee
Ik zeg als he, als...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dachten we hier in Zwolle afgelopen seizoen ook...
we moeten eerst maar eens tegenstand ontmoeten.quote:
Heerenveen is wel een aardige ploeg maar verdedigend enorm zwak.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
we moeten eerst maar eens tegenstand ontmoeten.
die 2 die we nu hebben gehad zijn imo geen hoogvliegers.
Op de Olympische Spelen vind ik zelfs waterpolo leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn ook sporten waar ik niets om geef maar waar ik op de Olympische spelen wel blij ben dat we er goed in zijn, zoals paardensport dus.
OS kijk ik ook alles zo ongeveer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn ook sporten waar ik niets om geef maar waar ik op de Olympische spelen wel blij ben dat we er goed in zijn, zoals paardensport dus.
Da dames.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen vind ik zelfs waterpolo leuk.
ik ben benieuwd naar die wedstrijd tegen psv. komt ook al snel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerenveen is wel een aardige ploeg maar verdedigend enorm zwak.
Tsja de Graafschap is natuurlijk geen tegenstand, maar wat ik tegen Twente heb gezien was toch vrij aardig, schat die ook hoog in maar vind Ajax toch kwalitatief iets beter.
Maar goed er kan nog van alles gebeuren.
Toen de dames wonnen in 2008.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen vind ik zelf waterpolo goed.
Paardensport vind ik best interessant.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
yeah dan kijk ik ook alles als we kans op een plak hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen vind ik zelfs waterpolo leuk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen de dames wonnen in 2008.Ik was in NY en duwde die kranten nog net niet bij de Amerikanen in hun gezicht.
Goedenavond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |