niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziekquote:
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat wel, maar toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziek
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.
Ik doe dan altijd dezequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.
yeah en dan speel je in een pooltje en winnen ze nog met alle geluk van de wereld.e n denken ze dat zer er echt verstand van hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd deze
Geen ze opeens vertellen dat de buitenspelval niet voldoende functioneert met die rechtermiddenvelder.
Dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb dat sowieso met mensen die praten buiten hun interessegebied. Verdiep je erin of hou je muil!
Daar weet ik ook wel een beetje van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook geen verstand van wielrennen tijdens de Tour de France ga ik echt niet de betweter uithangen.
Dat vind ik wel mooi, pretenderen dat ik veel van iets weet zonder het te weten. Een garantie voor op de bek gaan en dat is af en toe ook gewoon nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Auto's en voetbal weet ik veel van. De rest is zozo, maar dat weet ik en ik pretendeer dan ook niet dat ik er veel vanaf weet.
Ik weet wel wat maar ik verdiep me nooit echt goed in de Tour de France.quote:
Ik zeg wel eens voor de gein dat ik alles kijk wat beweegt op TV, qua sport dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet wel wat maar ik verdiep me nooit echt goed in de Tour de France.
Voor de rest volg ik het niet en boeit wielrennen me ook niet echt.
wielrennen imo een van de mooiste sportenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens voor de gein dat ik alles kijk wat beweegt op TV, qua sport dan.
Wielrennen kijk ik dus ook veel.
Er zijn alleen veel onbeduidende koersen. Bijvoorbeeld de Eneco-tour.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
wielrennen imo een van de mooiste sporten
yeah die koers hoort gewoon te degraderen qua standing.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn alleen veel onbeduidende koersen. Bijvoorbeeld de Eneco-tour.
Ik alleen als het om de top gaat vind ik het mooi. Zoals Evans Schleck kapot reed in de laatste tijd rit dat vind ik mooi. De Eneco Tour ga ik echt niet volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
wielrennen imo een van de mooiste sporten
yeah de tdf is sowieso vaste prik, de klassiekers ook, maar zo een eneco is echt niets imo. totaal geen lekker parcours. ik houd ervan als een parcours ook wel selectief is en je daardoor ook strijd hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik alleen als het om de top gaat vind ik het mooi. Zoals Evans Schleck kapot reed in de laatste tijd rit dat vind ik mooi. De Eneco Tour ga ik echt niet volgen.
op hockey na heb ik met die sporten ook wel wat. al is t met basketbal wel minder dan vroeger tbhquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Qua sport ben ik meer van het tennis, zwemmen, hockey, basketbal etc.
elke brabander hoort t wielervirus eigenlijk mee te dragen hequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
En wielrennen hoort in mijn bloed te zitten omdat familie, maar dat is niet helemaal doorgekomen.
Ja nogal, maar mijn familie is echt obsessief, niet leuk meer. Mijn moeder werd vroegah al meegesleurd naar alle uithoeken van de wereld om maar te kijken. Mij is dat gelukkig bespaard gebleven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
elke brabander hoort t wielervirus eigenlijk mee te dragen he
hehe, daar is t dus misgegaan. ze hebben jou niet meegesleeptquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nogal, maar mijn familie is echt obsessief, niet leuk meer. Mijn moeder werd vroegah al meegesleurd naar alle uithoeken van de wereld om maar te kijken. Mij is dat gelukkig bespaard gebleven.
Voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
ben gek op sport, voetbal en AJAX, Schaatsen, wielrennen en straks weer de OS vooral de winterspelen zit ik veel met hoofd bij tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |