Het heeft niet een eigen wil?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ding zit toch echt aan mij vast dacht, dus dat hoef ik niet te vragen.
zit jou onderbroek aan je vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ding zit toch echt aan mij vast dacht, dus dat hoef ik niet te vragen.
Mensen uit de bijlmer dragen geen onderbroeken maar zijn meer van het naturale.quote:
Oh het heeft zeker een eigen wil, daarom gaat ie ook 6 keer op een dag omhoog zonder dat ik het wil.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het heeft zeker een eigen wil, daarom gaat ie ook 6 keer op een dag omhoog zonder dat ik het wil.
Hmmhmmquote:17, wel seksueel gefrustreerd
quote:
Ah.. gewoon jezelf zijn.. niet burgelijk doen omdat mijn moeder! Mijn moeder leeft met mij he..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh, dan zal ik me moeten gedragen. Maar dat doe ik altijd wel hoor
Behalve die ene keer in parenclub de Steigerende Hippo, dat was me toch wat!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh, dan zal ik me moeten gedragen. Maar dat doe ik altijd wel hoor
Ik liep Pat wat te bitchen met zijn moeder erbij. She liked it. I liked it. BAMquote:
Daar wil ik het gewoon niet meer over hebben, dat hebben we afgesproken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve die ene keer in parenclub de Steigerende Hippo, dat was me toch wat!
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die drinkt niet, die doet alleen maar advocaatjes
Hmmhmmm... I wonder....quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!
Niet weten waar die ondertitel vandaan komt.quote:
Als je haar Clit maar niet pakt!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen het eind van de nacht zit ze aan de Clits on fire, let maar op!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je haar Clit maar niet pakt!
Nee... Maar dat 6 keer op ene dag duidt inderdaad wel HEEL ERG naar de frustratie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten waar die ondertitel vandaan komt.
Zou niet durven!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe jij zo praten over de clit van je moeder? Godverdommequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Renesite het volgende:
This clit is on fiiiiiireeeee
[/king of leon]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee... Maar dat 6 keer op ene dag duidt inderdaad wel HEEL ERG naar de frustratie.
Homo's slaan die over!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |