Was dat de brandweer? Ik dacht de politie! Voor niets al mijn drugs door de plee gespoeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik ben trouwens nog langs jullie huis gereden D_K, met de brandweer
Das volgens mij de dichtstbijzijnde winkelcentrum of grote supermarkt bij de VU.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
zit je daar? das andere kant uit van waar ik woon. is meer de kantw aar ik vroeger op school zat en tenniste enzo.
zit je eigenlijk precies tussen mij en mijn zus en broer in
En daar moet je het ook bij latenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
De eerste 3 Indiana Jones films zijn bijna klaar met downloaden
Idd jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar moet je het ook bij laten
Inderdaad, dat ie in die koelkast zit met die kernbom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar moet je het ook bij laten
Ja, sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat de brandweer? Ik dacht de politie! Voor niets al mijn drugs door de plee gespoeld.
klopt.of iig tb meest makkelijk te bereiken daarvandaan. ook t plein waar ze klepper kildenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das volgens mij de dichtstbijzijnde winkelcentrum of grote supermarkt bij de VU.
Het is de enige Indiana Jones film die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ie in die koelkast zit met die kernbom._!!
Dat is een film die zo matig is dat je hem moet kijken, en niet alleen, en dan niet omdat hij eng isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer zit The Mist te kijken in zijn kamer, voelt ie iets op zijn voet glibberen, is het een slak._!
Perfect timingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer zit The Mist te kijken in zijn kamer, voelt ie iets op zijn voet glibberen, is het een slak._!
gadverquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte film, maar het einde is wel lachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
kampioenen! kampioenen !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
OW EN FEYENOORD![]()
3-0 voor
En Patje terug
Tja, kogels in de bonus @AH!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt.of iig tb meest makkelijk te bereiken daarvandaan. ook t plein waar ze klepper kilden
maar lekker rustig idd., zowel qua omgeving als de rest
The Mist is wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat Guantonamo Bay?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nieuwe Harold en Kumar daarentegen³²³¤¤³³¤¤²²²
uhmzzzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
kampioenen! kampioenen !!
ik ga dit btw niet elke week posten he, na 3x max zijn jullie ms nog gevaarlijk ook
Oh gaat het hier over Ajax?quote:
yeah scherpschutters van de eredivisie ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, kogels in de bonus @AH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |