Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar is echt gewoon overnachten en wegwezen dan toch?
nee idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar erg lekker is het niet in de stad als je weet dat je de volgende morgen om 9 uur uit je bed getrokken wordt.
In LV ook gereden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
Rijden in LA is wel vet trouwens, het is niet te vergelijken met NL ofzo, voor de mensen die Parijs eng vinden raad ik LA aan, dat is 10x erger
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd.
ik bene r nu een paar keer geweest, maar eigenlijk steeds op uitnodiging. en ken die verhalen wel idd. leek me niet echt comfortabel tbh, maar ben er wel steeds nieuwsgierig naar geweest
Nee, dat is III! Met mrT!quote:
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het land zelf is het allemaal waard, natuurlijk.
Ja op de strip.quote:
2pac ook en zie!quote:
Tof, heb ik nu ook al zin in.quote:
Ik ben ook naar Osaka, Hiroshima, Kobe en Kyoto geweest. Zeg maar de meest toeristische stukjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben voornamelijk in tokyo en omgeving geweest. wel iets erbuiten ook, maar toch steeds vooral die hoek.
heb wel idee gehad om meer van t land te zien, maar nooit ervan gekomen
Niet. Ik mag niet meer boksen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
das 3 toch?
nee, 1 is de beste.
hey maar wanneer gaan wij eens boksen?
Sowieso meerdere keren gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken wat ik wil zien als ik door de VS ga toeren, ben volgens mij al 3 weken kwijt aan New England__!
Ja moet je gewoon echt een keer meemakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |