Alleen als de bios cassis serveertquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er met mij naar die film als hij uitkomt? Voordat we naar binnen gaan even een paar joints klappen en dan genieten van 3D awesomness
Ik heb echt de sterkste wiet ooit gefabriceerd, dus ik ga mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er met mij naar die film als hij uitkomt? Voordat we naar binnen gaan even een paar joints klappen en dan genieten van 3D awesomness
van een opgeblazen Rotterdam? Ja hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
Bart Smit dan? Speelgoed hater!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Volendam is nooit iets goeds uitgekomen.
Op Gerrie na natuurlijk.
sukkels denken dat ze onaantastbaar zijn he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat toch niet. Waarom gebruiken ze maar zo weinig stromannen?
Nee te lui om een bijbaantje te nemen zodat ik vaker naar Ajax kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
te lui om te werken? werk je in de arena?
van de week shirtje voor mijn neefje gehaald uit en thuis met 3 sterren. en ff in de maling genomen van hoeveel sterren moesten er nu op? 1 , of 2?
en hij dan verlegen kijken van sukkel 3 natuurlijk, maar dat kan ik niet zeggen als jij denkt dat t 1 of 2 moeten zijn
lol ik dacht je werkt er en bent te lui om te gaan manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee te lui om een bijbaantje te nemen zodat ik vaker naar Ajax kan.
Ach beter zo gaan, dan sterven aan hartfalen omdat je van binnen nog vettiger bent dan de frietpan zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
sukkels denken dat ze onaantastbaar zijn he.
en op t moment dat ze zien dat t niet zo is, zijn ze net te laat
Auw, mijn rug! Dokter!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
In USA is wiet trouwens ook semi-legaal, in 38 staten al
zoiets idd, maar ze zijn dan stoer ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach beter zo gaan, dan sterven aan hartfalen omdat je van binnen nog vettiger bent dan de frietpan zelf.
Meestal is het, ik kan niet slapen maar wil geen slaappillen, ok hierquote:
yeah nu ik al een jaar of wat niet meer rook zitten ze er met een overschot hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
In USA is wiet trouwens ook semi-legaal, in 38 staten al
Niemand leeft voor eeuwig. Behalve de eeuwige Jood dan volgens de sprookjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets idd, maar ze zijn dan stoer ofzo
maar ook dood
Vroeger zat ik aan de illegale hasj, nu aan de legale morfine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah nu ik al een jaar of wat niet meer rook zitten ze er met een overschot he
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gingen ook zoeen tentje binnen want wij wilde ook. Maar een Nederlands paspoort is niet genoeg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gingen ook zoeen tentje binnen want wij wilde ook. Maar een Nederlands paspoort is niet genoeg
Zelfde geldt voor mijn vader, zit ook aan de morfine maar denk dat wiet toch wel beter is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand leeft voor eeuwig. Behalve de eeuwige Jood dan volgens de sprookjes.
[..]
Vroeger zat ik aan de illegale hasj, nu aan de legale morfine.
Daar ben ik het wel mee eens, maar morfine krijg je vergoed en medische cannabis is duur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mijn vader, zit ook aan de morfine maar denk dat wiet toch wel beter is.
en krijg je cannabis niet vergoed?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar morfine krijg je vergoed en medische cannabis is duur.
Alleen kortingquote:
Dat dus.quote:
Niet doen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg zin om te blowen door al dat gepraat
Elke koffiewinkel is gewoon open.quote:
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elke koffiewinkel is gewoon open.
Mietjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik staar voor mij uit en val zo in slaap...
19 uur auto rijden in 2 dagen is stom.
Waar woon jij dan? Op een boorplatform?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.
Gewoon in de auto slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik staar voor mij uit en val zo in slaap...
19 uur auto rijden in 2 dagen is stom.
Zo langquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is anderhalf uur fietsen of 40 minuten fietsen + 10 minuten trein.
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb wallen.
En ben aangekomen in de vakantie.
Ik denk dat ik ga sporten...
...
HAHAHAHAHAHA
......
40 minuten op een waterfiets? nah die dingen liggen verder uit de kustquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Op een boorplatform?
Ik geloof niet dat ze niet een lokale wiet-koerier hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
40 minuten op een waterfiets? nah die dingen liggen verder uit de kust
hmmm true iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze niet een lokale wiet-koerier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 22:45:13 ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ja van de criminele overburenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mercedes-benz C 220 cdi volgens nummerplaatzoeker.
Die gebeurd ook echt alleen jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik wilde dus in die lantaarnpaal klimmen, die prullenbak stond ook gewoon recht
Ik was halverwege en BAM knalde ik naar beneden
Nu heb ik een blauwe kont enzo
Willen jullie mij zien kroelen met een lantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gek kind![]()
Okanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zie de rest van de foto's op Facebook
dat ziet er erg gezellig uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
whehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Toen brak je lattenbodemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
g-g-g-g... GEEN campingbedje meer!
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.quote:
Het ligt er maar net aan waar je woont volgens mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al 9 keer eerder deze zomer.
27 gradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
check het weer op Tenerife Adeje
Nog 11 dagen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Sieneke genomineerd voor beste zangeres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |