quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ja van de criminele overburenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mercedes-benz C 220 cdi volgens nummerplaatzoeker.
Die gebeurd ook echt alleen jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik wilde dus in die lantaarnpaal klimmen, die prullenbak stond ook gewoon recht
Ik was halverwege en BAM knalde ik naar beneden
Nu heb ik een blauwe kont enzo
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gek kind![]()
Okanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zie de rest van de foto's op Facebook
dat ziet er erg gezellig uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
whehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Toen brak je lattenbodemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
g-g-g-g... GEEN campingbedje meer!
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.quote:
Het ligt er maar net aan waar je woont volgens mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.
27 gradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
check het weer op Tenerife Adeje
Nog 11 dagen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Sieneke genomineerd voor beste zangeres
ik kijk altijd op weeronlinequote:
dus dat, ik geloof er niet meer inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.
Dat verschilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk altijd op weeronline
Maar ik ga fok afsluiten
Weltrusten allemaal
Ikke ga nog even gooische vrouwen kijken
Adios
door wie of wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Sieneke genomineerd voor beste zangeres
De TROS natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
door wie of wat?
Dat is wel een extreme fail zeg
Buma awardquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
door wie of wat?
Dat is wel een extreme fail zeg
Nee, nee, nee dat kan niet, onmogelijk, je maakt een grapje, ZEG DAT JE EEN GRAPJE MAAKT!quote:
Ken de tekst woord voor woord.quote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee, nee dat kan niet, onmogelijk, je maakt een grapje, ZEG DAT JE EEN GRAPJE MAAKT!
Eenschquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen weet dat de enige representatieve awards de kids choice awards zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
Muziek luisteren van grijze oude mannen als je ook naar Kesha kunt luisteren_______!
Omdat het oud is wil niet zeggen dat het goed was. Anders schoten we nog steeds met een haakbus, dus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
En Willow Smith maakt betere songs dan de Beatles en de Stones bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |