quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Papa: Als je niet vlug bent kun je je cavia uitwringen dalijk.
Oeps
Ongelofelijk onverantwoordelijk met zo'n windkracht een concert houden.quote:
Ik had nog geen beelden gezien, maar dat is wel heul dom inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ongelofelijk onverantwoordelijk met zo'n windkracht een concert houden.
Hij zat gewoon in zijn hokje, dus het viel zat mee gelukkig.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zat gewoon in zijn hokje, dus het viel zat mee gelukkig.
Maar in plaats van dat papa hem eruit haalt gaat ie vijf minuten wachten en dan pas mij roepen.
Hij overleeft het wel hoor, hij houdt wel van regenquote:
Hij stond buiten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij overleeft het wel hoor, hij houdt wel van regen
Zometeen borstelen (met een tandenborstel) en nageltjes knippen.
Stef Ekkel ken je toch wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
Goedemiddag heb de tros op op ned 1, echt waarheen waarvoor in rapversie
van ene stef ekcel wie de fuck is Stef
Niks mis met wat Hollandse frivoliteit!quote:
Ik luister wel eens RadioNL, en weet de frequenties van lokale piraten uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis met wat Hollandse frivoliteit!
Lekker man.quote:
nou al, van de week hoorde ik nog een paar maanden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Fritz Korbach is overleden schijnt het.
Oké. Triest.quote:
Ik las het zonde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Nee!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Op de een of andere manier gaan mijn hersenen altijd uit als er over voetbal gepraat wordt. Ik probeer het niet eens meer.
niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziekquote:
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden alle vrouwen tijdens het WK ook moeten doen.
Sneu om te zien hoe ze dan allemaal mee proberen te praten.
Dat wel, maar toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet zo verbaasd man was al opgegeven en doodziek
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het EK en WK wel leuk om te zien, maar ik ga niet ineens pretenderen dat ik weet welke opstelling ze moeten gebruiken.
Ik doe dan altijd dezequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die normaal niets met voetbal heeft.
yeah en dan speel je in een pooltje en winnen ze nog met alle geluk van de wereld.e n denken ze dat zer er echt verstand van hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd deze
Geen ze opeens vertellen dat de buitenspelval niet voldoende functioneert met die rechtermiddenvelder.
Dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb dat sowieso met mensen die praten buiten hun interessegebied. Verdiep je erin of hou je muil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |