En die vervult nog maar 1 wens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan is de geest uit de fles bwahahahaha
Misschien ben ik wel de mannelijke doornroosje en moet prins knetter me wakker kussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die vervult nog maar 1 wens!
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie nu de hele tijd een grot zonder bodem voor me.
Just messing around...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, als in dat zij nooit met jullie twee, ach laat maar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou het best met heloef kunnen doen maar knetter? nah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker met elkaars tietjes spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker met elkaars tietjes spelen
Ik waarschuw je wel als het zover is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maarre, wanneer lezen ze dat verhaal voor? Heb geen zin om naar de radio te luisteren.
Wat mzing je over mn moeder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Suzaaaaaaanne, suzaaaaaaanne, ik ben stapelgek op jou.
Dat ik haar wil dekken.quote:
Rappers met zachte g.quote:
Godver wat een lekker lied is dat.quote:
Zachte G altijd +1quote:
Ken ik ook helemaal uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godver wat een lekker lied is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |