Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar is echt gewoon overnachten en wegwezen dan toch?
nee idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordt.
In LV ook gereden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
Rijden in LA is wel vet trouwens, het is niet te vergelijken met NL ofzo, voor de mensen die Parijs eng vinden raad ik LA aan, dat is 10x erger
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd.
ik bene r nu een paar keer geweest, maar eigenlijk steeds op uitnodiging. en ken die verhalen wel idd. leek me niet echt comfortabel tbh, maar ben er wel steeds nieuwsgierig naar geweest
Nee, dat is III! Met mrT!quote:
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijk.
Ja op de strip.quote:
2pac ook en zie!quote:
Tof, heb ik nu ook al zin in.quote:
Ik ben ook naar Osaka, Hiroshima, Kobe en Kyoto geweest. Zeg maar de meest toeristische stukjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.
heb wel idee gehad om meer van t land te zien, maar nooit ervan gekomen
Niet. Ik mag niet meer boksen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
das 3 toch?
nee, 1 is de beste.
hey maar wanneer gaan wij eens boksen?
Sowieso meerdere keren gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken wat ik wil zien als ik door de VS ga toeren, ben volgens mij al 3 weken kwijt aan New England__!
Ja moet je gewoon echt een keer meemakenquote:
hehe ik ging altijd naar tokyo en als er een uitnodiging was voor andere plek ging ik daarheenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook naar Osaka, Hiroshima, Kobe en Kyoto geweest. Zeg maar de meest toeristische stukjes.
klojo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet. Ik mag niet meer boksen.
Als ik later rijk en beroemd ben wil ik er permanent wonen, in Vermont ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso meerdere keren gaan.
Ik ga westcoast en zuiden pakken. Omdat het bekend is.
Klote. Het loopt niet fijn. Misschien moet ik hem maar opnieuw breken en vasttapen dacht ik laatst.quote:
dat dus idd, t is zo groots, dat je gewoon meerdere keren moet gaan en steeds gewoon een deel moet doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso meerdere keren gaan.
Ik ga westcoast en zuiden pakken. Omdat het bekend is.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja moet je gewoon echt een keer meemaken
Maar LA is gewoon een snelweg door de stad heen maar je moet goed kijken waar je eraf moet, want iedereen rijdt daar gewoon 65 mph, ook gewoon invoegen en uitvoegen. Ik weet zeker dat 80% van de Nederlandse vrouwen daar niet durft te rijden
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik ging altijd naar tokyo en als er een uitnodiging was voor andere plek ging ik daarheen
maar vooral tokyo dus. afgelopen lente had ik ook een uitnodiging, maar ging niet meer door ivm tsunami. alles uitgesteld voor later, maar toen kon ik niet. nu ws eind dit jaar weer
En soms, tja dan is de weg gewoon wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Mijn twee reisgenoten zijn op z'n zachtst gezegd geen fan van autorijden dus ik zal het wel allemaal moeten doen.
In ieder geval rijden ze aan de goede kant.
lol das geen aanrader he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote. Het loopt niet fijn. Misschien moet ik hem maar opnieuw breken en vasttapen dacht ik laatst.
Nee, maar ik ben ongeduldig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
lol das geen aanrader he.
maar nog echt zoveel last?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En soms, tja dan is de weg gewoon weg
Hier reden we van Death Valley richting Yosemite. Opeens dikke regen en modderstromen en we konden er ook niet meer door. 3 uur moeten wachten en toen een andere weg moeten nemen met delen offroad want het was gewoon niet te doen
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier reden we van Death Valley richting Yosemite. Opeens dikke regen en modderstromen en we konden er ook niet meer door. 3 uur moeten wachten en toen een andere weg moeten nemen met delen offroad want het was gewoon niet te doen
[ afbeelding ]
yeah maar meer noord als in hokaido? of meer noord op honshu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
Mazzelaar!
Ik wil ook nog een keer, en dan meer naar het noorden. Beetje meer natuur.
In Death Valley wel, 50+ en er stonden ook borden dat je je airco uit moest doen want anders werd je motor gewoon te heetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Wij zijn ook van plan die route te doen.
Maar was het niet verschrikkelijk heet?
tering man mooie fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hokkaidoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar meer noord als in hokaido? of meer noord op honshu?
hehehe, das nooit goed hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ongeduldig.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Death Valley wel, 50+ en er stonden ook borden dat je je airco uit moest doen want anders werd je motor gewoon te heet. Maar diezelfde avond zaten we al weer in de sneeuw
Dan verblijf ik zelfs te A'dam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, das nooit goed he
maar ben jij dagelijks in amsterdam als laysa er ligt?
ah k ik ben zelf ook nooit echt van hokkaido geweest. noorden is mooier idd. landelijker.quote:
Ahh dan is het in San Francisco beter weer, daar was het nu gewoon 19 / 20 graden. Toen ik er in Oktober was, was het er 23 graden ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Tegen de tijd dat wij er zijn zal het wel ietsje koeler zijn hoop ik, midden september...
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan verblijf ik zelfs te A'dam.
Glaasje appelsap is prima!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?
Prima weertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh dan is het in San Francisco beter weer, daar was het nu gewoon 19 / 20 graden. Toen ik er in Oktober was, was het er 23 graden ofzo.
Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Prima weertje. Wat mij betreft maakt warmte niet zoveel uit, ik kan er wel tegen
.
Ouchquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoor
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik zie tzt wel wat ik drink. maar gaan we doen
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
ga je mee? volgend jaar tal op reis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ga je mee? volgend jaar tal op reis?
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en boksen zul je dan of je mag of niet. verdedigen moet dan wel he
Deel II. Dan wint ie net.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar hij komt terug. ik heb hoop
hmmm, ik moet dus een toque mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!
Dat zou je ondertussen toch wel moeten wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn
Weinig slaap en veel drank is geen goede combinatie
Hoe was je vakantie?
Wat leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?
Ja ik ga vanaf nu ook niks meer drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou je ondertussen toch wel moeten weten![]()
Vakantie.... ik ben gemarteld door 10 kinderen tussen de 4 en 11 jaar oud. Maar eht was super
Ach, kans wel heel klein dat ik daar op trap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik moet dus een toque mee?
ok in beide gevallen eigenlijk, maar in 1e geval al helemaal
Nee, I. Maar ik vind I, III en Balboa het beste.quote:
yeah lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
en wie kan dr dan niet mee...juist...ikke
Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die DK gaan vermakenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lijkt mij ook wel leuk
en ah met jou erbij kan ook daarna wel weer altijd he
en gaan we ook eens doen ook
ff opslaan ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga vanaf nu ook niks meer drinkenMoet echt nog even wat afvallen voor de vakantie
Kraanwater in een flesje?quote:Zit nu braaf aan de Evian![]()
Moet ik ook nog steeds aan beginnenquote:En verslaafd aan Gooische vrouwen
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kindquote:Ow ik dacht dat je op vakantie was enzo?
die kans is klein, maar ik ben liever zeker hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, kans wel heel klein dat ik daar op trap!
[..]
Nee, I. Maar ik vind I, III en Balboa het beste.
Dat is mooi! Was het specifiek voor een bepaalde ziekte of gewoon voor alle chronisch zieke kinderen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kind.
lol, denk wel dat ik ook met hem een goede tijdsbesteding hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die DK gaan vermaken
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziektequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mooi! Was het specifiek voor een bepaalde ziekte of gewoon voor alle chronisch zieke kinderen?
Ik ben daar nooit verder geweest dan een half uur lopen van het ziekenhuis eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, denk wel dat ik ook met hem een goede tijdsbesteding heb
ja doe jij opslaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff opslaan dit![]()
[..]
Kraanwater in een flesje?
[..]
Moet ik ook nog steeds aan beginnen![]()
[..]
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kind.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Gooische Vrouwen
Ja ik vind dat leuk ja.
Aha, dat is mooi. Ik weet alleen van vroeger dat je toen doe een wens stichting had en drie kwart van de afdeling al zijn of haar wens in vervulling had zien gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziekte
Donequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja doe jij opslaanIk moet echt volhouden
Ik merk hetquote:Nee geen kraanwater BerryKwaliteit water
je hebt de DVDs?quote:Ow het is echt leukBen nu met de tweede dvd van seizoen 3 bezig. Maar ben al vanaf 16:00 aan het kijken en ik kreeg vierkante oogjes
Zeker weten... Geweldige dingen gedaanquote:Ow dat is wel leuk en zinvol enzo
ik woon zelf niet zo ver van dat ziekenhuis tbhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit verder geweest dan een half uur lopen van het ziekenhuis eigenlijk.
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is mooi. Ik weet alleen van vroeger dat je toen doe een wens stichting had en drie kwart van de afdeling al zijn of haar wens in vervulling had zien gaan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Gooische Vrouwen is bazenserie met bazenwijven.
wel net van je dat je dat zomaar doet ook tbh hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziekte
Vind het wel een mooi rustig wijkje. Niet te druk, niet te rustig. En waar zit een Gelderlander? Gelderlandplein!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik woon zelf niet zo ver van dat ziekenhuis tbh
is eigenlijk mijn buurt een beetje.de rustigere kant dan
is ook mijn vaste ziekenhuis, kom er al sinds ik me kan heugen
Ik vind het echt top van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.
Dit was dus een hele midweek met een vast programma, waarbij niet echt gekeken is naar wat de wensen waren van de gezinnen, maar wel kleine aanpassingen voor zijn gedaan.
Sowieso leuk voor zowel de kinderen als de ouders. Tja, aanpassen zal sowieso wel moeten zo werkt dat altijd met ziekte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.
Dit was dus een hele midweek met een vast programma, waarbij niet echt gekeken is naar wat de wensen waren van de gezinnen, maar wel kleine aanpassingen voor zijn gedaan.
Berryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Done
[..]
Ik merk het
[..]
je hebt de DVDs?
[..]
Zeker weten... Geweldige dingen gedaan
zit je daar? das andere kant uit van waar ik woon. is meer de kantw aar ik vroeger op school zat en tenniste enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi rustig wijkje. Niet te druk, niet te rustig. En waar zit een Gelderlander? Gelderlandplein!
Was dat de brandweer? Ik dacht de politie! Voor niets al mijn drugs door de plee gespoeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik ben trouwens nog langs jullie huis gereden D_K, met de brandweer
Das volgens mij de dichtstbijzijnde winkelcentrum of grote supermarkt bij de VU.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
zit je daar? das andere kant uit van waar ik woon. is meer de kantw aar ik vroeger op school zat en tenniste enzo.
zit je eigenlijk precies tussen mij en mijn zus en broer in
En daar moet je het ook bij latenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
De eerste 3 Indiana Jones films zijn bijna klaar met downloaden
Idd jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar moet je het ook bij laten
Inderdaad, dat ie in die koelkast zit met die kernbom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar moet je het ook bij laten
Ja, sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat de brandweer? Ik dacht de politie! Voor niets al mijn drugs door de plee gespoeld.
klopt.of iig tb meest makkelijk te bereiken daarvandaan. ook t plein waar ze klepper kildenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das volgens mij de dichtstbijzijnde winkelcentrum of grote supermarkt bij de VU.
Het is de enige Indiana Jones film die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ie in die koelkast zit met die kernbom._!!
Dat is een film die zo matig is dat je hem moet kijken, en niet alleen, en dan niet omdat hij eng isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer zit The Mist te kijken in zijn kamer, voelt ie iets op zijn voet glibberen, is het een slak._!
Perfect timingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer zit The Mist te kijken in zijn kamer, voelt ie iets op zijn voet glibberen, is het een slak._!
gadverquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte film, maar het einde is wel lachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
kampioenen! kampioenen !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
OW EN FEYENOORD![]()
3-0 voor
En Patje terug
Tja, kogels in de bonus @AH!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt.of iig tb meest makkelijk te bereiken daarvandaan. ook t plein waar ze klepper kilden
maar lekker rustig idd., zowel qua omgeving als de rest
The Mist is wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat Guantonamo Bay?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nieuwe Harold en Kumar daarentegen³²³¤¤³³¤¤²²²
uhmzzzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
kampioenen! kampioenen !!
ik ga dit btw niet elke week posten he, na 3x max zijn jullie ms nog gevaarlijk ook
Oh gaat het hier over Ajax?quote:
yeah scherpschutters van de eredivisie ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, kogels in de bonus @AH!
Nee er komt een nieuwe kerstfilm van ze, met Neil Patrick Harrisquote:
Oh ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee dan zou ik die laatste zin niet hebben gepost he
Barneyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee er komt een nieuwe kerstfilm van ze, met Neil Patrick Harris
Holy shit, ik hou van die films echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
na dit weekend staan jullie gewoon mee aan kop he, en van ajax, moet ik dat eerst nog maar zienquote:
Suit up!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
het einde is zo mooi, ik lag echt dubbel, m'n vrienden die hem ook zaten te kijken hadden echt iets van wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slechte film, maar het einde is wel lachen.
Jepquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Komt er een film over de bommen op Rotterdam. Wie krijgt de hoofdrol...... Jan Smit_____!
yeah ik zou zeggen bommen op smitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Komt er een film over de bommen op Rotterdam. Wie krijgt de hoofdrol...... Jan Smit_____!
Duitsers hadden sowieso Volendam moeten doen ipv Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Droeg ie geen vest dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah scherpschutters van de eredivisie ofzo
Niet zo heel vaak, omdat ik te lui ben om te werken.quote:
Volendammers zijn niet uit te roeien, stelletje kakkerlakken dat het zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitsers hadden sowieso Volendam moeten doen ipv Rotterdam.
ik wacht op het nieuwsbericht die begint met "Wegens een tragisch ongeval met explosieven op de set..."quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Volendam is nooit iets goeds uitgekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volendammers zijn niet uit te roeien, stelletje kakkerlakken dat het zijn.
Ik snap dat toch niet. Waarom gebruiken ze maar zo weinig stromannen?quote:
Nja, volgend jaar wordt-ie 27 hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wacht op het nieuwsbericht die begint met "Wegens een tragisch ongeval met explosieven op de set..."
te lui om te werken? werk je in de arena?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak, omdat ik te lui ben om te werken.![]()
Zo'n 5 a 6 keer per seizoen stond de laatste keer op 410 jezus wat een gekkenhuis.
Ga trouwens donderdag het shirt met de drie sterren halen.
Alleen als de bios cassis serveertquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er met mij naar die film als hij uitkomt? Voordat we naar binnen gaan even een paar joints klappen en dan genieten van 3D awesomness
Ik heb echt de sterkste wiet ooit gefabriceerd, dus ik ga mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er met mij naar die film als hij uitkomt? Voordat we naar binnen gaan even een paar joints klappen en dan genieten van 3D awesomness
van een opgeblazen Rotterdam? Ja hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Bart Smit dan? Speelgoed hater!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Volendam is nooit iets goeds uitgekomen.
Op Gerrie na natuurlijk.
sukkels denken dat ze onaantastbaar zijn he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat toch niet. Waarom gebruiken ze maar zo weinig stromannen?
Nee te lui om een bijbaantje te nemen zodat ik vaker naar Ajax kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
te lui om te werken? werk je in de arena?
van de week shirtje voor mijn neefje gehaald uit en thuis met 3 sterren. en ff in de maling genomen van hoeveel sterren moesten er nu op? 1 , of 2?
en hij dan verlegen kijken van sukkel 3 natuurlijk, maar dat kan ik niet zeggen als jij denkt dat t 1 of 2 moeten zijn
lol ik dacht je werkt er en bent te lui om te gaan manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee te lui om een bijbaantje te nemen zodat ik vaker naar Ajax kan.
Ach beter zo gaan, dan sterven aan hartfalen omdat je van binnen nog vettiger bent dan de frietpan zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
sukkels denken dat ze onaantastbaar zijn he.
en op t moment dat ze zien dat t niet zo is, zijn ze net te laat
Auw, mijn rug! Dokter!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
In USA is wiet trouwens ook semi-legaal, in 38 staten al
zoiets idd, maar ze zijn dan stoer ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach beter zo gaan, dan sterven aan hartfalen omdat je van binnen nog vettiger bent dan de frietpan zelf.
Meestal is het, ik kan niet slapen maar wil geen slaappillen, ok hierquote:
yeah nu ik al een jaar of wat niet meer rook zitten ze er met een overschot hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
In USA is wiet trouwens ook semi-legaal, in 38 staten al
Niemand leeft voor eeuwig. Behalve de eeuwige Jood dan volgens de sprookjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets idd, maar ze zijn dan stoer ofzo
maar ook dood
Vroeger zat ik aan de illegale hasj, nu aan de legale morfine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah nu ik al een jaar of wat niet meer rook zitten ze er met een overschot he
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gingen ook zoeen tentje binnen want wij wilde ook. Maar een Nederlands paspoort is niet genoeg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gingen ook zoeen tentje binnen want wij wilde ook. Maar een Nederlands paspoort is niet genoeg
Zelfde geldt voor mijn vader, zit ook aan de morfine maar denk dat wiet toch wel beter is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand leeft voor eeuwig. Behalve de eeuwige Jood dan volgens de sprookjes.
[..]
Vroeger zat ik aan de illegale hasj, nu aan de legale morfine.
Daar ben ik het wel mee eens, maar morfine krijg je vergoed en medische cannabis is duur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mijn vader, zit ook aan de morfine maar denk dat wiet toch wel beter is.
en krijg je cannabis niet vergoed?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar morfine krijg je vergoed en medische cannabis is duur.
Alleen kortingquote:
Dat dus.quote:
Niet doen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg zin om te blowen door al dat gepraat
Elke koffiewinkel is gewoon open.quote:
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elke koffiewinkel is gewoon open.
Mietjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik staar voor mij uit en val zo in slaap...
19 uur auto rijden in 2 dagen is stom.
Waar woon jij dan? Op een boorplatform?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.
Gewoon in de auto slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik staar voor mij uit en val zo in slaap...
19 uur auto rijden in 2 dagen is stom.
Zo langquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb wallen.
En ben aangekomen in de vakantie.
Ik denk dat ik ga sporten...
...
HAHAHAHAHAHA
......
40 minuten op een waterfiets? nah die dingen liggen verder uit de kustquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Op een boorplatform?
Ik geloof niet dat ze niet een lokale wiet-koerier hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
40 minuten op een waterfiets? nah die dingen liggen verder uit de kust
hmmm true iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze niet een lokale wiet-koerier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 22:45:13 ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ja van de criminele overburenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mercedes-benz C 220 cdi volgens nummerplaatzoeker.
Die gebeurd ook echt alleen jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik wilde dus in die lantaarnpaal klimmen, die prullenbak stond ook gewoon recht
Ik was halverwege en BAM knalde ik naar beneden
Nu heb ik een blauwe kont enzo
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gek kind![]()
Okanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zie de rest van de foto's op Facebook
dat ziet er erg gezellig uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
whehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Toen brak je lattenbodemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
g-g-g-g... GEEN campingbedje meer!
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.quote:
Het ligt er maar net aan waar je woont volgens mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.
27 gradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
check het weer op Tenerife Adeje
Nog 11 dagen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Sieneke genomineerd voor beste zangeres
ik kijk altijd op weeronlinequote:
dus dat, ik geloof er niet meer inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.
Dat verschilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk altijd op weeronline
Maar ik ga fok afsluiten
Weltrusten allemaal
Ikke ga nog even gooische vrouwen kijken
Adios
door wie of wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Sieneke genomineerd voor beste zangeres
De TROS natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
door wie of wat?
Dat is wel een extreme fail zeg
Buma awardquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
door wie of wat?
Dat is wel een extreme fail zeg
Nee, nee, nee dat kan niet, onmogelijk, je maakt een grapje, ZEG DAT JE EEN GRAPJE MAAKT!quote:
Ken de tekst woord voor woord.quote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee, nee dat kan niet, onmogelijk, je maakt een grapje, ZEG DAT JE EEN GRAPJE MAAKT!
Eenschquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen weet dat de enige representatieve awards de kids choice awards zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
Muziek luisteren van grijze oude mannen als je ook naar Kesha kunt luisteren_______!
Omdat het oud is wil niet zeggen dat het goed was. Anders schoten we nog steeds met een haakbus, dus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
En Willow Smith maakt betere songs dan de Beatles en de Stones bij elkaar.
Inderdaad. Willow maakt gewoon hippe songs en teert absoluut niet op het succes van haar vaderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat het oud is wil niet zeggen dat het goed was. Anders schoten we nog steeds met een haakbus, dus?
Marianne Weber niet waarderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
Muziek luisteren van grijze oude mannen als je ook naar Kesha kunt luisteren_______!
quote:
Ze post het maar in het topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
En VH je moet even naar de radio luisteren Knetter heeft een verhaal over jou geschreven.
Nadeel aan de Stones is dat ze geen Winehouse hebben gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Willow maakt gewoon hippe songs en teert absoluut niet op het succes van haar vader
Sprookje met keiharde neuckseks.quote:
Met haarzelf en Vh?quote:
Ik schijn ook nog ergens voor te komen.quote:
Hmm, dan is het inderdaad een sprookje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog ergens voor te komen.![]()
Wordt straks voor gedragen.
Ik denk dat jij de mysterieuze schooier uit het verre oosten bent, en zij is dan de lamp waar je op moet wrijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik wed dat het een verhaal over mij is die een oude en stoffige grot gaat verkennen.
Ik heet hero heloef had ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik wed dat het een verhaal over mij is die een oude en stoffige grot gaat verkennen.
* heloef gooit zelfvertrouwen in de prullenbakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, dan is het inderdaad een sprookje.
Nee, als in dat zij nooit met jullie twee, ach laat maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gooit zelfvertrouwen in de prullenbak
En dan is de geest uit de fles bwahahahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mysterieuze schooier uit het verre oosten bent, en zij is dan de lamp waar je op moet wrijven.
En die vervult nog maar 1 wens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan is de geest uit de fles bwahahahaha
Misschien ben ik wel de mannelijke doornroosje en moet prins knetter me wakker kussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die vervult nog maar 1 wens!
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie nu de hele tijd een grot zonder bodem voor me.
Just messing around...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, als in dat zij nooit met jullie twee, ach laat maar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou het best met heloef kunnen doen maar knetter? nah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker met elkaars tietjes spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker met elkaars tietjes spelen
Ik waarschuw je wel als het zover is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maarre, wanneer lezen ze dat verhaal voor? Heb geen zin om naar de radio te luisteren.
Wat mzing je over mn moeder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Suzaaaaaaanne, suzaaaaaaanne, ik ben stapelgek op jou.
Dat ik haar wil dekken.quote:
Rappers met zachte g.quote:
Godver wat een lekker lied is dat.quote:
Zachte G altijd +1quote:
Ken ik ook helemaal uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godver wat een lekker lied is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |