Oh ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee dan zou ik die laatste zin niet hebben gepost he
Barneyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee er komt een nieuwe kerstfilm van ze, met Neil Patrick Harris
Holy shit, ik hou van die films echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
na dit weekend staan jullie gewoon mee aan kop he, en van ajax, moet ik dat eerst nog maar zienquote:
Suit up!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
het einde is zo mooi, ik lag echt dubbel, m'n vrienden die hem ook zaten te kijken hadden echt iets van wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slechte film, maar het einde is wel lachen.
Jepquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Komt er een film over de bommen op Rotterdam. Wie krijgt de hoofdrol...... Jan Smit_____!
yeah ik zou zeggen bommen op smitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Komt er een film over de bommen op Rotterdam. Wie krijgt de hoofdrol...... Jan Smit_____!
Duitsers hadden sowieso Volendam moeten doen ipv Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Droeg ie geen vest dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah scherpschutters van de eredivisie ofzo
Niet zo heel vaak, omdat ik te lui ben om te werken.quote:
Volendammers zijn niet uit te roeien, stelletje kakkerlakken dat het zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitsers hadden sowieso Volendam moeten doen ipv Rotterdam.
ik wacht op het nieuwsbericht die begint met "Wegens een tragisch ongeval met explosieven op de set..."quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Volendam is nooit iets goeds uitgekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volendammers zijn niet uit te roeien, stelletje kakkerlakken dat het zijn.
Ik snap dat toch niet. Waarom gebruiken ze maar zo weinig stromannen?quote:
Nja, volgend jaar wordt-ie 27 hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wacht op het nieuwsbericht die begint met "Wegens een tragisch ongeval met explosieven op de set..."
te lui om te werken? werk je in de arena?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak, omdat ik te lui ben om te werken.![]()
Zo'n 5 a 6 keer per seizoen stond de laatste keer op 410 jezus wat een gekkenhuis.
Ga trouwens donderdag het shirt met de drie sterren halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |