Mogguh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, moet even wennen weer aan tasjes inpakken in de ochtend
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij omaquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mogguh.
Niet hun bammetjes vergeten hè.
Luizenzak?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij oma
Maar luizenzak, drinken, koek en voor de zekerheid de gymtas mee al zal dat wel meevallen de eerste schooldag.
Dat is van na mijn tijd, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:45 schreef Kally het volgende:
Dat is standaard, die hangt aan de kapstok zodat hun jasjes erin kunnen, puur ter preventie.
Op je mobiel zie je zo stom blauw cijfertje dat je dm hebt, maar als je het aanklikt, verdwijnt het niet, snappie?quote:
Irritant hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ja, inderdaad. Keek even op mijn mobiel.
Hoelang ga je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen trap ik af met Microsoft in Keulen
t/m vrijdagquote:
Jep maar wist het van te vorequote:
Succes dan maar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep maar wist het van te vore
In het begin slaap je wel omdat je moe bent, nu 's nachts gewoon geen oog dicht gedaan, pas rond 7 uur viel ik in slaap maar moest er om 8 uur al weer uit. Nu gewoon werken en vanavond nog maar eens proberen.
Ja, gewoon het ritme proberen op te pakken. Ik ken hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep maar wist het van te vore
In het begin slaap je wel omdat je moe bent, nu 's nachts gewoon geen oog dicht gedaan, pas rond 7 uur viel ik in slaap maar moest er om 8 uur al weer uit. Nu gewoon werken en vanavond nog maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |