Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...quote:
Gers Pardoel, bazonrappor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...
Gers Pardoel, rapper die ook meedeed op Broodje Bakpao en Ik ga hard.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wie is dat? Dat nummer komt echt heel vaak langs op SlamTV...
Eh, ff denken.... nopequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je wereld instort nadat de lapo is gevallen en je wacht op het nieuwe topic? Zeg maar van die ultraheftige afkickverschijnselen.
Als ik de lapo niet heb begin ik altijd te schreeuwen en in mezelf te snijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je wereld instort nadat de lapo is gevallen en je wacht op het nieuwe topic? Zeg maar van die ultraheftige afkickverschijnselen.
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks de making of Final Destination 5 op Veronica
Die film moet ik zien
Final Destination 3 was zo kut dat ik ben afgehaakt. Wist niet eens dat er een deel 4 wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks de making of Final Destination 5 op Veronica
Die film moet ik zien
Dat was 1 toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.
Ik heb doorgespoeld. Hij gaat het zo opnieuw proberen!quote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In 3, dat die wijven doodgaan onder de zonnebank, serieus een van de beste horreurscenes ooit.
Terugspoelen kan ook... kijken of het dan wel luktquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb doorgespoeld. Hij gaat het zo opnieuw proberen!
Neen.quote:
Dat heb ik gedaan, maar toen ging ie weer neer bij exact dezelfde klap! Die had ie de eerste keer toch al zien aankomen? Sommigen leren het nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Terugspoelen kan ook... kijken of het dan wel lukt
quote:
Ik kon niet eens normaal lopen in Hollywood omdat het première was van die bagger filmquote:
En ze luisteren ook niet als je tegen ze schreeuwt wat te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar toen ging ie weer neer bij exact dezelfde klap! Die had ie de eerste keer toch al zien aankomen? Sommigen leren het nooit.
The Shawshank Redemptionquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Zeroku het volgende:
Zie mijn fobo voor een collectie films waar je genitaliën drie maanden van overeind blijven staan.
Staat niet op de kaart.quote:
quote:
Ehm, jawel.....quote:
quote:Favo Films:
The King's Speech, 13 Tzameti, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1, The Shawshank Redemption
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Geef maar een samenvatting straks ofzo
quote:
Stelletjes altijd zo vervelend.quote:
quote:
quote:
quote:
PM bedoel ik.quote:
Marlene Dietrich.quote:
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.quote:
Bron?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.
Duurt alleen wel dik 3 uurquote:
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat fragment bij zomergasten was echt geweldig
Ik ken haar eigenlijk bijna niet, maar die tijd was echt gaaf. Toen diva's nog echte diva's waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.Topwijf.
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Renesite het volgende:
Universiteit3 hoorcolleges van de 4 kunnen gewoon op internet bekeken worden
Welken sneeuwfoto?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver... toffer dan die sneeuwfoto van mij
De bazigheid van deze foto.quote:
http://www.facebook.com/p(...)71887&type=1&theaterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Beter en treffender kan je het niet samenvatten.quote:
Lekker bakkie kamillethee, schat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een weekend. Morgen zo hard ontnuchteren. Ik ga in biothermestijl de zondag door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |