sorryquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe jij zo praten over de clit van je moeder? Godverdomme
Euh.... ik had andere bezigheden op mijn 17e... iets met ontdekkende fase en zo. Mijn piemel was over het algemeen té confuse zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in de puberteit gezeten?
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.... ik had andere bezigheden op mijn 17e... iets met ontdekkende fase en zo. Mijn piemel was over het algemeen té confuse zeg maar.
Dus tijdens het smeren van een boterham pindakaas is hij al gelijk opgewonden? Like what?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.
Ik ben gewoon met iets bezig en tadaa! Hij is net Hans Kazan.
Blank?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat ie 6 keer omhoog gaat heeft ook niks te maken met seks.
Ik ben gewoon met iets bezig en tadaa! Hij is net Hans Kazan.
Met een windturbine jaa toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt er de klok op zetten dat heloef's piemol 6 x omhoog gaat.
[ afbeelding ]
Het staat los van elkaar het heeft niks met opgewonden te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus tijdens het smeren van een boterham pindakaas is hij al gelijk opgewonden? Like what?
Nee er zomaar uit het niets.quote:
Daar kan je mee naar de dokter gaan... Lijkt me erg lastig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar het heeft niks met opgewonden te maken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nee dat is vanmiddag al gebeurd onder douche.![]()
Maar hoezo dat dan?HeloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik ben by far niet de enige die dat heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar kan je mee naar de dokter gaan... Lijkt me erg lastig.
(Ik had dat echt niet)
Geen idee hoe dat in verband staat, maar lekker slapen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Pappa gaat werken morgen!!! Dus nu slapen!!!!!! Joe later spater![]()
ciaoquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Ja sorry ik vond dit zo schokkend ik moest dit even melden.quote:
Een onbeschreven blad.quote:
Meer een dagboek van een17 jarig gefrustreerde sexmaniak die een erectiestoornis heeft en vroeger met de piemel van zijn buurjongetje speeldequote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |