Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Prima weertje. Wat mij betreft maakt warmte niet zoveel uit, ik kan er wel tegen
.
Ouchquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoor
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik zie tzt wel wat ik drink. maar gaan we doen
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
ga je mee? volgend jaar tal op reis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ga je mee? volgend jaar tal op reis?
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en boksen zul je dan of je mag of niet. verdedigen moet dan wel he
Deel II. Dan wint ie net.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar hij komt terug. ik heb hoop
hmmm, ik moet dus een toque mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!
Dat zou je ondertussen toch wel moeten wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn
Weinig slaap en veel drank is geen goede combinatie
Hoe was je vakantie?
Wat leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?
Ja ik ga vanaf nu ook niks meer drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou je ondertussen toch wel moeten weten![]()
Vakantie.... ik ben gemarteld door 10 kinderen tussen de 4 en 11 jaar oud. Maar eht was super
Ach, kans wel heel klein dat ik daar op trap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik moet dus een toque mee?
ok in beide gevallen eigenlijk, maar in 1e geval al helemaal
Nee, I. Maar ik vind I, III en Balboa het beste.quote:
yeah lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
en wie kan dr dan niet mee...juist...ikke
Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die DK gaan vermakenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lijkt mij ook wel leuk
en ah met jou erbij kan ook daarna wel weer altijd he
en gaan we ook eens doen ook
ff opslaan ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga vanaf nu ook niks meer drinkenMoet echt nog even wat afvallen voor de vakantie
Kraanwater in een flesje?quote:Zit nu braaf aan de Evian![]()
Moet ik ook nog steeds aan beginnenquote:En verslaafd aan Gooische vrouwen
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kindquote:Ow ik dacht dat je op vakantie was enzo?
die kans is klein, maar ik ben liever zeker hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, kans wel heel klein dat ik daar op trap!
[..]
Nee, I. Maar ik vind I, III en Balboa het beste.
Dat is mooi! Was het specifiek voor een bepaalde ziekte of gewoon voor alle chronisch zieke kinderen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kind.
lol, denk wel dat ik ook met hem een goede tijdsbesteding hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die DK gaan vermaken
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziektequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mooi! Was het specifiek voor een bepaalde ziekte of gewoon voor alle chronisch zieke kinderen?
Ik ben daar nooit verder geweest dan een half uur lopen van het ziekenhuis eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, denk wel dat ik ook met hem een goede tijdsbesteding heb
ja doe jij opslaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff opslaan dit![]()
[..]
Kraanwater in een flesje?
[..]
Moet ik ook nog steeds aan beginnen![]()
[..]
Nee, ik was vrijwilliger en verzorgde mede de vakantie van gezinnen met een ziek kind.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Gooische Vrouwen
Ja ik vind dat leuk ja.
Aha, dat is mooi. Ik weet alleen van vroeger dat je toen doe een wens stichting had en drie kwart van de afdeling al zijn of haar wens in vervulling had zien gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziekte
Donequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja doe jij opslaanIk moet echt volhouden
Ik merk hetquote:Nee geen kraanwater BerryKwaliteit water
je hebt de DVDs?quote:Ow het is echt leukBen nu met de tweede dvd van seizoen 3 bezig. Maar ben al vanaf 16:00 aan het kijken en ik kreeg vierkante oogjes
Zeker weten... Geweldige dingen gedaanquote:Ow dat is wel leuk en zinvol enzo
ik woon zelf niet zo ver van dat ziekenhuis tbhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit verder geweest dan een half uur lopen van het ziekenhuis eigenlijk.
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is mooi. Ik weet alleen van vroeger dat je toen doe een wens stichting had en drie kwart van de afdeling al zijn of haar wens in vervulling had zien gaan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Gooische Vrouwen is bazenserie met bazenwijven.
wel net van je dat je dat zomaar doet ook tbh hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het waren 6 gezinnen, met elk een langdurig en/of ernstig ziek kind. Elk een hele andere ziekte
Vind het wel een mooi rustig wijkje. Niet te druk, niet te rustig. En waar zit een Gelderlander? Gelderlandplein!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik woon zelf niet zo ver van dat ziekenhuis tbh
is eigenlijk mijn buurt een beetje.de rustigere kant dan
is ook mijn vaste ziekenhuis, kom er al sinds ik me kan heugen
Ik vind het echt top van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.
Dit was dus een hele midweek met een vast programma, waarbij niet echt gekeken is naar wat de wensen waren van de gezinnen, maar wel kleine aanpassingen voor zijn gedaan.
Sowieso leuk voor zowel de kinderen als de ouders. Tja, aanpassen zal sowieso wel moeten zo werkt dat altijd met ziekte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nu verschillende stichtingen... doe een wens en opkikker(ben daar ook vrijwilliger) zijn vooral op 1 dag gericht en wat het zieke kind zelf wil enzo.
Dit was dus een hele midweek met een vast programma, waarbij niet echt gekeken is naar wat de wensen waren van de gezinnen, maar wel kleine aanpassingen voor zijn gedaan.
Berryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Done
[..]
Ik merk het
[..]
je hebt de DVDs?
[..]
Zeker weten... Geweldige dingen gedaan
zit je daar? das andere kant uit van waar ik woon. is meer de kantw aar ik vroeger op school zat en tenniste enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi rustig wijkje. Niet te druk, niet te rustig. En waar zit een Gelderlander? Gelderlandplein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |