Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar is echt gewoon overnachten en wegwezen dan toch?
nee idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordt.
In LV ook gereden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
Rijden in LA is wel vet trouwens, het is niet te vergelijken met NL ofzo, voor de mensen die Parijs eng vinden raad ik LA aan, dat is 10x erger
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd.
ik bene r nu een paar keer geweest, maar eigenlijk steeds op uitnodiging. en ken die verhalen wel idd. leek me niet echt comfortabel tbh, maar ben er wel steeds nieuwsgierig naar geweest
Nee, dat is III! Met mrT!quote:
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijk.
Ja op de strip.quote:
2pac ook en zie!quote:
Tof, heb ik nu ook al zin in.quote:
Ik ben ook naar Osaka, Hiroshima, Kobe en Kyoto geweest. Zeg maar de meest toeristische stukjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.
heb wel idee gehad om meer van t land te zien, maar nooit ervan gekomen
Niet. Ik mag niet meer boksen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
das 3 toch?
nee, 1 is de beste.
hey maar wanneer gaan wij eens boksen?
Sowieso meerdere keren gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken wat ik wil zien als ik door de VS ga toeren, ben volgens mij al 3 weken kwijt aan New England__!
Ja moet je gewoon echt een keer meemakenquote:
hehe ik ging altijd naar tokyo en als er een uitnodiging was voor andere plek ging ik daarheenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook naar Osaka, Hiroshima, Kobe en Kyoto geweest. Zeg maar de meest toeristische stukjes.
klojo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet. Ik mag niet meer boksen.
Als ik later rijk en beroemd ben wil ik er permanent wonen, in Vermont ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso meerdere keren gaan.
Ik ga westcoast en zuiden pakken. Omdat het bekend is.
Klote. Het loopt niet fijn. Misschien moet ik hem maar opnieuw breken en vasttapen dacht ik laatst.quote:
dat dus idd, t is zo groots, dat je gewoon meerdere keren moet gaan en steeds gewoon een deel moet doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso meerdere keren gaan.
Ik ga westcoast en zuiden pakken. Omdat het bekend is.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja moet je gewoon echt een keer meemaken
Maar LA is gewoon een snelweg door de stad heen maar je moet goed kijken waar je eraf moet, want iedereen rijdt daar gewoon 65 mph, ook gewoon invoegen en uitvoegen. Ik weet zeker dat 80% van de Nederlandse vrouwen daar niet durft te rijden
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik ging altijd naar tokyo en als er een uitnodiging was voor andere plek ging ik daarheen
maar vooral tokyo dus. afgelopen lente had ik ook een uitnodiging, maar ging niet meer door ivm tsunami. alles uitgesteld voor later, maar toen kon ik niet. nu ws eind dit jaar weer
En soms, tja dan is de weg gewoon wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Mijn twee reisgenoten zijn op z'n zachtst gezegd geen fan van autorijden dus ik zal het wel allemaal moeten doen.
In ieder geval rijden ze aan de goede kant.
lol das geen aanrader he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote. Het loopt niet fijn. Misschien moet ik hem maar opnieuw breken en vasttapen dacht ik laatst.
Nee, maar ik ben ongeduldig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
lol das geen aanrader he.
maar nog echt zoveel last?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En soms, tja dan is de weg gewoon weg
Hier reden we van Death Valley richting Yosemite. Opeens dikke regen en modderstromen en we konden er ook niet meer door. 3 uur moeten wachten en toen een andere weg moeten nemen met delen offroad want het was gewoon niet te doen
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier reden we van Death Valley richting Yosemite. Opeens dikke regen en modderstromen en we konden er ook niet meer door. 3 uur moeten wachten en toen een andere weg moeten nemen met delen offroad want het was gewoon niet te doen
[ afbeelding ]
yeah maar meer noord als in hokaido? of meer noord op honshu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
Mazzelaar!
Ik wil ook nog een keer, en dan meer naar het noorden. Beetje meer natuur.
In Death Valley wel, 50+ en er stonden ook borden dat je je airco uit moest doen want anders werd je motor gewoon te heetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Wij zijn ook van plan die route te doen.
Maar was het niet verschrikkelijk heet?
tering man mooie fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hokkaidoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar meer noord als in hokaido? of meer noord op honshu?
hehehe, das nooit goed hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ongeduldig.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Death Valley wel, 50+ en er stonden ook borden dat je je airco uit moest doen want anders werd je motor gewoon te heet. Maar diezelfde avond zaten we al weer in de sneeuw
Dan verblijf ik zelfs te A'dam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, das nooit goed he
maar ben jij dagelijks in amsterdam als laysa er ligt?
ah k ik ben zelf ook nooit echt van hokkaido geweest. noorden is mooier idd. landelijker.quote:
Ahh dan is het in San Francisco beter weer, daar was het nu gewoon 19 / 20 graden. Toen ik er in Oktober was, was het er 23 graden ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Tegen de tijd dat wij er zijn zal het wel ietsje koeler zijn hoop ik, midden september...
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan verblijf ik zelfs te A'dam.
Glaasje appelsap is prima!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?
Prima weertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh dan is het in San Francisco beter weer, daar was het nu gewoon 19 / 20 graden. Toen ik er in Oktober was, was het er 23 graden ofzo.
Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Prima weertje. Wat mij betreft maakt warmte niet zoveel uit, ik kan er wel tegen
.
Ouchquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ook wel maar tijdens onze eerste 2 weken hadden we hittegolf. 45 graden in Chicago is warm hoor
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik zie tzt wel wat ik drink. maar gaan we doen
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
ga je mee? volgend jaar tal op reis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Die foto's
Die dat verslag
Die reis...... jaloers
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ga je mee? volgend jaar tal op reis?
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en boksen zul je dan of je mag of niet. verdedigen moet dan wel he
Deel II. Dan wint ie net.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar hij komt terug. ik heb hoop
hmmm, ik moet dus een toque mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdedig mij als straatschoffie niet als pugilist!
Dat zou je ondertussen toch wel moeten wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn
Weinig slaap en veel drank is geen goede combinatie
Hoe was je vakantie?
Wat leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je tijd hebt in die periode gaan we ff drankje doen ofzo, ok?
Ja ik ga vanaf nu ook niks meer drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou je ondertussen toch wel moeten weten![]()
Vakantie.... ik ben gemarteld door 10 kinderen tussen de 4 en 11 jaar oud. Maar eht was super
Ach, kans wel heel klein dat ik daar op trap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik moet dus een toque mee?
ok in beide gevallen eigenlijk, maar in 1e geval al helemaal
Nee, I. Maar ik vind I, III en Balboa het beste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |