Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.quote:
Bron?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Nuremberg moet het zijn.
Duurt alleen wel dik 3 uurquote:
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat fragment bij zomergasten was echt geweldig
Ik ken haar eigenlijk bijna niet, maar die tijd was echt gaaf. Toen diva's nog echte diva's waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben al langer fan van haar. Hoe ze in de oorlog langs alle landen ging om de soldaten te steunen.Topwijf.
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Renesite het volgende:
Universiteit3 hoorcolleges van de 4 kunnen gewoon op internet bekeken worden
Welken sneeuwfoto?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver... toffer dan die sneeuwfoto van mij
De bazigheid van deze foto.quote:
http://www.facebook.com/p(...)71887&type=1&theaterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
Het verhaal met VH er in:Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Beter en treffender kan je het niet samenvatten.quote:
Lekker bakkie kamillethee, schat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een weekend. Morgen zo hard ontnuchteren. Ik ga in biothermestijl de zondag door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |