Ja zij is legendarisch.quote:
Oh die is goed.quote:
Adele, zegt altijd lekker wat ze denkt nog zo heerlijk Engels wijf met een grote bek en enorme luide lach.quote:
Piratebayquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik series kan downloaden?
Torrentz.eu en BitTorrent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
SlAaP LeKKurR JoNguHquote:
Demonoid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Wendyquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Die mensen die denken dat Ushi echt is in die reacties.
Lekker kalm aan doen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerste maandag na de vakantie![]()
Jij ook mogge
Mogguh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, moet even wennen weer aan tasjes inpakken in de ochtend
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij omaquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mogguh.
Niet hun bammetjes vergeten hè.
Luizenzak?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hoeven nu net niet, tussen de middag eten ze bij oma
Maar luizenzak, drinken, koek en voor de zekerheid de gymtas mee al zal dat wel meevallen de eerste schooldag.
Dat is van na mijn tijd, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:45 schreef Kally het volgende:
Dat is standaard, die hangt aan de kapstok zodat hun jasjes erin kunnen, puur ter preventie.
Op je mobiel zie je zo stom blauw cijfertje dat je dm hebt, maar als je het aanklikt, verdwijnt het niet, snappie?quote:
Irritant hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ja, inderdaad. Keek even op mijn mobiel.
Hoelang ga je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen trap ik af met Microsoft in Keulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |