quote:
Ja...leuk liedjequote:Op zondag 14 augustus 2011 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
i gotta hurry hurry hurry nouw kwik kwik kwik
Vraag het niet aan mij ik heb het niet geschreven.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop het ook.
Als het volgende week zaterdag maar droog is
Alle weerberichten geef iets anders aan. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat het weer wordt of het is zo plaatselijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat staat er bij vw zaterdag
Dit is bij Almerequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle weerberichten geef iets anders aan. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat het weer wordt of het is zo plaatselijk
Ik zie wel wat er van komt...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is bij Almere![]()
Nijmegen ziet er ook wel oke uit
Gaydar!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt trouwens ook een radar op je kop die afgaat als er iemand over je praat he?
Gewoon de forumspy hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt trouwens ook een radar op je kop die afgaat als er iemand over je praat he?
Alleen voor betaalde leden.quote:
Even testenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je daarvoor ook
[..]
Niet meer. Ook voor 'gewone'
wat voor studie ga je doen?quote:
Rocky Balboa?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een aanrader voor een goede film?
Al gezien.quote:
127 hoursquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Source Code al gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
Perfecte film idd!quote:
Kan teveel lesbian wet dreams niet aan nu.quote:
Is dat met Jake Gyllenhaal? Die lijkt me wel sjiek ja.quote:
Die lijkt me ook mooi ja!quote:
Ik weet echt niet wat ik daar van moet denken.quote:
Die ziet er wel gaaf uit.quote:
Interactieve Media aan de HvAquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat voor studie ga je doen?
Enneallemaal
Het werd zo groots aangekondigd in de USA, daarna gezien daar in de bios in Universal City maar wat een zaadfilm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik daar van moet denken.
Ik krijg er Paranormal Activity gevoelens bij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het werd zo groots aangekondigd in de USA, daarna gezien daar in de bios in Universal City maar wat een zaadfilm.
nee, is een combi van thriller en dramaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ziet er wel gaaf uit.
Is het ook horror?
En ik vond de film best goed tot een bepaald moment waardoor je eigenlijk naar een hele andere film zit te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg er Paranormal Activity gevoelens bij.
wat.quote:Director Tate Taylor kept a calendar of the actresses' menstruation periods so he would know who would be hormonal.
Dat doet elke slimme man. Dan weet je wanneer je wat minder vaak thuis moet zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit de trivia te lezen van The Help:
[..]
wat.
Die trailer toen, al die bimbo's die helemaal gingen flippen toen ze een enge scene zagen. Dat wilde ik ook ervaren. Maar ik trapte er dus gewoon in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik vond de film best goed tot een bepaald moment waardoor je eigenlijk naar een hele andere film zit te kijken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit de trivia te lezen van The Help:
[..]
wat.
Het is dat een 2L beker frisdrank daar maar $6 kost, anders was ik weggegaan maar ik kreeg mijn drinken niet opquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die trailer toen, al die bimbo's die helemaal gingen flippen toen ze een enge scene zagen. Dat wilde ik ook ervaren. Maar ik trapte er dus gewoon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |