Inderdaad. Willow maakt gewoon hippe songs en teert absoluut niet op het succes van haar vaderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat het oud is wil niet zeggen dat het goed was. Anders schoten we nog steeds met een haakbus, dus?
Marianne Weber niet waarderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
Muziek luisteren van grijze oude mannen als je ook naar Kesha kunt luisteren_______!
quote:
Ze post het maar in het topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
En VH je moet even naar de radio luisteren Knetter heeft een verhaal over jou geschreven.
Nadeel aan de Stones is dat ze geen Winehouse hebben gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Willow maakt gewoon hippe songs en teert absoluut niet op het succes van haar vader
Sprookje met keiharde neuckseks.quote:
Met haarzelf en Vh?quote:
Ik schijn ook nog ergens voor te komen.quote:
Hmm, dan is het inderdaad een sprookje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog ergens voor te komen.![]()
Wordt straks voor gedragen.
Ik denk dat jij de mysterieuze schooier uit het verre oosten bent, en zij is dan de lamp waar je op moet wrijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik wed dat het een verhaal over mij is die een oude en stoffige grot gaat verkennen.
Ik heet hero heloef had ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik wed dat het een verhaal over mij is die een oude en stoffige grot gaat verkennen.
* heloef gooit zelfvertrouwen in de prullenbakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, dan is het inderdaad een sprookje.
Nee, als in dat zij nooit met jullie twee, ach laat maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gooit zelfvertrouwen in de prullenbak
En dan is de geest uit de fles bwahahahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mysterieuze schooier uit het verre oosten bent, en zij is dan de lamp waar je op moet wrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |