Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.quote:
Bron?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.
Duurt alleen wel dik 3 uurquote:
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat fragment bij zomergasten was echt geweldig
Ik ken haar eigenlijk bijna niet, maar die tijd was echt gaaf. Toen diva's nog echte diva's waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.Topwijf.
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Renesite het volgende:
Universiteit3 hoorcolleges van de 4 kunnen gewoon op internet bekeken worden
Welken sneeuwfoto?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver... toffer dan die sneeuwfoto van mij
De bazigheid van deze foto.quote:
http://www.facebook.com/p(...)71887&type=1&theaterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Beter en treffender kan je het niet samenvatten.quote:
Lekker bakkie kamillethee, schat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een weekend. Morgen zo hard ontnuchteren. Ik ga in biothermestijl de zondag door.
quote:Koen Brouwer en Rens Polman vormen samen het muzikale duo Lieve Bertha. Hun nummers zijn gevoelig, komisch, spontaan, harmonieus en natuurlijk zelfgeschreven. Lieve Bertha doet meer dan alleen liedjes. Ze beleven hun nummers, wat ze live erg sterk maakt. De stemmen van het duo passen goed bij elkaar en dit komt de tweestemmige zang ten goede.
Ja he.quote:
Ik heb me er als 450 keer op afgetrokken, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
genieten met een kleine letter g
Lueken garp grgrquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me er als 450 keer op afgetrokken, dat was echt fantastisch.
WELKUM IN A BREND NEW TIMEZOOON!quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom gaat mijn wekker om kwartover 7?
Ik heb niks aan mijn wekker gedaan (wat zou moeten betekenen dat is gewoon automatisch om kwart over 6 zou moeten gaan trouwens!)
Dat heet kater!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ziek![]()
Dus lui zijn vandaag
Kater van watquote:
Nou.. Gewoon van vrijdag!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kater van wat
Nee opgezette keel, ik kan amper slikken en bijna 40 graden koorts
Effe dekentje pakken.
Nu Laguna beach aan het kijken, echt suf. Zet zo wel filmpje op
;*quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
Ow, straks ff iemand van t station halen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Wat is dit voor kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |